Dwarf Armylist by Rakso The Slayer

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Kierin
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46

Post autor: Kierin »

sorry że tak napisałem ni w 5 ni w 10 tego jeźdźca ale ja dopiero zaczynam perypetie z tą gra więc nie wiem czy np. 3+ sv to naprawdę dużo albo czy 25 za kawalerie to sporo (tyle za bretońską płaci się w army builderze), ale przydał by się jakiś dodatkowy wybór w zwykłym core bo krasie speciali mają już poprostu za dużo, faktycznie jeźdcy w rare też mogą być.

Awatar użytkownika
Łukasz_
Chuck Norris
Posty: 544
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Łukasz_ »

Co do dwuraków na kawalerii to mam mieszane uczucia. Takiemu konikowi chyba by nie było do śmiechu jak by mu ktoś tasakiem nad łbem (który jest mniej więcej na wysokości machania dwurakiem) wymachiwał. Z drugiej strony niedźwiedzie są inaczej zbudowane i głowy mają równo z ramionami więc ich ten problem nie dotyczy :D . Co do bardingu? Dziki chyba się liczy tak jak by miały barding mimo, że go nie mają. Są poprostu grube i twarde. Dlaczego więc z niedźwiadkami nie może być tak samo? Są jeszcze twardsze i grubsze od dzików :D

Co do statów?
Niedźwiedź
Mv7/Ws4/S5/I3/A2

Jeździec:
Ws5/S4/T4/W1/I2/A1/Ld10

Co do Ld10. Nie każdy jest tak odważny żeby pomykać sobie po polu bitwy na wściekłym dzikim niedźwiedziu :wink: Co do Impactów to proponuję 1 za każdego niedźwiedzia i +1 za każdego z tyłu o ile przy szarży pokonały niedźwiadki conajmniej taką odległość jak i Mv.

Może jeszcze dodać im jakieś włócznie do rzucania? Albo niech mają furię?

Awatar użytkownika
DawiZharr
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Opole

Post autor: DawiZharr »

Ld9 to i tak duzo i mysle ze starczy zeby wsiasc na niedzwiedzia ;], skoro hero nie ma 10 to czemu zwykly krasnal ma miec, co do +1 do save'a za gruba skore to w sumie racja, moze tak byc, niedzwiedziowi jednak bym dal I4, a co do Mv to nie wiem czy 7 to nie za malo? taki niedźwiedź potrafi biegać z prędkością do 65 km/h... to chyba szybciej niż koń ;)

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Nie przesadzasz nieco z tymi statsami, skoro to ma być core? Z takimi współczynnikami to jeden taki krasnal na misiu powinien kosztować 40-50 pkt. Ten misio jest nie wiele gorszy od ogra a najtańszy org to 35 pkt. Niedźwiedź powinien mieć ws 3 i nawet s 4, skoro ma jeszcze jakieś impakty dawać.

Awatar użytkownika
DawiZharr
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Opole

Post autor: DawiZharr »

nie przesadzasz nieco z tym ze to ma byc core? jak dla mnie to powinien byc rare(ni mniej ni wiecej)... i kosztowac wlasnie kolo 35pktow za model

Awatar użytkownika
Menace
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 160

Post autor: Menace »

Kawaleria na niedźwiedzach..... Eh mi to za cholere nie pasuje.
Co do listy Rakso:
-Weapon teamy wydają mi się za mocne
- Flame Canon winien być tańczy
- Ja bym jednak polepszył trochę Canony (może jakaś zasada "Dependable": rzucamy 2 razy D3 na obrażenia i wybieramy lepszy wynik)
- Z racji, że wszystko w tym liście jest lepsze niż w klasycznym booku to jakieś wady:
* Hammerers walczą w HtH zawsze przy użyciu swoich młotów (bo tak nakazuje tradycja), tarcze mogą dokupić dla ochrony przez ostrzałem

I apropo Weapon teamów:
Demolition Squad (Saperzy, w czasach pokoju wykorzystywani przez klany górnicze do tworzenia nowych tuneli itp)
Armed with 1-3 Blasting Charges. D6+1 S6 hits, uruchamiane jak fanatycy kiedy przeciwnik znajdzie się 6 cali do Squadu

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

ok... to pomyslimy o niedźwiadkach niejszcze... narazie wychodza tak:
0-1 w rare
unit size: 3-10
impacty zadają tak jak ogry (czyli jeden impact za jednego miśka w szeregu z S4 (S5 jesli ma za sobą miśka)
co do sejwa: h armour (5+)+mounted (4+)+gruba skóra miśka (3+) i do wyboru tarcza (2+ As) lub GW (+1S)
mogą brać runiczny sztandar do 50 punktów
staty jeźdźca jak longbearda czy hammerera czyli WS5 S4 T4 W1 I2 A1 Ld9
staty miśka: M7 WS3 S4 A1
Zasada specjalna: Fear (w końcuu rozpędzony Yogi to niezbyt pokrzepiający widok ;) )
Koszt: 40 punktów/model (?)

Weapon Teamy tez trochę osłabię

Świder byłby troche przegięty... taki czołg który wystawiasz gdzie chcesz od drugiej tury... raczej nie.

Aha... rangerzy nie mają w opcjach kusz przez pomyłkę... dopisze przy updatcie armylista ;)

Menace
Demolition squat mi się podoba :)
Hammerersom mozna by zabrac tarcze ale wtedy dajemy im gromril armour jako elitarnej gwardii
Obrazek

Awatar użytkownika
DawiZharr
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Opole

Post autor: DawiZharr »

a ja i tak twierdze ze misie powinny miec M8! niedzwiedz biega tak samo szybko jak koń, jesli nie szybciej... badzmy realistami ;P

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

z koniem to może nie przesadzajmy... miski są szybkie bestie i człowieka dogonią bez wysiłku (chyba, że się ucieka w dół zbocza... one nie umieją tak biegać i są wolniejsze :) ) ale za koniem to już raczej nie nadążą... poza tym M7 to jak koń z bardingiem więc pasuje imo.
Obrazek

Awatar użytkownika
Łukasz_
Chuck Norris
Posty: 544
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Łukasz_ »

To mi Rakso przypomniało o czyś czego zapomniałem dopisać w poprzednim poście. Co do tego schodzenia z górki to proponuję by miśki nie mogły marszować schodząc z wysokości. Yogi oczywiście w rarach i 0-1.

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

nie no... tu już nie ma co tak kombinować z tą górką ;)
Supeł pisze:co te bomby z gyrka robią?

zagramy na tym liście jakiś turniej chyba w Lublinie :D
Bombki zrzucamy deklarując ruch nad jednostką i deklarując w którym miejscu zrzucamy bombke. Bombka toczy się w kierunku w którym lecimy o tyle cali ile wyrzucimy na artyleryjce i eksploduje (mały znacznik, S4, -2 As).
Przy misfire tabelka: 1 bombka wpada do kokpitu i wybucha, tracimy gyrosa, 2-5 bombka nie wybucha, 6 bombka leży i wybucha dopiero w następnej rundzie (przeciwnik może uciec... dobre na strzelców z Move or Fire i machiny Wink )


a z tym turniejem to jak najchętniej ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
DawiZharr
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Opole

Post autor: DawiZharr »

hmmm... 65km/h to nie jest tak malo ;] a tyle potrafi wyciagnac taki niedzwiadek ;] rekord predkosci u konia to 69,6 km/h(wg wikipedii ;P) to w sumie niewielka roznica ;]

Awatar użytkownika
Andrew
Masakrator
Posty: 2196
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Andrew »

hmmm ja bym zostawił gyroska takiego jaki jest tyle, że ... za 125 pkt i 2 w jednym slocie rare :D

Awatar użytkownika
DawiZharr
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Opole

Post autor: DawiZharr »

Andrew pisze:hmmm ja bym zostawił gyroska takiego jaki jest tyle, że ... za 125 pkt i 2 w jednym slocie rare :D
powalilo? xD mimo ze chcialbym zeby GW cos takiego zrobilo... to uwazam ze żyro jest warte swojej ceny takie jakie jest...

Kierin
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46

Post autor: Kierin »

a może jednak dwa w slocie rare ale 0-2 xP

Awatar użytkownika
Łukasz_
Chuck Norris
Posty: 544
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Łukasz_ »

Co do gyrosa to jeśli mamy na misfire 1 i w kokpicie siedzi inżynier to coś się zmienia(jakieś przerzuty) czy nadal wybuchamy?

Awatar użytkownika
Supeł
Kretozord
Posty: 1872
Lokalizacja: Lublin - MORIA!

Post autor: Supeł »

To ja wrzucę moją zakminioną wieki temu opcje do dwarfów- nigdy na tym nie grałem. poprawiłem kilka rzeczy dostosowując do nowej edycji, rzućcie okiem:
Krasnoludzki Golem

Golem Drewniany
M WS BS S T W I A Ld Sv WS US Cost
6 5 - 5 5 4 2 4 10 4+ 6+ 4(+1) 130
MR(1), Flammable, Stubborn, Terror, Large target, Craft, Magic Influence, Immune to Psychology


Golem Kamienny
M WS BS S T W I A Ld Sv WS US Cost
5 5 - 5 6 5 2 4 10 3+ 5+ 4(+1) 175
MR(2), Stubborn, Terror, Large target, Craft, Magic Influence, Immune to Psychology


Golem Gromrilowy
M WS BS S T W I A Ld Sv WS US Cost
6 5 - 6 6 5 2 5 10 2+ 4+ 4(+1) 225
MR(3), Stubborn, Terror, Large target, Master Craft, Magic Influence, Immune to Psychology

Craft:
Wraz z Golemem musi zostać wystawiony Runesmith. Bohater i golem tworzą odział traktowany jak ujeżdżany potwór (w walce bohater wykorzystuje własne ataki etc.). Jeździec otrzymuje +1 Sv. W razie śmierci bohatera Golem zamiera do końca gry (jest automatycznie trafiany, nie ucieka przestaje wzbudzać terror, traktowany jest jak teren na polu bitwy, dostaje się za niego pkty), momentu gdy zostanie zniszczony lub zajęcia przez innego Runesmitha lub Runelorda.

Master Craft:
Jak wyżej ale Runelord. Dodatkowo +1 do rzutu na Magic Influence

Magic Influence:
Gdy na stole znajduje się działający golem dziwne rzeczy dzieją się z wiatrami magii. Wszyscy magowie na stole mają -1 to cast. Za każdym razem gdy któryś z graczy wyrzuci miscasta lub Ifkę rzuć kostką:

1 - Golem (ale nie jeździec) przechodzi do następnej tury magii pod kontrolę osoby która rzucała czar.
2-5 Golem zamiera do następnej tury magii
6 - Golem może wykonać dodatkowy ruch lub jeśli jest w walce zaatakować w normalny
sposób (polegli nie są liczeni do CR)

Golem wystawiany jest jako rare unit (+ Hero lub Lord) i jest 0-1

Kierin
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46

Post autor: Kierin »

A może oddział S.W.A.T ? (Super Wojowniczy Anonimowi Terroryści) od drugiej tury rzucamy 3+ czy wejdą wtedy z dowolnej krawędzi wylatuje wielki żyrokopter z którego desantuje się na linach 5 krasi w czarnych strojach i kominiarkach, każdy ma kusza z pociskami usypiającymi (jeśli przeciwnikowi nie przejdzie save i otrzyma ranę na 4+ w następnej turze nie może wykonać akcji chyba że wyrzuci na kości 5+ co turę swoją i przeciwnika spada o jeden czyli w następnej 4+ później 3+), granaty dymne (mały template zasięg 8 cali, przez to pole żadna jednostka nie może strzelać gdyż nie widzi przez chmurę dymu. Szefa można wyposażyć w runę komunikacyjną dzięki której oddział jako harcownicy mogą poruszać się od siebie w zasięgu 2 cali a nie jednego. Umiejętność specjalna
Zakładnicy: jeśli S.W.A.T zaszarżuje na oddział wroga ten rzuca test na ld -1 za każdą straconą jednostkę z maks, jeśli rzut się nie powiedzie S.W.A.T i oddział wroga stoją w miejscu, za każdym razem gdy przeciwnik rzuci czar na nasza jednostkę lub zaszarżuje, jeden z zakładników zostaje zastrzelony, jeśli ktoś spróbuje zaszarżować oddział S.W.A.T gdy ci utrzymują zakładników, zakładnicy zostają automatycznie zabici.
Alkaida: jeden z żołnierzy może zostać zaekwipowany w ładunki wybuchowe za 30 pkt, jednostka ta może dokonać samodzielnie szarże na pojazd lub altylerie wroga zadając 2k6 rans S4 wszystkim w zasięgu małego templatea.

S.W.A.T squad ws 3 bs 5 s 3 t 4 w 1 i 3 a 1 ld9 sv 5+ koszt 23 pkt za model

Dowódca S.W.A.T ws 4 bs 5 s3 t4 w2 i 3 a 2 ld10 sv 4+ koszt 34pkt

Żyro Transportowiec ws 5 s4 t7 w 7 i 1 a2 ld9 sv 3+
Dwa steam guny
Za 50 punktów Organki dodatkowo lub za darmo zamieniając za steam guny.

Umiejętnośc specjalna: Jako jedyna jednostka po opuszczeniu stołu nie traci się za nią punktów (wraca do bazy po przetransportowaniu oddziału na miejsce)

Co wy na to xD

Awatar użytkownika
Supeł
Kretozord
Posty: 1872
Lokalizacja: Lublin - MORIA!

Post autor: Supeł »

śmieszne to i dla zabawy można by spróbować, ale ja jestem raczej zwolennikiem bardziej konwencjonalnych rozwiązań

(zaraz się pojawi wioska smerfów i gargamel grejt demon)

Kierin
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46

Post autor: Kierin »

hehe no pewnie że to rpzecie dla żartu były, chyba bym zmarł na miejscu jak bym taki oddział w ósmej edycji zobaczył w przyszłości xD

ODPOWIEDZ