o dżizas, 3 potężne i szybkie oddziały uderzeniowe to mało? Przy ograniczonym strzelaniu i magii przeciwnika?Paffeu pisze:
bretonia też mi się niezbyt widzi- tylko 3 duże lance na te punkty to za mało.

Nie musza. Cos za cos. Kada armia z czegos rezygnuje. Zreszta na sile chyba zdolasz wcisnac ten banner? Kosztem....Paffeu pisze:rozpiska lizaków niegrywalna, slann z tg MUSZĄ mieć feara.
także slann drugiej generacji odpada niestety.
Ja tam nic nikomu nie wciskam,napisałem przecież,że to moje subiektywne odczucie. Jak pisałem wcześniej, darowałbym sobie w ogóle dalsze zmiany,do czasu przetestowania na kilku turniejach. Bo tak to zawsze ktoś będzie miał coś jeszcze do dorzucenia, dodania, zmienienia, skrytykowania itd.bless pisze: Cyel, nie wciskaj bretoncom na sile MaA. To i tak lsitek figowy. Nie jest celem tego CS robienie z kogos na sile klimaciarza. Patrz zalozenia Furiona.
do rozważenia.grzech76 pisze:Ktoś tam zauważył, że PowerStony i dodatkowe kości nie powinny wliczać się do limitu. Może to dobre rozwiązanie? w końcu za PS się płaci, właśnie po to, żeby zaskoczyć przeciwnika w fazie magii... powinny dawać dodatkowego kopa - bo inaczej całkowicie wymrą...
nie takie jest jego zalozenie.Izo pisze:CS nie uchroni przed standaryzacją rozpisek.
Tylko, że ja mam ponad setkę boyzów z czego jakoś tak 70-80 pomalowanych i 5 dzikusów,z których nijak nie stworzę oddziału i nie łapię dlaczego armia oparta na boyzach ma być niewystawialna. Chciałbym, żeby mi ktoś wytłumaczył z której strony ograniczenie orkowej albo ogrowej piechoty wpływa na odpowiednie zbalansowanie armii bo tego po prostu nie łapię. Nie słyszałem jeszcze nigdy nikogo twierdzącego, że Orc Boyzi/HE Spearmeni/DE Warriorzy/Imperialni Swordsmeni/Man at Armsi/Clanraci/Dwarficcy Wariorzy/szkielety czy jakikolwiek oddział core'owej piechoty niszczy równowagę, jest przegięty, czy wymaga zbalansowania. Wręcz przeciwnie duża część graczy olewa piechotę kompletnie, więc po jaką cholerę ją ograniczać?bless pisze:B_sk , nie musisz brac BigUnow. Wez jednych zwyklych boyzow i jednych savage. Sorki, ale udowodnilem Ci, ze mozesz piechoty wziac wiecej, niz jestes w stanie przetrawic punktowo. W samych tylko corach. Nie jest argumentem, ze ten CS jest zly, bo nie moge wziac naraz 3 x nocniki i 3 x orc boyz. Ten argument wydaje sie wrecz nieco... absurdalny.
też wolę niejawne, ale nawet w jawnych, płaci się za tego PS by choć na chwilę mieć kopa w fazie magii, czyli przewagę w jakimś krytycznym momencie.Murmandamus pisze:Przeciwnika nic nie zaskoczy gdy się gra na jawne rozpiski(bueee).
Więc jak PS może kogoś zaskoczyć jak przeciwnik wie że ten czarodziej go ma akurat.
ostatni raz odpowiadam na Twoje pytanie.b_sk pisze: Tylko, że ja mam ponad setkę boyzów z czego jakoś tak 70-80 pomalowanych i 5 dzikusów,z których nijak nie stworzę oddziału i nie łapię dlaczego armia oparta na boyzach ma być niewystawialna. Chciałbym, żeby mi ktoś wytłumaczył z której strony ograniczenie orkowej albo ogrowej piechoty wpływa na odpowiednie zbalansowanie armii bo tego po prostu nie łapię.
I ty chciałeś tak o CS na KZ rozmawiać? LOL!Furion pisze:
ostatni raz odpowiadam na Twoje pytanie.
nastepnym razem je zignoruje, bo jestes slepy na argumenty i to nie jest moj problem. co wiecej, nastepnym razem moge sie juz zdenerwowac... nie zebys sie mial bac, tylko ostrzegam, ze to do zygania nudne odpowiadanie na te same pytania irytuje mnie co raz bardzej.
Apeluje, zebys przeczytal ten post, zalozenia, ten post, CS i jeszcze raz CS.
wiecej na slepe pytania nie odpowiadam...
To co napisales nie jest prawda. Mozesz miec bardzo duzo regimentow rankowej, niestrzelajacej piechoty, ale juz nie:Jedy Knight pisze: Ograniczenia corowej, rankowej, nie strzelającej piechoty do 3 regimentów ... z nikąd... Bezcelowe.
Tego w ETC AR nie ma, bo i po co?.
napisz to jeszcze raz, bo połaczyłes 2 wypowiedzi i wyszedł chaos.Furion pisze:
HERO:
- Lordowie: Jeżeli Lord dosiada czegoś innego niż: Warhorse (lub opowiednik) albo Pegaz (lub odpowiednik: Orzeł, Hellsteed i wszystko to co ma US<5, podstawkę ma 40x40 i zasadę specjalną "fly") to traktujemy go jakby zajmował dodatkowy slot Rare. Rzeczy typu Kowadło również traktujemy, jakby ktoś ich dosiadał.
- Danego typu herosa nie można wystawić więcej niż dwa razy.
Przykład 1: Armia Imperium ma 3 Battle Wizardów, każdy poziom magii 2...
jak podajesz przykład, to niech on bedzie zgodny z wczesniejszymi zalozeniami CSPrzykład 2: Armia Imperium ma 3 Battle Wizardów, każdy poziom magii 2
git. nie przeszkadza mi to.Jedy Knight pisze:I ty chciałeś tak o CS na KZ rozmawiać? LOL!
Tak to niedługo będziesz rozmawiał sam ze sobą i to nie dlatego, że "zła władza" cię ścignie, tylko, że mało kogo przekonasz do takiej rozmowy.
Tzn.. Są tacy którzy to ubóstwiają, ale myślę, że mało wniosą do meritum dyskusji.
nie widzialem jeszcze na stole 4 oddzialow takiej samej, rankowej nie strzelajacej piechoty. w niczym to nie wadzi.Ograniczenia corowej, rankowej, nie strzelającej piechoty do 3 regimentów ... z nikąd... Bezcelowe.
Tego w ETC AR nie ma, bo i po co?.
dzieki, poprawiezafael pisze:napisz to jeszcze raz, bo połaczyłes 2 wypowiedzi i wyszedł chaos.Furion pisze: HERO:
- Lordowie: Jeżeli Lord dosiada czegoś innego niż: Warhorse (lub opowiednik) albo Pegaz (lub odpowiednik: Orzeł, Hellsteed i wszystko to co ma US<5, podstawkę ma 40x40 i zasadę specjalną "fly") to traktujemy go jakby zajmował dodatkowy slot Rare. Rzeczy typu Kowadło również traktujemy, jakby ktoś ich dosiadał.
chodzilo o idee.. ale masz racje. poprawiezafael pisze:- Danego typu herosa nie można wystawić więcej niż dwa razy.Przykład 1: Armia Imperium ma 3 Battle Wizardów, każdy poziom magii 2...jak podajesz przykład, to niech on bedzie zgodny z wczesniejszymi zalozeniami CSPrzykład 2: Armia Imperium ma 3 Battle Wizardów, każdy poziom magii 2
nie za malo, tylko malo, ew bardzo malo...700p to za mało na bohaterach
wlasnie o to chodzi, zeby nie wszyscy mogli wystawic lorda na smoku i 2 cadych...750p byłoby rozsadzniejsze - nie wszyscy maja tanich herosow/lordow