Noobowe pytania - cos dla początkujacych poczatkujacych ;)
za rank +2...masz 8 Realmow i BSB...co daje 9 modeli..szereg za kazde 3 modele...czytaj +2
co do QK...ja uwazam ze tak...sa jak realmi...sila 5...save przed ostrzalem 2+... ale jak ugrzezna to dalej wala z S5... no i przerzut paniki...i to wszystko za 4pts ...tylko ze w combacie maja save 3+...chyba ze z bronia reczna to sila 4 i save 2...oplaca sie ;]
co do QK...ja uwazam ze tak...sa jak realmi...sila 5...save przed ostrzalem 2+... ale jak ugrzezna to dalej wala z S5... no i przerzut paniki...i to wszystko za 4pts ...tylko ze w combacie maja save 3+...chyba ze z bronia reczna to sila 4 i save 2...oplaca sie ;]
mam pytanko co do Questów. Czy jeżeli szarżują i na początku wybiorą broń dwuręczną. To czy w fazie walki przeciwnika mogą zmienić na jednoręczną Chodzi mi po prostu o to czy broń można zmienić co faze walki czy jak się wybierze na początku jedną to trzeba nią walczyć aż się wyrżnie przeciwnika albo on nas
P.S. Errant, ja questów wystawiam praktycznie zawsze jest to jedyny oddział który jak ugrzężnie w piechocie to jeszcze może coś zrobić bo ma nadal siłę 5
P.S. Errant, ja questów wystawiam praktycznie zawsze jest to jedyny oddział który jak ugrzężnie w piechocie to jeszcze może coś zrobić bo ma nadal siłę 5
Czyli mam rozumieć że za każde pełne 3 modele jeźdzców mam +2 do CR ?Gobo pisze:za rank +2...masz 8 Realmow i BSB...co daje 9 modeli..szereg za kazde 3 modele...czytaj +2
Bo jeśli tak jak piszesz za każde 3 modele +2 to chyba bedzie wiecej niż +6 ? : >
a jak jest w innych armiach może wiecie ? też +1 do CR bo jeśli chodzi o gre z moimi znajomymi to zawsze gralismy ze za Ranka dostawalismy +1 i o tylko jednego ...
załóżmy orki mające 5 linii podczas walki miały do CR +1 za ranka a nie +5 .... ( +1 od jednej linii )
chyba że źle coś kumam co Gobo napisał ))
ehhh weekendy i Bretońskie Piwo ))
czytaj ze zrozumieniem. Oczywiście , że za jeden szereg dostajesz +1 do CR. 8 rycerzy i hero to razem 9 jeźdźców. Są ustawieni w 3 szeregach po trzech i dzięki temu mają 2 dodatkowe szeregi, czyli 1+1=2
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2008, o 11:45 przez Kokesz, łącznie zmieniany 2 razy.
widze, ze wszyscy olali kolege, wiec ja napisze...stanowczo NIE ;] ...jak szarzujesz z jakas bronia to walczysz nia juz caly combat ...tylko hero ma zasade ze moze szarzowac z lanca a potem zmienic ja na magic weaponkuli. pisze:mam pytanko co do Questów. Czy jeżeli szarżują i na początku wybiorą broń dwuręczną. To czy w fazie walki przeciwnika mogą zmienić na jednoręczną Chodzi mi po prostu o to czy broń można zmienić co faze walki czy jak się wybierze na początku jedną to trzeba nią walczyć aż się wyrżnie przeciwnika albo on nas
P.S. Errant, ja questów wystawiam praktycznie zawsze jest to jedyny oddział który jak ugrzężnie w piechocie to jeszcze może coś zrobić bo ma nadal siłę 5
mam pytanko co do rozwalenia jednego oddziału
chodzi mi o greatswordow z imperium... Czym ich pokonać mają zawsze liderke 8 a co dopiero gdy jeszcze jest BSB. Po prostu po szarży ugrzęza się w nich a oni mają cały czas siłę 5... jak tak jest to całą grę się tłukę... czy jest na to jakiś sposób oprócz nie atakowania ich (nie gram jakoś długo dlatego nie wiem jak niszczyć takie jednostki)
chodzi mi o greatswordow z imperium... Czym ich pokonać mają zawsze liderke 8 a co dopiero gdy jeszcze jest BSB. Po prostu po szarży ugrzęza się w nich a oni mają cały czas siłę 5... jak tak jest to całą grę się tłukę... czy jest na to jakiś sposób oprócz nie atakowania ich (nie gram jakoś długo dlatego nie wiem jak niszczyć takie jednostki)
sorki ale chyba mnie ktoś ostro wy**ujał niby greatswordsmeni mają liderke "nieobniżalną" czyli tam mogą przegrać o sto punktów a itak kulają na ld 8 dlatego są dla mnie straszni ale tu sie okazuje że oni jednak tego nie mają bo jak nie mają no to problemu nie ma, tłuc można tak samo jak każdy inny oddział
To bym o wyjaśnienie prosił w sprawie tej liderki greatswordsmenów (mają według AB zasadę stubborn, czyli jak ona wkońcu działa )
To bym o wyjaśnienie prosił w sprawie tej liderki greatswordsmenów (mają według AB zasadę stubborn, czyli jak ona wkońcu działa )