Co na nowe VC?!

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Być może z wąpierzami będzie nieco trudniej po nowym faqu GW w którym magiczne bronie dystansowe muszą mieć magiczne strzały aby zadawać magiczne ataki (np. reaven bow, bow of loren i inne nie zadają magicnzych ataków). Stąd te analogiczne myślenie może pójść po maszynach krasnoludzkich, bo runy wykuwane na maszynach niekoniecznie mogą im dawać magiczne ataki - chyba że jest to wyraźnie napisane że każda runa daje magiczne ataki albo w opisie runy jest tak zaznaczone. Stąd z eterykami i drzewcami może być już trudniej krasnalom. Pewnie LS będzie musiała to jakoś uściślic.

Dźwiedź
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176

Post autor: Dźwiedź »

Kal_Torak pisze:[...]Stąd te analogiczne myślenie może pójść po maszynach krasnoludzkich, bo runy wykuwane na maszynach niekoniecznie mogą im dawać magiczne ataki - chyba że jest to wyraźnie napisane że każda runa daje magiczne ataki albo w opisie runy jest tak zaznaczone. uściślic.[...]
Wydaje mi się, że w opisie run inżynierskich jest napisane że każda runa daje maszynie magiczne ataki... zacytowałbym fragment, ale mam tylko polski podręcznik a wiadomo, że nie wszyscy takowy uznają za wykładnię zasad :)

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

poza tym na drzewce i regenke dajemy rune of burning a ta ryta jest na pociskach więc wszystko gra :)
Obrazek

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

z ognistymi atakami wszystko gra - maszynka dostaje taka zdolnosc wiec z niej korzysta - ale juz moga to nie byc ogniste i magiczne ataki :)

Jak dorwe podrecznik krasnali to sprawdze czy w opisie run jak pisal Dźwiedź piszą o magicznych atakach.

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

to są ogniste i magiczne ataki bo rune of burning nie znajduje się na maszynie tylko na pociskach tak teoretycznie :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Menace
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 160

Post autor: Menace »

Cytat z AB:
"Note that a shot from a war machine inscribed with any engineering runes counts as a magical attack."

Nie ma cudów, są magiczne ;)

Awatar użytkownika
Arqueek
Chuck Norris
Posty: 380

Post autor: Arqueek »

Wlasnie szykuje mi sie bitewka na 1,5k wlasnie z wampirami. Wczoraj gralem 2 razy z nimi majac rozpiske na samym niemal strzelaniu i doszlo do mnie wiecej figurek niz bylo ich na poczatku :) Macie moze jakies pomysly na rozpiske na tak male punkty? Przeciwnik mial mniej wiecej taka rozpiske
3 wampirow, jeden biegacz, drugi general z wardem na 5+ i mozliwoscia dorabiania szkieletow, trzeci wampir z helmem przenoszacym wsa na jednostki, 19GG z war bannerem, 15 szkieletow, 3 fellbaty, zombiaki, 2x 5 wilkow, vargulf. Widze, ze 2 runesmithow to chyba mus. Zastanawialem sie nad dwoma duzymi klockami slayerow, tylko nie bardzo jestem pewny czy oni dadza rade. Jesli to nie wypali to nie mam pojecia co zrobic z nowymi wampirami. Wszyscy mowia, zeby strzelac do generala, niestety ten general jest niesmiertelny, hehe.

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

Ciężka sprawa, poprzerabiałem trochę Dwarfy kontra Vc. Efekt? Nie gram dwarfami do końca tej edycji. Czekam na nowego booka. Przy tym co teraz wychodzi w nowych AB, to... szkoda gadać. Przykro mi, ale nie rokuję dużych szans na jakąkolwiek wygraną. :( Chyba, że uda Ci się zdjąć bardzo szybko wampira-generała. Wtedy założysz maskę.

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

Okurdemol nie przesadzaj... Ja na nowej edycji wygrałem 18:2 z VC bo w 2 turze klocek BK został z anihilowany(2x organek to potęga) więc trochę szczęścia i VC mogą dostać wpiernicz

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

A może powrót do Flame Canona?

Awatar użytkownika
marcus_cheater
Oszukista
Posty: 838
Lokalizacja: Karak Drazh

Post autor: marcus_cheater »

Hmmm... Siła flame cannona tkwi głównie w tym, że jest w stanie panikować oddziały zaledwie zadając jedną ranę, dlatego organki wydają się lepszym rowiązaniem, zwłaszcza że varghulfa ubić nie jest problem...
Poleciłbym Ci w rozpie dać szmita i na nim 3 scrolle- magią już byś raczej nie musiał martwić... Oczywiście do tego BSB, a dalej to longbeardzi odporni na strach i terror i brejkiem na 1D6, spory klocek 15-20 slayerów, 2 klopy z przerzutem scattera i płonącymi atakami, ewentualnie może jakaś niezłomność na nich (chociaż wtedy są drogie), organy, a za resztę wystaw jakichś wojowników z tarczami i muzykiem najlepiej kilka 10 jak się zmieści w punktach... Opcjonalnie możesz też wrzucić thundów, żeby postrzelali do GG...
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane

Awatar użytkownika
Arqueek
Chuck Norris
Posty: 380

Post autor: Arqueek »

Dobra, swoje rozegralem. 2 bitewki, jedna zakonczona remisem, druga niewielka wygrana dla wampirow. Slayerze spisali sie idealnie i wydaje mi sie, ze to wlasnie oni sa kluczem do zwyciestwa (lub w moim przypadku raczej remisu... :wink: ), przynajmniej na tak male punkty. Magia byla niemal calkowicie zablokowana przez 2 runesmithow ze scrollami. Dobrym pomyslem jest ustawienie sie w rogu i czekanie az przeciwnik podejdzie, bardzo ulatwia zadanie teren - ja mialem jeziorko, wiec przeciwnik nie mogl mnie otoczyc :) Moja rozpiska wygladala w wielkim skrocie tak
2 runesmithow ze scrollami i grat weaponami (odziwo przydaje sie :D ), dragon slayer z ASF, 2 oddzialy po 10 warriorow z shieldami (bez championa, muzyka i sztandaru, ale w nastepnej bitwie chyba jednak wezme muzykow do nich), 2 klocki slayerow po 25 chlopa, 2 bolty z burningiem (oddzial do zadan specjalnych, mialy zastrzelic vargulfa, niestety plan w czasie bitwy sie zmienil i udalo mi sie zabic jedynie wampira z bieganiem). No coz, moze jutro zagram jeszcze raz ta sama rozpiska, zobaczymy co wyjdzie.

Awatar użytkownika
grahnar
Chuck Norris
Posty: 435
Lokalizacja: Karkonoska Frakcja Fantastyki - Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: grahnar »

Okurdemol przesadzasz musiałeś mieć pecha strasznego z wampirami spokojnie da się wygrać a nawet zremisować. Na dużego wampira organki albo działa a reszta spokojnie do ubicia. Może zrób tana puszkę na niego.

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

Nie gram już dwarfami. Choć armia czeka w wojennym ordynku(i stercie kurzu) na lepsze czasy. Taki 'zdradziej' ze mnie.
btw. W drugą stronę: Vc vs. Dwarfy, też już przerabiałem i grało mi się bardzo dobrze. :P

Vanirh, łoo... żesz, kto się pcha pod salwę organek? Samobójca chyba, któremu obrzydło nie-życie. ;)

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

da radę wyciągnąć z wucetami coś więcej niż wtopa...na turnieju z rozpą na zabójcy demonów i tylko 2 strzelającymi maszynkami zrobiłem remis

Awatar użytkownika
thorgrim
Wałkarz
Posty: 99
Lokalizacja: Radom

Post autor: thorgrim »

ja ostatnio wygralem 20:0 i 15:5 z VC. Pierwsza bitwa na 1250. Mialem klocek warriorow i hammererow, 2 bolce, zyrosa, 10 thundow, 5 slayerow, tana z BSB i runesmitha. Przeciwnik ledwo podszedl a jak doszlo juz do starcia to w kolejke go rozbilem.

Druga bitwa na 2250. Mialem to co wyzej plus klocek dlugobrodych organki, zamiast runesmitha runelorda, jeszcze jednego tana, katapulte z m.engineer i kilku wiecej slayerow. Wszystkie walczace klocki mialy odpornosc na strach przez co w walce bez problemu wygrywalem. Zabrako mi jednej kolejki i tylko dlatego nie bylo 20:0

Wniosek: mozna pocisnac z VC :)

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Jestem troche zdziwiony ta relacja. Gralem nowymi VC juz kilka bitew z dwarfami i nigdy nie mialem problemow z wygraniem.

Mozesz napisac, co mialy tamte armie VC, ze tak slabo im poszlo?
Obrazek

Awatar użytkownika
Kozisyn
Wodzirej
Posty: 698
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kozisyn »

właśnie...tzn to wszystko kręci sie wokół remisu :wink:
ale takie powiedzmy zwykłe wampiry nawet bez bsb to polega na tym ze kraś strzela a wampir wskrzesza :wink:

Awatar użytkownika
thorgrim
Wałkarz
Posty: 99
Lokalizacja: Radom

Post autor: thorgrim »

bless pisze:Jestem troche zdziwiony ta relacja. Gralem nowymi VC juz kilka bitew z dwarfami i nigdy nie mialem problemow z wygraniem.

Mozesz napisac, co mialy tamte armie VC, ze tak slabo im poszlo?
na 1250 - 20 ghouli, 5 wilkow, 5 BK, White Lord, wampir, 10 szkieletow i cos jeszcze ale nie pamietam co

na 2250 - 20 ghouli, szkieletow, zombii, grave guardów, 9 BK, 2 x 5 wilkow, corpse cart, nekromanta, wampir, Manfred, Wight lord, 3 Fell bats
Ostatnio zmieniony 3 sie 2008, o 20:16 przez thorgrim, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

ja ostatnio na każdą bitwę biorę 3 twarde klocki (slayerzy, hamki, longi), minimum maszyn i jadę...

a wyniki mam lepsze niż na normalnej rozpie :shock:

tak tak mnie też to szokuje..

a może to sprawka czającego się Zabójcy Demonów ? :D

ODPOWIEDZ