Co na nowe VC?!
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Być może z wąpierzami będzie nieco trudniej po nowym faqu GW w którym magiczne bronie dystansowe muszą mieć magiczne strzały aby zadawać magiczne ataki (np. reaven bow, bow of loren i inne nie zadają magicnzych ataków). Stąd te analogiczne myślenie może pójść po maszynach krasnoludzkich, bo runy wykuwane na maszynach niekoniecznie mogą im dawać magiczne ataki - chyba że jest to wyraźnie napisane że każda runa daje magiczne ataki albo w opisie runy jest tak zaznaczone. Stąd z eterykami i drzewcami może być już trudniej krasnalom. Pewnie LS będzie musiała to jakoś uściślic.
Wydaje mi się, że w opisie run inżynierskich jest napisane że każda runa daje maszynie magiczne ataki... zacytowałbym fragment, ale mam tylko polski podręcznik a wiadomo, że nie wszyscy takowy uznają za wykładnię zasadKal_Torak pisze:[...]Stąd te analogiczne myślenie może pójść po maszynach krasnoludzkich, bo runy wykuwane na maszynach niekoniecznie mogą im dawać magiczne ataki - chyba że jest to wyraźnie napisane że każda runa daje magiczne ataki albo w opisie runy jest tak zaznaczone. uściślic.[...]
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Wlasnie szykuje mi sie bitewka na 1,5k wlasnie z wampirami. Wczoraj gralem 2 razy z nimi majac rozpiske na samym niemal strzelaniu i doszlo do mnie wiecej figurek niz bylo ich na poczatku Macie moze jakies pomysly na rozpiske na tak male punkty? Przeciwnik mial mniej wiecej taka rozpiske
3 wampirow, jeden biegacz, drugi general z wardem na 5+ i mozliwoscia dorabiania szkieletow, trzeci wampir z helmem przenoszacym wsa na jednostki, 19GG z war bannerem, 15 szkieletow, 3 fellbaty, zombiaki, 2x 5 wilkow, vargulf. Widze, ze 2 runesmithow to chyba mus. Zastanawialem sie nad dwoma duzymi klockami slayerow, tylko nie bardzo jestem pewny czy oni dadza rade. Jesli to nie wypali to nie mam pojecia co zrobic z nowymi wampirami. Wszyscy mowia, zeby strzelac do generala, niestety ten general jest niesmiertelny, hehe.
3 wampirow, jeden biegacz, drugi general z wardem na 5+ i mozliwoscia dorabiania szkieletow, trzeci wampir z helmem przenoszacym wsa na jednostki, 19GG z war bannerem, 15 szkieletow, 3 fellbaty, zombiaki, 2x 5 wilkow, vargulf. Widze, ze 2 runesmithow to chyba mus. Zastanawialem sie nad dwoma duzymi klockami slayerow, tylko nie bardzo jestem pewny czy oni dadza rade. Jesli to nie wypali to nie mam pojecia co zrobic z nowymi wampirami. Wszyscy mowia, zeby strzelac do generala, niestety ten general jest niesmiertelny, hehe.
Ciężka sprawa, poprzerabiałem trochę Dwarfy kontra Vc. Efekt? Nie gram dwarfami do końca tej edycji. Czekam na nowego booka. Przy tym co teraz wychodzi w nowych AB, to... szkoda gadać. Przykro mi, ale nie rokuję dużych szans na jakąkolwiek wygraną. Chyba, że uda Ci się zdjąć bardzo szybko wampira-generała. Wtedy założysz maskę.
- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
Hmmm... Siła flame cannona tkwi głównie w tym, że jest w stanie panikować oddziały zaledwie zadając jedną ranę, dlatego organki wydają się lepszym rowiązaniem, zwłaszcza że varghulfa ubić nie jest problem...
Poleciłbym Ci w rozpie dać szmita i na nim 3 scrolle- magią już byś raczej nie musiał martwić... Oczywiście do tego BSB, a dalej to longbeardzi odporni na strach i terror i brejkiem na 1D6, spory klocek 15-20 slayerów, 2 klopy z przerzutem scattera i płonącymi atakami, ewentualnie może jakaś niezłomność na nich (chociaż wtedy są drogie), organy, a za resztę wystaw jakichś wojowników z tarczami i muzykiem najlepiej kilka 10 jak się zmieści w punktach... Opcjonalnie możesz też wrzucić thundów, żeby postrzelali do GG...
Poleciłbym Ci w rozpie dać szmita i na nim 3 scrolle- magią już byś raczej nie musiał martwić... Oczywiście do tego BSB, a dalej to longbeardzi odporni na strach i terror i brejkiem na 1D6, spory klocek 15-20 slayerów, 2 klopy z przerzutem scattera i płonącymi atakami, ewentualnie może jakaś niezłomność na nich (chociaż wtedy są drogie), organy, a za resztę wystaw jakichś wojowników z tarczami i muzykiem najlepiej kilka 10 jak się zmieści w punktach... Opcjonalnie możesz też wrzucić thundów, żeby postrzelali do GG...
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane
Kadrin Redmane
Dobra, swoje rozegralem. 2 bitewki, jedna zakonczona remisem, druga niewielka wygrana dla wampirow. Slayerze spisali sie idealnie i wydaje mi sie, ze to wlasnie oni sa kluczem do zwyciestwa (lub w moim przypadku raczej remisu... ), przynajmniej na tak male punkty. Magia byla niemal calkowicie zablokowana przez 2 runesmithow ze scrollami. Dobrym pomyslem jest ustawienie sie w rogu i czekanie az przeciwnik podejdzie, bardzo ulatwia zadanie teren - ja mialem jeziorko, wiec przeciwnik nie mogl mnie otoczyc Moja rozpiska wygladala w wielkim skrocie tak
2 runesmithow ze scrollami i grat weaponami (odziwo przydaje sie ), dragon slayer z ASF, 2 oddzialy po 10 warriorow z shieldami (bez championa, muzyka i sztandaru, ale w nastepnej bitwie chyba jednak wezme muzykow do nich), 2 klocki slayerow po 25 chlopa, 2 bolty z burningiem (oddzial do zadan specjalnych, mialy zastrzelic vargulfa, niestety plan w czasie bitwy sie zmienil i udalo mi sie zabic jedynie wampira z bieganiem). No coz, moze jutro zagram jeszcze raz ta sama rozpiska, zobaczymy co wyjdzie.
2 runesmithow ze scrollami i grat weaponami (odziwo przydaje sie ), dragon slayer z ASF, 2 oddzialy po 10 warriorow z shieldami (bez championa, muzyka i sztandaru, ale w nastepnej bitwie chyba jednak wezme muzykow do nich), 2 klocki slayerow po 25 chlopa, 2 bolty z burningiem (oddzial do zadan specjalnych, mialy zastrzelic vargulfa, niestety plan w czasie bitwy sie zmienil i udalo mi sie zabic jedynie wampira z bieganiem). No coz, moze jutro zagram jeszcze raz ta sama rozpiska, zobaczymy co wyjdzie.
Okurdemol przesadzasz musiałeś mieć pecha strasznego z wampirami spokojnie da się wygrać a nawet zremisować. Na dużego wampira organki albo działa a reszta spokojnie do ubicia. Może zrób tana puszkę na niego.
Karkonoska Frakcja Fantastyki http://www.kffjelenia.fora.pl
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar
Nie gram już dwarfami. Choć armia czeka w wojennym ordynku(i stercie kurzu) na lepsze czasy. Taki 'zdradziej' ze mnie.
btw. W drugą stronę: Vc vs. Dwarfy, też już przerabiałem i grało mi się bardzo dobrze.
Vanirh, łoo... żesz, kto się pcha pod salwę organek? Samobójca chyba, któremu obrzydło nie-życie.
btw. W drugą stronę: Vc vs. Dwarfy, też już przerabiałem i grało mi się bardzo dobrze.
Vanirh, łoo... żesz, kto się pcha pod salwę organek? Samobójca chyba, któremu obrzydło nie-życie.
ja ostatnio wygralem 20:0 i 15:5 z VC. Pierwsza bitwa na 1250. Mialem klocek warriorow i hammererow, 2 bolce, zyrosa, 10 thundow, 5 slayerow, tana z BSB i runesmitha. Przeciwnik ledwo podszedl a jak doszlo juz do starcia to w kolejke go rozbilem.
Druga bitwa na 2250. Mialem to co wyzej plus klocek dlugobrodych organki, zamiast runesmitha runelorda, jeszcze jednego tana, katapulte z m.engineer i kilku wiecej slayerow. Wszystkie walczace klocki mialy odpornosc na strach przez co w walce bez problemu wygrywalem. Zabrako mi jednej kolejki i tylko dlatego nie bylo 20:0
Wniosek: mozna pocisnac z VC
Druga bitwa na 2250. Mialem to co wyzej plus klocek dlugobrodych organki, zamiast runesmitha runelorda, jeszcze jednego tana, katapulte z m.engineer i kilku wiecej slayerow. Wszystkie walczace klocki mialy odpornosc na strach przez co w walce bez problemu wygrywalem. Zabrako mi jednej kolejki i tylko dlatego nie bylo 20:0
Wniosek: mozna pocisnac z VC
na 1250 - 20 ghouli, 5 wilkow, 5 BK, White Lord, wampir, 10 szkieletow i cos jeszcze ale nie pamietam cobless pisze:Jestem troche zdziwiony ta relacja. Gralem nowymi VC juz kilka bitew z dwarfami i nigdy nie mialem problemow z wygraniem.
Mozesz napisac, co mialy tamte armie VC, ze tak slabo im poszlo?
na 2250 - 20 ghouli, szkieletow, zombii, grave guardów, 9 BK, 2 x 5 wilkow, corpse cart, nekromanta, wampir, Manfred, Wight lord, 3 Fell bats
Ostatnio zmieniony 3 sie 2008, o 20:16 przez thorgrim, łącznie zmieniany 1 raz.