Pytania o DL - kwestie do uściślenia

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Kod: Zaznacz cały

MIASMA OF PESTILENCE 3+
A ghastly odour enfuses the caster, a bowel-loosening smell that
leaves his enemy’s innards in turmoil.
Until the start of the caster’s next Magic phase, all enemy models
in base contact with the caster reduce their WS, S, T, I and A to
1.
Jak to działa w chalengu z kolesiem który ma Van Horstmann's Speculum.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

base statistics. napierw zwierciadlo potem miasma

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Reasumując
GUO ma WS 5 S 4 T 4 I 5 A 3
Mój Elektor ma WS 1 S 1 T 1 I 1 A 1

A myślałem że jest odwrotnie :( że ja mam statsy GUO a GUO ma same jedynki. Ale cóż życie nie zawsze jest piękne.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Moriar
Warzywo
Posty: 13

Post autor: Moriar »

Jak mógł by ktoś wyjaśnić te zasady byłbym bardzo wdzięczny :)

Banner of wrath - baner chaosu - ile razy można z niego strzelać i co to znaczy Power level 4 ??

Speed of asuryan - umiejętność HE - nie wiem czy tyczy się to tez podczas kiedy jednostka z tą umiejętnościa jest szarżowana.


Z góry bardzo dziękuję za info.

Pozdrawiam Moriar :wink:

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Moriar pisze: Banner of wrath - baner chaosu - ile razy można z niego strzelać i co to znaczy Power level 4 ??

Speed of asuryan - umiejętność HE - nie wiem czy tyczy się to tez podczas kiedy jednostka z tą umiejętnościa jest szarżowana.
pomyliles tematy.

1. banner of wrath - mozesz rzucic 1 w kazdej swojej turze magii. tak samo, jak bys na kosci wyrzucil 4, tyle, ze nie rzucasz, mozna to nrmalnie rozpraszac.

2. tak, rowniez dziala.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Moriar pisze:Jak mógł by ktoś wyjaśnić te zasady byłbym bardzo wdzięczny :)

Banner of wrath - baner chaosu - ile razy można z niego strzelać i co to znaczy Power level 4 ??

Speed of asuryan - umiejętność HE - nie wiem czy tyczy się to tez podczas kiedy jednostka z tą umiejętnościa jest szarżowana.


Z góry bardzo dziękuję za info.

Pozdrawiam Moriar :wink:
Banner - bound spell
speed of asuryan - Always Strike First
poszukaj tych zasad w ksiedze zasad.
Obrazek

Awatar użytkownika
Esco
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Esco »

Skoro mowa o miasma... czy jeżeli np. oddział kawy z lancami wpada w GUO ktory rzucił miasme, to oznacza ze biją z S1 (bo tak wynika z czaru) czy z S3 (S1 w profilu i +2 za lance)?

Romek
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Romek »

S3 (bo tyczy sie tylko statystyk bazowych)

Awatar użytkownika
Esco
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Esco »

Romek pisze:S3 (bo tyczy sie tylko statystyk bazowych)
Rozumiem, że uściślono już, że czar odnosi się do bazowych statystyk, bo w AB do demonów jakoś tego nie widziałem.

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

Nie rozumiesz prostego zdania po angielsku?
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Awatar użytkownika
Esco
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Esco »

Podejrzewam, że po angielsku mówię o niebo lepiej od ciebie. I nadal nie widze gdzie jest napisane że czar odnosi się do charakterystyk w profilu. Bo "their" to równie dobrze może być S policzone z bonusami z lanc, giftów, sryftów i gówien.

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

Pochwal się czymś jeszcze jeśli czujesz taką potrzebę.

Gdyby z lancą mieli mieć 1S to ich bazowa S wynosiła by -1, co oznacza, że umierają.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Awatar użytkownika
Esco
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Esco »

Nie czuje potrzeby chwalenia się przed kimkolwiek. Chciałbym tylko dostać odpowiedź na pytanie, zamiast osobistej wycieczki.
Gdyby z lancą mieli mieć S1, to ich bazowa S też wynosiła by 1. Bo jest redukowana do 1, a nie o ileś tam.

Awatar użytkownika
Moriar
Warzywo
Posty: 13

Post autor: Moriar »

Ludzie spokojnie :)
..
Dzięki za wyjaśnienie :))

Aha, jeszcze jedno...
Czy przy niektórych czarach można używać normalnego pancerza ( nie chodzi mi o ward save)..??

i czy..

Jeśli jednostka jest szarżowana to po wyniku walki moze normalnie gonic wroga ??

Sorki za takie zapewne banalne pytania, ale dopiero zaczynam zabawe z WFB ;]

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Moriar pisze: Czy przy niektórych czarach można używać normalnego pancerza ( nie chodzi mi o ward save)..??
tak
i czy..

Jeśli jednostka jest szarżowana to po wyniku walki moze normalnie gonic wroga ??
tak

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1881
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

czy banner of -2 do casta dziala na
- magic of the horned rat
- lore of vampires
?

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3796
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Podłączę się:
-waaagh magic big/little
-inkantacje khemri
-high magic

Awatar użytkownika
Fedek
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Zielona Góra/Gorzów Wlkp.

Post autor: Fedek »

Marek Golan pisze:czy banner of -2 do casta dziala na
- magic of the horned rat
- lore of vampires
?
Podłączam się pod pytanie, jeśli chodzi o invokację. LS nadmienia coś, że tak, ale chciałbym zauważyć, że np. wampir z forbiden lore, kiedy wybiera inny lore, nie zna wampirzego, a zna invokację.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

i? slann zna do 5 lorow ale to nie przeszkadza mu... wampir terz mze znac czary z 32 lorowczy banner of -2 do casta dziala na
- magic of the horned rat
- lore of vampires
?
tak
Podłączę się:
-waaagh magic big/little
-inkantacje khemri
-high magic
taktaknietak

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

dzaiła na "lory specjalne"

nie dziala na inkantscje TK.

Jak wampir zna wskrzeszałke z autoamtu i jakis inny lore - to demon moze wybrac albo inny lore, albo lore nekromancję i wówczas bedzie obnizal mu tylko wskrzeszanie.

ODPOWIEDZ