FAQed by GW
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
To takie powiedzonkoFurion pisze:Lata świetlne to jednostka długości a nie czasuScimitar pisze:lata świetlne na nich czekać
no offence, peace, tknęło mnie
Furion
Lata świetlne, parseki - grywam w strategiczne gry w kosmosie to wiem co to jest.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
dobrze Ci... ja gram w gry tylko w domu lub u kumpli... ale w kosmosie to jeszcze nigdyScimitar pisze:To takie powiedzonkoFurion pisze:Lata świetlne to jednostka długości a nie czasuScimitar pisze:lata świetlne na nich czekać
no offence, peace, tknęło mnie
Furion
Lata świetlne, parseki - grywam w strategiczne gry w kosmosie to wiem co to jest.
A poważnie... temat ma już 14 stron i jest to 14 stron nabijania sobie postów powtarzaniem w kółko tego samego.... może dajcie już sobie spokój? FAQa przyjmiemy bo musimy, LS wynajdzie wszystkie "nieścisłości" i je wyjaśni a my je przyjmiemy psiocząc znowu na LS... i wszyscy żyli długo i szczęśliwie...
phi... noobRakso_The_Slayer pisze:dobrze Ci... ja gram w gry tylko w domu lub u kumpli... ale w kosmosie to jeszcze nigdyScimitar pisze:To takie powiedzonkoFurion pisze: Lata świetlne to jednostka długości a nie czasu
no offence, peace, tknęło mnie
Furion
Lata świetlne, parseki - grywam w strategiczne gry w kosmosie to wiem co to jest.
niedlugo sie ls zmieni, bedzie nowa i to oni beda mieli z tym problemA poważnie... temat ma już 14 stron i jest to 14 stron nabijania sobie postów powtarzaniem w kółko tego samego.... może dajcie już sobie spokój? FAQa przyjmiemy bo musimy, LS wynajdzie wszystkie "nieścisłości" i je wyjaśni a my je przyjmiemy psiocząc znowu na LS... i wszyscy żyli długo i szczęśliwie...
Zróbmy tak: każdy, za przeproszeniem, członek LS na 10 (albo 15)miesięcy i wymiana jednego, za przeproszeniem, członka co 2 (albo 3) miesiące. Cel: zachowanie jakiejś tam ciągłości myśli i orzeczeń.
ps. Wiem że to dobbry sposób bo stosowany na świecie od lat, więc nie ma szans żeby się u nas przyjął
ps. Wiem że to dobbry sposób bo stosowany na świecie od lat, więc nie ma szans żeby się u nas przyjął
The most important rule!
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Lizardmen, Bretonnia, High Elves
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Lizardmen, Bretonnia, High Elves
Co do czołgu 0-1 to powiem tak, dla mnie mogło by go nie być w ogóle, nie kupie go, wolał bym zamiast niego poprawkę piechoty i jakieś sztandary normalne dla niej, według mnie czołg spieprzył imperium i mimo mnogości jednostek masa to plewy i rodzą sie schematy ale cóż, chodź bym darł sie na całe gardło, tupał nogami, bił, gryzł, pluł i drapał to tego nie zmienię. Ale wracając do czołgu 0-1 zauważyłem że GW prawdopodobnie odchodzi od tego "0-1" i nie zdziwię sie w ogóle jak zobaczymy 2 grale na 2k. Może sie mylę ale to ograniczenie jakoś podejrzanie znika i tylko w upach jednostek jakoś je jeszcze widzę, może idą w kierunku większych bitew (apokalipsa jaka albo coś).
Moze gdyby bylo 300 chetnych i 200 kompetentnych sedziow, to by zadzialalo. A poniewaz liczba chetnych i kompetentnych sedziow jest circa rowna ilosci miejsc na LS, rozwiazanie jest do bani. Nie pasuje do panujacych warunkow.Jason pisze:Zróbmy tak: każdy, za przeproszeniem, członek LS na 10 (albo 15)miesięcy i wymiana jednego, za przeproszeniem, członka co 2 (albo 3) miesiące. Cel: zachowanie jakiejś tam ciągłości myśli i orzeczeń.
ps. Wiem że to dobbry sposób bo stosowany na świecie od lat, więc nie ma szans żeby się u nas przyjął
Boże, ty widzisz i nie grzmisz?
Myślałem że jednym z najgłupszych odpowiedzi by GW było zignorowanie zmiany ilości modeli w ranku względem zasady Riders besti, co uczyniło jej istotną część martwym, nikomu nie potrzebnym zapisem [myślę tu o formowaniu się w 4osobowe szeregi]. Nie rozumiałem, nie rozumiem i nie zrozumiem tej decyzji GW.
Ale widzę że teraz mamy nowych wspaniałych kandydatów do nagrody najbzdurniejszego rozwiązania problemu.
Kpina.
Myślałem że jednym z najgłupszych odpowiedzi by GW było zignorowanie zmiany ilości modeli w ranku względem zasady Riders besti, co uczyniło jej istotną część martwym, nikomu nie potrzebnym zapisem [myślę tu o formowaniu się w 4osobowe szeregi]. Nie rozumiałem, nie rozumiem i nie zrozumiem tej decyzji GW.
Ale widzę że teraz mamy nowych wspaniałych kandydatów do nagrody najbzdurniejszego rozwiązania problemu.
Kpina.
Uerph.
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Temat przeklęty.
Nie do naprawy.
Niech zdycha śmiercią naturalną.
Nie do naprawy.
Niech zdycha śmiercią naturalną.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Wątpie, żeby po nowych wyborach skład LS zmienił się w 100%.Zróbmy tak: każdy, za przeproszeniem, członek LS na 10 (albo 15)miesięcy i wymiana jednego, za przeproszeniem, członka co 2 (albo 3) miesiące. Cel: zachowanie jakiejś tam ciągłości myśli i orzeczeń.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
a ja powiem tylko tyle ze zaluje ze sie z nikim nie zakladalem ze drzewiec bedzie mogl robic s&s
[po pierwsze nie wiem czemu by mial nie moc, po drugie nie ma drugiemo modelu ktory strzela 360 i nie musi widziec celu no i po trzecie ] no i wcale nie trzeba grac na 2 drzewcach! wiem to doskonale i caly czas tak gram
MotW... dziwnie troche no i mieszane uczucia... z mojej niepowtarzalnej armii znowu zrobi sie standard... szkoda...
niemagiczne stzaly z magicznych lukow... tez "troche" dziwne...
magiczne ataki na koniach
dodatkowy atak na koniach... dziwne ale
brak polowy pkt za ST... w sumie malo zmienia bo i tak nie jestem w stanie go rozkrecic... tak wiec nie ma co gadac...
reszta jakas dziwna ale raczej nie szokujaca...
zobaczymy jak to sie w praktyce sprawdzi...
to tyle...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
eee... Ty sie cieszysz?
Rozumiem, że grasz tą armią, ale gdyby mi powiedzieli, że konie Black Knightów mają Killing Blowa to raczej bym nie był skory do skakania z radości
Rozumiem, że grasz tą armią, ale gdyby mi powiedzieli, że konie Black Knightów mają Killing Blowa to raczej bym nie był skory do skakania z radości
Trafiłes w sedno... właśnie dlatego spotykacie teraz po dwa ST. 6x Bolec 2x Doom diver rzeczywiście jest się czym chwalić...b_sk pisze:[Ale są niemasakrowalne. Kiedyś waliłem do nich przez całą grę z sześciu bolców, klopy i dwóch doom diverów i jednego rozkręciłem ale drugi został na jednej czy dwóch ranach, a przecież tak ilość maszyn to kompletny overkill. Co ma zrobić armia, która czymś takim nie dysponuje?
Nie bierz do siebie, to bardziej ogólniejsze podsumowanie zabawy w figurki. w stylu " Ja mogę przeginać w mojej armii, ale innym to wara..."
sorrrki, że się wtrąciłem do poważnego tematu.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Sorry, ale 6 razy bolec i 2x doom diver jest o tyle nieprzegięte, że trzeba jeszcze myśleć grając tym, a przeciwnik ma szansę to zabić. Screenowanie, przemycanie jednostek, blokowanie marszu... cała masa taktyk.
Gra steam tankami wymaga sporo mniej myślenia. W zasadzie prawie wcale przeciw niektórym armiom, które choćby się zesrały tego k*stwa nie zabiją.
Gra steam tankami wymaga sporo mniej myślenia. W zasadzie prawie wcale przeciw niektórym armiom, które choćby się zesrały tego k*stwa nie zabiją.
po przeczytaniu takich rzeczy mam na prawde ochote uscislac rzeczy bardzo rawowo. miedzy innymi to, ze nie mozna zatrzymac czolgu lasem. bo czemu niby tak? rawowo w rb nie musisz robic pivotu tlyko przesuwasz rydwan tak jak chcesz... i nagle z sie robi :/bigpasiak pisze:
a ja powiem tylko tyle ze zaluje ze sie z nikim nie zakladalem ze drzewiec bedzie mogl robic s&s
[po pierwsze nie wiem czemu by mial nie moc, po drugie nie ma drugiemo modelu ktory strzela 360 i nie musi widziec celu no i po trzecie ] no i wcale nie trzeba grac na 2 drzewcach! wiem to doskonale i caly czas tak gram
MotW... dziwnie troche no i mieszane uczucia... z mojej niepowtarzalnej armii znowu zrobi sie standard... szkoda...
niemagiczne stzaly z magicznych lukow... tez "troche" dziwne...
magiczne ataki na koniach
dodatkowy atak na koniach... dziwne ale
brak polowy pkt za ST... w sumie malo zmienia bo i tak nie jestem w stanie go rozkrecic... tak wiec nie ma co gadac...
reszta jakas dziwna ale raczej nie szokujaca...
zobaczymy jak to sie w praktyce sprawdzi...
to tyle...
nie furionku...
to raczej nie ciesznie sie ale... zwala?
jakby BK konie mialy KB to bym ze smiechu nie wyrobil chyba przez miecha
zeby nie bylo nieporozumien. bardzo szanuje robote chlopakow z LS. maja naprawde niewdzieczna robote i przewaznie ciezki kawalek chleba do przelkniecia. w sumie to na moje to ten FAQ bedzie zabawny w grze po prostu zwala. szkoda ze w GW nie maja zdroworozsadkowych ludzi jakich my mamy, pasuje mi kilka rozwiazan ale wolalbym aby wyszly od nas po rzeczowej dyskusji a nie w czyms takim... wlasciwie jedyna za czym bylem zawsze to s&s drzewca i magiczne ataki konikow... reszta to... jakby to ujac... "bardzo ciekawa interpretacja zasad" i jedyne co moge o tym powiedziec to
to raczej nie ciesznie sie ale... zwala?
jakby BK konie mialy KB to bym ze smiechu nie wyrobil chyba przez miecha
zeby nie bylo nieporozumien. bardzo szanuje robote chlopakow z LS. maja naprawde niewdzieczna robote i przewaznie ciezki kawalek chleba do przelkniecia. w sumie to na moje to ten FAQ bedzie zabawny w grze po prostu zwala. szkoda ze w GW nie maja zdroworozsadkowych ludzi jakich my mamy, pasuje mi kilka rozwiazan ale wolalbym aby wyszly od nas po rzeczowej dyskusji a nie w czyms takim... wlasciwie jedyna za czym bylem zawsze to s&s drzewca i magiczne ataki konikow... reszta to... jakby to ujac... "bardzo ciekawa interpretacja zasad" i jedyne co moge o tym powiedziec to
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Bez takich ja np zawsze byłem za brakiem połowy, a co do rozklepania ST to jest to niezmiernie prosteGogol pisze:brak polowy pkt za ST... w sumie malo zmienia bo i tak nie jestem w stanie go rozkrecic... tak wiec nie ma co gadac...
To chyba najbardziej samolubna wypowiedz w tym temacie
A inni to co ??
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Ja też uważam, że te dwie rzeczy są logicznie uzasadnione w samych zasadach. Resztę do WE to mocno naciągnęli.bigpasiak pisze:wlasciwie jedyna za czym bylem zawsze to s&s drzewca i magiczne ataki konikow... reszta to... jakby to ujac... "bardzo ciekawa interpretacja zasad" i jedyne co moge o tym powiedziec to
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
No i nie zapominajcie ze nawet w direwolfie sztandar z niebrejkowalnoscia mozna uzyc w fazie przeciwnika Nie wiem jak bylo z moonstonem tam...
Orki, oreczki, orczyce i orczątka Dla koazdego cos milego
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1188906
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1188906