Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Rembak + tarcza rządzi, dzięki temu za 6 punktów masz całkiem niezłego bydlaka, jest to jeden z najlepszych oddziałów w WFB pod względem "cena-jakość". Włoćznie kosztują 1 punkt od modelu i się nie sprawdzają, dodatkowy rembak czasem mógłby się przydać, ale kosztuje aż 2 punkty od łebka. Siłą Orc Boyz jest fakt, że są tani i bardzo "przeżywalni" jak na taką cenę, są najtańszą piechotą z T4, a save 4+ wyciągniesz tylko przy kombinacji rembak + tarcza. Dlatego zwykłym Boyzom i Big'Unom dokupuj tylko tarcze, w wypadku Savagy można pomyśleć o czym innym (Savage Big'Unom kupuj najlepiej włócznie, choć można też dodatkowe rembaki, ale włócznie tańsze i bardziej uniwersalne, ewentualnie można też kupić im tarcze).
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
musisz też pamietać, ze jak zrobisz regiment 20 orków z włuczniami to po pierwssze w transporcie bedą Ci sie łatwo łamać, a po drugie trudno bedzie ich jakos przyzwoicie ustawić
mysle ze nikt nie bedzie robił problemu jak orasy bedą miały 2 bronie a Ty powiesz ze mają włucznie... a pozatym jest to opcja dodatkowa, wiec mozesz powiedzieć ze mają w kieszeni:) i to juz nie twoja sprawa jak sie tam zmieściły
mysle ze nikt nie bedzie robił problemu jak orasy bedą miały 2 bronie a Ty powiesz ze mają włucznie... a pozatym jest to opcja dodatkowa, wiec mozesz powiedzieć ze mają w kieszeni:) i to juz nie twoja sprawa jak sie tam zmieściły
Przecierz mozna zawsze na plecy im je przykleic...
Tylko jak chcesz uzywac wloczni stale to zrob ich z wloczniami....visiwing tez jest punktowany... Pozatym lepiej sie gra oddzailem jak ma w reku to co w rozpisce
Ostatecznie mozesz zrobic wymienne rece/bronie na piny...
Tylko jak chcesz uzywac wloczni stale to zrob ich z wloczniami....visiwing tez jest punktowany... Pozatym lepiej sie gra oddzailem jak ma w reku to co w rozpisce
Ostatecznie mozesz zrobic wymienne rece/bronie na piny...
w walize GW mieszcza sie bezproblemowooczopek pisze:musisz też pamietać, ze jak zrobisz regiment 20 orków z włuczniami to po pierwssze w transporcie bedą Ci sie łatwo łamać, a po drugie trudno bedzie ich jakos przyzwoicie ustawić
mysle ze nikt nie bedzie robił problemu jak orasy bedą miały 2 bronie a Ty powiesz ze mają włucznie... a pozatym jest to opcja dodatkowa, wiec mozesz powiedzieć ze mają w kieszeni:) i to juz nie twoja sprawa jak sie tam zmieściły
2 lata mam taki oddzial i ani razu nic mi sie nie polamalo
ustawienie to taka rzecz o ktora musisz zadbac juz przy klejeniu tych modeli-tak samo jest z choppa i tarcza/2x choppa
i o ile zwyklasy z tarczami to najlepszy wybor o tyle dowolna wersja big uns to juz wlocznie-przy 4WS i 4S naprawde nieocenione sa ataki z tylnego rzedu
orc big uns mozna dokupic tarcze i wrazie czego wybrac choppe
Witam,
Mam pytanie dotyczące przedmiotu: Arkana: Barwy łaaaa
Jest tam napisane ze Szaman walczący wręcz w fazie magii moze dodac sobie +2 do wyniku rzucanego czaru.
Z tego co ja pamietam to szamani, czarodzieje nie moga czarowac walczac wrecz. Czy ten przedmiot umozliwia to, ze szaman noszacy go moze spokojnie czarowac bedac zaangazowanym w walke wrecz ?
Z gory dziekuje za odpowiedzi
Pozdrawiam
Mam pytanie dotyczące przedmiotu: Arkana: Barwy łaaaa
Jest tam napisane ze Szaman walczący wręcz w fazie magii moze dodac sobie +2 do wyniku rzucanego czaru.
Z tego co ja pamietam to szamani, czarodzieje nie moga czarowac walczac wrecz. Czy ten przedmiot umozliwia to, ze szaman noszacy go moze spokojnie czarowac bedac zaangazowanym w walke wrecz ?
Z gory dziekuje za odpowiedzi
Pozdrawiam
nie moga uzywac magicznych pociskow, ale czary typu stopa, strike first i reroll hitow, waaagh itd moga rzucac normalnie
ale tylko jak maja ten przedmiot czy nawet bez ? no i czy normalny czarodziej tez moze uzywac czarow wspomagajacych ?
i drugie pytanko ? nie mam niestety dostepu do RB dlatego prosze o wyrozumialosc.
Chodzi mi o tabele trafien w walce wrecz. Mozecie wkleic ? a jezeli nie da rady to na ile trafiam majac 3 WS przeciwnika ktory ma 6,7,8 ?
dzieki z gory za odpowiedzi
Pozdrawiam
i drugie pytanko ? nie mam niestety dostepu do RB dlatego prosze o wyrozumialosc.
Chodzi mi o tabele trafien w walce wrecz. Mozecie wkleic ? a jezeli nie da rady to na ile trafiam majac 3 WS przeciwnika ktory ma 6,7,8 ?
dzieki z gory za odpowiedzi
Pozdrawiam
bez mozna normalny mag tak samo, tylko missli nie rzuca.
odnosnie trafienia: przeciwnika z nizszym WS trafiasz zawsze na 3+
przeciwnika ktorego WS wynosi twoj WS*2 +1 albo wiecej zawsze na 5+
pozostalych na 4+
czyli majac WS3 - tego z 6 trafiasz na 4+, tego z 7 i 8 juz na 5+
odnosnie trafienia: przeciwnika z nizszym WS trafiasz zawsze na 3+
przeciwnika ktorego WS wynosi twoj WS*2 +1 albo wiecej zawsze na 5+
pozostalych na 4+
czyli majac WS3 - tego z 6 trafiasz na 4+, tego z 7 i 8 juz na 5+
Crimsoner pisze:wy chlopaki powinniscie caly fluff do warhamca pisac
Szczegolnie podoba mi sie pomysl TruePanka z mlodymi zwinnymi swinkami hehe
Hmmmm.........młode świnki to krasnoludy ujeżdżały. Na ten dowód daje linka jak to wyglądało:
http://www.warweb.com/dwarf-shaven-cava ... l?type=jpg
pozwole sobie poprawic kolege:quas pisze:deklaracje
fear
reakcje
comp.mov
zbieranie
przesuwanie szarz
- deklaracje
- deklaracje szarz oddzialow z zasada Frenzy
- fear (dla jednostek deklarujacych szarze)
- reakcje
- zbieranie
- compulsory movement
- fear (dla jednostek szarzowanych)
- move chargers (wraz z jednostkami z zasada Frenzy)
- pozostale ruchy
jednostki majace frenzy nie deklaruja szarz ..... one pozniej szarzuja w comp. movement jesli maja zasieg a jesli nei to szarzy nie ma a jedyne co mozesz zrobic to zdecydowac w ktory odzdzial szarzuja (jesli jest kilka szarz mozliwych)