Zapytania o zielone zasady

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Herkules
Mudżahedin
Posty: 344
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: Herkules »

ja osobiscie wybieram wariant z dodatkowym rembakiem;d
wystawiam 2 oddziały po 12 savagów i niszczą ;d

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Rembak + tarcza rządzi, dzięki temu za 6 punktów masz całkiem niezłego bydlaka, jest to jeden z najlepszych oddziałów w WFB pod względem "cena-jakość". Włoćznie kosztują 1 punkt od modelu i się nie sprawdzają, dodatkowy rembak czasem mógłby się przydać, ale kosztuje aż 2 punkty od łebka. Siłą Orc Boyz jest fakt, że są tani i bardzo "przeżywalni" jak na taką cenę, są najtańszą piechotą z T4, a save 4+ wyciągniesz tylko przy kombinacji rembak + tarcza. Dlatego zwykłym Boyzom i Big'Unom dokupuj tylko tarcze, w wypadku Savagy można pomyśleć o czym innym (Savage Big'Unom kupuj najlepiej włócznie, choć można też dodatkowe rembaki, ale włócznie tańsze i bardziej uniwersalne, ewentualnie można też kupić im tarcze).
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

oczopek
Mudżahedin
Posty: 334

Post autor: oczopek »

musisz też pamietać, ze jak zrobisz regiment 20 orków z włuczniami to po pierwssze w transporcie bedą Ci sie łatwo łamać, a po drugie trudno bedzie ich jakos przyzwoicie ustawić
mysle ze nikt nie bedzie robił problemu jak orasy bedą miały 2 bronie a Ty powiesz ze mają włucznie... a pozatym jest to opcja dodatkowa, wiec mozesz powiedzieć ze mają w kieszeni:) i to juz nie twoja sprawa jak sie tam zmieściły :)

Romek
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Romek »

Przecierz mozna zawsze na plecy im je przykleic...
Tylko jak chcesz uzywac wloczni stale to zrob ich z wloczniami....visiwing tez jest punktowany... Pozatym lepiej sie gra oddzailem jak ma w reku to co w rozpisce

Ostatecznie mozesz zrobic wymienne rece/bronie na piny...

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

oczopek pisze:musisz też pamietać, ze jak zrobisz regiment 20 orków z włuczniami to po pierwssze w transporcie bedą Ci sie łatwo łamać, a po drugie trudno bedzie ich jakos przyzwoicie ustawić
mysle ze nikt nie bedzie robił problemu jak orasy bedą miały 2 bronie a Ty powiesz ze mają włucznie... a pozatym jest to opcja dodatkowa, wiec mozesz powiedzieć ze mają w kieszeni:) i to juz nie twoja sprawa jak sie tam zmieściły :)
w walize GW mieszcza sie bezproblemowo
2 lata mam taki oddzial i ani razu nic mi sie nie polamalo
ustawienie to taka rzecz o ktora musisz zadbac juz przy klejeniu tych modeli-tak samo jest z choppa i tarcza/2x choppa

i o ile zwyklasy z tarczami to najlepszy wybor o tyle dowolna wersja big uns to juz wlocznie-przy 4WS i 4S naprawde nieocenione sa ataki z tylnego rzedu
orc big uns mozna dokupic tarcze i wrazie czego wybrac choppe

Awatar użytkownika
Nerull
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 161
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Nerull »

czy hoppersy/drezynki muszą się poruszyć w ruchach przymusowych o te 3/2 k6 czy też mogą zadeklarować stanie w miejscu?
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

musza sie ruszac

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Musza sie ruszać ale zawsze mozesz je posyłać w kierunku swoich oddziałów na których się zatrzymują

Awatar użytkownika
Nerull
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 161
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Nerull »

czy złośliwiec aka spiteful shild daje również 1 do save? jak mniemam daje, ale się upewnię... :oops:
Obrazek

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

daje

ugh
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Post autor: ugh »

Witam,

Mam pytanie dotyczące przedmiotu: Arkana: Barwy łaaaa

Jest tam napisane ze Szaman walczący wręcz w fazie magii moze dodac sobie +2 do wyniku rzucanego czaru.

Z tego co ja pamietam to szamani, czarodzieje nie moga czarowac walczac wrecz. Czy ten przedmiot umozliwia to, ze szaman noszacy go moze spokojnie czarowac bedac zaangazowanym w walke wrecz ?

Z gory dziekuje za odpowiedzi :)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

nie moga uzywac magicznych pociskow, ale czary typu stopa, strike first i reroll hitow, waaagh itd moga rzucac normalnie

ugh
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Post autor: ugh »

ale tylko jak maja ten przedmiot czy nawet bez ? no i czy normalny czarodziej tez moze uzywac czarow wspomagajacych ? :)

i drugie pytanko ? :P nie mam niestety dostepu do RB dlatego prosze o wyrozumialosc.

Chodzi mi o tabele trafien w walce wrecz. Mozecie wkleic ? a jezeli nie da rady to na ile trafiam majac 3 WS przeciwnika ktory ma 6,7,8 ?

dzieki z gory za odpowiedzi

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Gdzieś na stronie GW w dziale "Gaming" jest ta tabela.

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

bez mozna ;) normalny mag tak samo, tylko missli nie rzuca.

odnosnie trafienia: przeciwnika z nizszym WS trafiasz zawsze na 3+
przeciwnika ktorego WS wynosi twoj WS*2 +1 albo wiecej zawsze na 5+
pozostalych na 4+

czyli majac WS3 - tego z 6 trafiasz na 4+, tego z 7 i 8 juz na 5+

Awatar użytkownika
Uki
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Uki »

Crimsoner pisze:wy chlopaki powinniscie caly fluff do warhamca pisac :D
Szczegolnie podoba mi sie pomysl TruePanka z mlodymi zwinnymi swinkami hehe


Hmmmm.........młode świnki to krasnoludy ujeżdżały. Na ten dowód daje linka jak to wyglądało:

http://www.warweb.com/dwarf-shaven-cava ... l?type=jpg

Awatar użytkownika
monsterstar
Chuck Norris
Posty: 582

Post autor: monsterstar »

ooo Corvwaa ale wyjechane :shock:
Obrazek

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

to juz lepiej to wyglada w ramach figurek krasnali w confrontation

Awatar użytkownika
Crimsoner
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131
Lokalizacja: Athlone, IRL

Post autor: Crimsoner »

quas pisze:deklaracje
fear
reakcje
comp.mov
zbieranie
przesuwanie szarz
pozwole sobie poprawic kolege:

- deklaracje
- deklaracje szarz oddzialow z zasada Frenzy
- fear (dla jednostek deklarujacych szarze)
- reakcje
- zbieranie
- compulsory movement
- fear (dla jednostek szarzowanych)
- move chargers (wraz z jednostkami z zasada Frenzy)
- pozostale ruchy

Awatar użytkownika
Reaper
Chuck Norris
Posty: 413
Lokalizacja: Bytom-Vendetta

Post autor: Reaper »

jednostki majace frenzy nie deklaruja szarz ..... one pozniej szarzuja w comp. movement jesli maja zasieg a jesli nei to szarzy nie ma a jedyne co mozesz zrobic to zdecydowac w ktory odzdzial szarzuja (jesli jest kilka szarz mozliwych) :roll:

ODPOWIEDZ