HE 1k na magii

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pelzak
Falubaz
Posty: 1195

Post autor: pelzak »

Ok, kolejna poprawka:

Mage 170 Pts
Magic Level 2; Lore of Shadow
Jewel of the Dusk
Dispel Scroll

Mage 185 Pts
Magic Level 2; Lore of Metal
Ring of Fury
Silver Wand

10 Archers 115 Pts
Musician

Repeater Bolt Thrower 100 Pts

Repeater Bolt Thrower 100 Pts

7 Shadow Warriors 112 Pts

10 Swordmasters 218 Pts
Standard; Musician
Banner of Sorcery


Casting Pool: 7+d3
Dispel Pool: 4


Pozdrawiam
Pelzak

Awatar użytkownika
HEadi
Wałkarz
Posty: 53
Lokalizacja: kraków

Post autor: HEadi »

Spoko rozpa ta ostatna.Ale nie wystawiaj 10 swordów.Wystawia się ok.5-7 w oddziale.pozdro :lol2: :lol2:

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

SM na WL
2 SW na 2 WL
i masz piekna, w miare standardowa rozpiske HE na magii na te punkty :)

pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
Moriar
Warzywo
Posty: 13

Post autor: Moriar »

Hmm..

HE..

Magia z domeny niebios i zycia.

Jeśli grasz na magii to radził bym dużo corowych jednostek - jeśli wystawisz dużo specjali w małej liczbie modeli to będą szybko padać, lub uciekać ;]

1 bolec - i tak nim długo nie postrzelasz..

Rydwan - spoko nawet 2x

spearmanów x2 odzialiki

Oczywiście będziesz sie bronił a nie atakował..
Jednakże myśle ze granie na tylu czarodziejach ( przy 1000pkt) nie ma sensu, raz dwa Ci ich ubiją albo łucznikami albo lataczami.. ;]
Taka moja rada \:D/

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Moriar pisze: Magia z domeny niebios i zycia.

/
to nie VI edtition
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Moriar
Warzywo
Posty: 13

Post autor: Moriar »

Kosa pisze:
Moriar pisze: Magia z domeny niebios i zycia.

/
to nie VI edtition

Czy to coś zmienia ?? - byłbym zaskoczony ;]

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

No to czuj sie zaskoczony.

Awatar użytkownika
Moriar
Warzywo
Posty: 13

Post autor: Moriar »

Co się zmieniło ??

Mogli byście wyjaśniać ?? ;]

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Eee magia się zmieniła?

Awatar użytkownika
Moriar
Warzywo
Posty: 13

Post autor: Moriar »

Ciekawe co dokładnie ;]

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Mam propozycję - przeczytaj podręcznik do 6 i 7 edycji następnie army booki HE do 6 i 7 edycji. Gdy już dokonasz tego zbożnego dzieła zrozumiesz różnicę.
Chyba nie oczekujesz, że wymienię ci różnice pomiędzy każdym lore'em czy też, że będę ci tłumaczył nowe zasady rzucania czarów. Chyba, że pragniesz abym przepisał również nową tabelkę miscastów...
Przykro mi - no can do.

Awatar użytkownika
Bretonnian krzywy
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bretonnian krzywy »

Ja obstawiałbym raczej na opcje zamiast pierwszych PG We i zamiast drugich Shadow Warriorsów. :wink:

Rychu
Wałkarz
Posty: 82
Kontakt:

Post autor: Rychu »

moja rozpa na 1 K wygląda tak

Mage 2lvl 175 ptk
silver wand, ten kamyk co dodaje 1 kostke magii co ture, DS
Magia Niebios

Mage 1lvl 115 ptk
DS
Do woru choć proponuje fire

20 spearów 200 pkt

tiranoc chariot 85pkt

2x bolec 200pkt

10 swordmasterow command + magic banner 230pkt

chyba ktoś przezyje 1005 pkt nie?


TAKTYKA swordzi w lasku ;speary ochraniają bolce i magów, chariot przy sperach ale tak z 5 cali od niego; Bolcami eliminacja maszyn potem magów i regimentów ewe fastów speary przytrzymują wrogów a magowie riezać ich z magii hmm a swordzi siedzą w lasku i w odpowiedniej chwili wypadają siekająć co słabszych

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Rychu pisze:moja rozpa na 1 K wygląda tak

Mage 2lvl 175 ptk
silver wand, ten kamyk co dodaje 1 kostke magii co ture, DS
Magia Niebios

Mage 1lvl 115 ptk
DS
Do woru choć proponuje fire

20 spearów 200 pkt

tiranoc chariot 85pkt

2x bolec 200pkt

10 swordmasterow command + magic banner 230pkt

chyba ktoś przezyje 1005 pkt nie?


TAKTYKA swordzi w lasku ;speary ochraniają bolce i magów, chariot przy sperach ale tak z 5 cali od niego; Bolcami eliminacja maszyn potem magów i regimentów ewe fastów speary przytrzymują wrogów a magowie riezać ich z magii hmm a swordzi siedzą w lasku i w odpowiedniej chwili wypadają siekająć co słabszych
nie mozna laczyc tych dwoch przedmiotów na jednym magu.

poza tym po co ci az 10 SM jak maja siedziec tylko w lesie.
to juz lepiej daj 5 WL z BoS (latwiej uciekna z lasu) albo 5 PG - wiecej ostrzału wytrzymaja.

pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
Zadar
Warzywo
Posty: 10

Post autor: Zadar »

IMO jeśli grasz na defens to chyba lepiej wstawić 10 łuczników zamiast spear i nie chować się piechotą do lasu tylko bronić strzelaczy. Ale to tylko moje luźne spostrzeżenia :twisted:

pozdro :wink:

Rychu
Wałkarz
Posty: 82
Kontakt:

Post autor: Rychu »

speary mać przeciwników bo tak nie mam czym (ewe. swordzi ale są za drodzy i jakby wjechała w nich jzda too.. zniej by wiele nie zostało siła 5 czyli sciaga sava o 2 ale jak jazda odda to jak zrani sword automatycznie schodzi :/) ale dzieki za ten pomysł moze 10 luczników + 5 swordów/1 rydwan?

Awatar użytkownika
Zadar
Warzywo
Posty: 10

Post autor: Zadar »

W sumie nawet jak w 20 spearow wleci jazda to pogoni, juz lepiej 5 SM by sie sprawdziła :wink:

Ja bym został przy 12 WL + rydwan i SW. Do tego dorzucasz archerow, maga, caddego, bolce i masz standardową rozpiske na 1k :)

ODPOWIEDZ