Nowy pomysł na zielone :)

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Nowy pomysł na zielone :)

Post autor: Kołata »

Siema.

Od czasu do czasu kombinuję sobie nad nowymi rozpami, coby non stop nie wałkować tego samego schematu. Oto mój nowy pomysł - może nie genialny, nie wybitnie nowatorski, nie przegięty, ale dość inny od tego co ostatnio u orków na stołach widać. I chyba nawet grywalny :)

1 Black Orc Warboss @ 451 Pts
General; Heavy Armour
Ulag's Akk'rit Axe [25]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Bigged's 'ed Kickin Boots [30]
Enchanted Shield [15]
Wyvern @ [200] Pts

1 Goblin Shaman @ 147 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Triksy Trinket [25]
Collar of Zorga [5]
Wollopa's One Hit Wunda [15]
Wolf @ [0] Pts

1 Goblin Shaman @ 140 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Goblin Shaman @ 140 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
Choppa; Normal Bow; Light Armour; Musician
10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
Choppa; Normal Bow; Light Armour; Musician
10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
Choppa; Normal Bow; Light Armour; Musician

2 Snotlings @ 40 Pts

5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
5 Goblin Spider Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician

35 Night Goblins @ 210 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician; Boss
2 Fanatic

2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully

5 Savage Boar Big 'Uns @ 172 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield; Musician

1 Doom Diver @ 80 Pts

1 Giant @ 205 Pts

Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 128
Total Army Cost: 2248


Jest to defens oczywiście. Maszynki, ucznicy i szamani mają sprawić, że przeciwnik się do nas pofatyguje. A dzięki temu łatwo będzie można skutecznie zagrać wyvernem, gigantem i jazdą jako kontrą. To taki ogólny zarys :)

Jeśli chodzi o szczegóły:
Warboss złożony uniwersalnie.
Shaman na wilku to taki gościu na patencie :) Ma szarżować z wroną i zdejmować wardy oraz straszyć waraltar czy dzwonek :D
Nocniki wziąłem ze względu na fanatyków. A taka ich ilość, żeby łatwo nie spanikowali.
Giagnta nie wystawiałem sto lat (od mastera w Łodzi ;)). Czas dać chłopakowi szansę :)

To chyba tyle. Jak się podoba?

Pozdr! :)

Awatar użytkownika
Astragoth
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 198
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Astragoth »

Maszynki, ucznicy i szamani mają sprawić, że przeciwnik się do nas pofatyguje.
tylko po co.. zasięg szamanów to 24 cale (bez stopek - tyle ze wylosuj, potem castuj, a przeciwnik ma te DD i DS), łuczników tez 24 cale, chukki walą na 5+, i jeden biedny DD...

wywerna, gigant i jazda jedyne warte uwagi cele, które koncentruja na sobie czary i strzelanie

ale że niestandardowe rozpski zawsze dają dużo radochy to powodzenia
TruePunk pisze: Kazdy gra jak lubi; ale czesc pomyslow nawet matka statystyka powinna z glowy wybijac;p

Awatar użytkownika
monsterstar
Chuck Norris
Posty: 582

Post autor: monsterstar »

Jakos mi to nie podchodzi... jak zobaczylem ta rozpe to sie zdziwilem jak na ciebie :shock:
Obrazek

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

A mi sie podoba :D
bohaterowie fajnie zlozeni - 3 magow + klepacz na wiwce.
Jedno tylko ale.
Nie za malo jeden klocek jak na defens?
mozna poszukac punktow w lucznikach i wlasciwie nie wiem czym jeszcze..
Gigson jest fajny :D

oczopek
Mudżahedin
Posty: 334

Post autor: oczopek »

dokładnie jak poprzednik... co stego ze przed dojsciem wystrzelasz przeciwnikowi 1/4 armi, jak jak dojdzie to niczym go nie odbijesz :D

ale fanowo mi sie bardzo podoba i fajny jest też pomysł z wywerną i zdejmowanie wardów :D

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Kołata pisze: Shaman na wilku to taki gościu na patencie :) Ma szarżować z wroną i zdejmować wardy oraz straszyć waraltar czy dzwonek :D
Dobra koncepcja, ale Dzwona to ty nie postraszysz ;).
Co do rozpiski, to nawet fajna, ale ta 5 savagy nic nie zrobi, lepiej wywal jedne łuki i dopakuj ta kawalerie.
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Też tak uważam, ta kawaleria potrzebuje co najmniej dwóch kolesi więcej.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Mogę się mylic, ale czy w dzwonek nie ida autohity? W takim wypadku goblinek by dzwon na 2+ rozwalał.

A 5 jazdy zazwyczaj styka - w koncu to 20 atakow sila 5. A w wiekszej ilosci robia sie masakycznie drodzy :? Możnaby w sumie jednego jeszcze dodac kosztem jakichś smieci.

Co do klocków - kosztem jednego duzego kloca mam 30 łuczników. Chcę sprawdzic, czy taki deal ma sens. W takiej ilości moze cos ustrzelą. Chodzi głównie o niszczenie fastów itp, które chcą sie dobrac do maszynek.

Do walki zostaje warboss, gigant, jazda i kloc. Wspierane fastami powinny jako kontra wystarczyc. W koncu założenie jest takie, że jednak coś tym strzelaniem i magią zdejme/spanikuje i przeciwnik nie dojedzie w komplecie. No i są 2 terrory, co jak wiadomo potrafi byc pomocne w krzyżowaniu planów przeciwnika :)

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Odawznie, ale jednak brak tu tej ostrej kontry, magii tez jakby troche malo, ogolnie koncepcja jest sluszna, ale na parowkach z bretonnia ^^

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Ale dzwon ma warda na 3+ przecież.

A kawaleria z sejvem 4+/6+ niestety zchodzi nawet od luczników i zostaje nagle 2 lub 3 którzy niespecjalnie mają co ze sobą zrobić.

Gdyby mogli chociaż wsiąknąć tak ze dwie rany i nadal zatrzymać potencjał bojowy to by było super.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

ksuM pisze:Ale dzwon ma warda na 3+ przecież.
Heh, nie wiem czy zauważyłes, ale cały patent polega na tym, że on ma kasowanie warda w base contact.

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Dostaniesz czelendz od czempiona, dzwon przezyje a szaman niekoniecznie.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Dlatego będzie wjeżdżał do spółki z warbossem ;]

Pozatym wprowadze jeszcze jeden upgrade do rozpy. Dodam czempionów na wilkach. Mam kilka pomysłow na ich zastosowanie. Zobaczymy jak sie to sprawdzi w grze.

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Aa no to ekstra pomysł faktycznie!

Very nice.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Zlozenia patentowe to najlepsza rozkmina w wfb ^^ Ale zobaczysz, ze wyrzucisz gigsona po pierwszej bitwie - w obecnym wfb nie ma on szans zastosowania. To i tak nie jest CS, wiec wez 2 DD. Za wolne punkty + fast + lucznicy wystaw oddzial ze spirit totemem.

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Zamist szamana z hi t wounda lepszy gobbo big boss (chociaz nawet jego trzy ataki nie rania elektryka :roll: ) bo szaman musi jeszcze trafic, a taki gobbo moze rozkrecic w pojedynke oddzial khemryjskich rydwanow .

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

tylko ze szaman jesli trafi na armie w ktorej nie ma dzwonu/black coacha/rydwanow to normalnie maguje, a big boss nie zrobi za wiele.

ODPOWIEDZ