Nowy pomysł na zielone :)
Nowy pomysł na zielone :)
Siema.
Od czasu do czasu kombinuję sobie nad nowymi rozpami, coby non stop nie wałkować tego samego schematu. Oto mój nowy pomysł - może nie genialny, nie wybitnie nowatorski, nie przegięty, ale dość inny od tego co ostatnio u orków na stołach widać. I chyba nawet grywalny
1 Black Orc Warboss @ 451 Pts
General; Heavy Armour
Ulag's Akk'rit Axe [25]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Bigged's 'ed Kickin Boots [30]
Enchanted Shield [15]
Wyvern @ [200] Pts
1 Goblin Shaman @ 147 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Triksy Trinket [25]
Collar of Zorga [5]
Wollopa's One Hit Wunda [15]
Wolf @ [0] Pts
1 Goblin Shaman @ 140 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Goblin Shaman @ 140 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
Choppa; Normal Bow; Light Armour; Musician
10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
Choppa; Normal Bow; Light Armour; Musician
10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
Choppa; Normal Bow; Light Armour; Musician
2 Snotlings @ 40 Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
5 Goblin Spider Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician
35 Night Goblins @ 210 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician; Boss
2 Fanatic
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
5 Savage Boar Big 'Uns @ 172 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield; Musician
1 Doom Diver @ 80 Pts
1 Giant @ 205 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 128
Total Army Cost: 2248
Jest to defens oczywiście. Maszynki, ucznicy i szamani mają sprawić, że przeciwnik się do nas pofatyguje. A dzięki temu łatwo będzie można skutecznie zagrać wyvernem, gigantem i jazdą jako kontrą. To taki ogólny zarys
Jeśli chodzi o szczegóły:
Warboss złożony uniwersalnie.
Shaman na wilku to taki gościu na patencie Ma szarżować z wroną i zdejmować wardy oraz straszyć waraltar czy dzwonek
Nocniki wziąłem ze względu na fanatyków. A taka ich ilość, żeby łatwo nie spanikowali.
Giagnta nie wystawiałem sto lat (od mastera w Łodzi ). Czas dać chłopakowi szansę
To chyba tyle. Jak się podoba?
Pozdr!
Od czasu do czasu kombinuję sobie nad nowymi rozpami, coby non stop nie wałkować tego samego schematu. Oto mój nowy pomysł - może nie genialny, nie wybitnie nowatorski, nie przegięty, ale dość inny od tego co ostatnio u orków na stołach widać. I chyba nawet grywalny
1 Black Orc Warboss @ 451 Pts
General; Heavy Armour
Ulag's Akk'rit Axe [25]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Bigged's 'ed Kickin Boots [30]
Enchanted Shield [15]
Wyvern @ [200] Pts
1 Goblin Shaman @ 147 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Triksy Trinket [25]
Collar of Zorga [5]
Wollopa's One Hit Wunda [15]
Wolf @ [0] Pts
1 Goblin Shaman @ 140 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Goblin Shaman @ 140 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
Choppa; Normal Bow; Light Armour; Musician
10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
Choppa; Normal Bow; Light Armour; Musician
10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
Choppa; Normal Bow; Light Armour; Musician
2 Snotlings @ 40 Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
5 Goblin Spider Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician
35 Night Goblins @ 210 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician; Boss
2 Fanatic
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
5 Savage Boar Big 'Uns @ 172 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield; Musician
1 Doom Diver @ 80 Pts
1 Giant @ 205 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 128
Total Army Cost: 2248
Jest to defens oczywiście. Maszynki, ucznicy i szamani mają sprawić, że przeciwnik się do nas pofatyguje. A dzięki temu łatwo będzie można skutecznie zagrać wyvernem, gigantem i jazdą jako kontrą. To taki ogólny zarys
Jeśli chodzi o szczegóły:
Warboss złożony uniwersalnie.
Shaman na wilku to taki gościu na patencie Ma szarżować z wroną i zdejmować wardy oraz straszyć waraltar czy dzwonek
Nocniki wziąłem ze względu na fanatyków. A taka ich ilość, żeby łatwo nie spanikowali.
Giagnta nie wystawiałem sto lat (od mastera w Łodzi ). Czas dać chłopakowi szansę
To chyba tyle. Jak się podoba?
Pozdr!
tylko po co.. zasięg szamanów to 24 cale (bez stopek - tyle ze wylosuj, potem castuj, a przeciwnik ma te DD i DS), łuczników tez 24 cale, chukki walą na 5+, i jeden biedny DD...Maszynki, ucznicy i szamani mają sprawić, że przeciwnik się do nas pofatyguje.
wywerna, gigant i jazda jedyne warte uwagi cele, które koncentruja na sobie czary i strzelanie
ale że niestandardowe rozpski zawsze dają dużo radochy to powodzenia
TruePunk pisze: Kazdy gra jak lubi; ale czesc pomyslow nawet matka statystyka powinna z glowy wybijac;p
- monsterstar
- Chuck Norris
- Posty: 582
Dobra koncepcja, ale Dzwona to ty nie postraszysz .Kołata pisze: Shaman na wilku to taki gościu na patencie Ma szarżować z wroną i zdejmować wardy oraz straszyć waraltar czy dzwonek
Co do rozpiski, to nawet fajna, ale ta 5 savagy nic nie zrobi, lepiej wywal jedne łuki i dopakuj ta kawalerie.
Mogę się mylic, ale czy w dzwonek nie ida autohity? W takim wypadku goblinek by dzwon na 2+ rozwalał.
A 5 jazdy zazwyczaj styka - w koncu to 20 atakow sila 5. A w wiekszej ilosci robia sie masakycznie drodzy Możnaby w sumie jednego jeszcze dodac kosztem jakichś smieci.
Co do klocków - kosztem jednego duzego kloca mam 30 łuczników. Chcę sprawdzic, czy taki deal ma sens. W takiej ilości moze cos ustrzelą. Chodzi głównie o niszczenie fastów itp, które chcą sie dobrac do maszynek.
Do walki zostaje warboss, gigant, jazda i kloc. Wspierane fastami powinny jako kontra wystarczyc. W koncu założenie jest takie, że jednak coś tym strzelaniem i magią zdejme/spanikuje i przeciwnik nie dojedzie w komplecie. No i są 2 terrory, co jak wiadomo potrafi byc pomocne w krzyżowaniu planów przeciwnika
A 5 jazdy zazwyczaj styka - w koncu to 20 atakow sila 5. A w wiekszej ilosci robia sie masakycznie drodzy Możnaby w sumie jednego jeszcze dodac kosztem jakichś smieci.
Co do klocków - kosztem jednego duzego kloca mam 30 łuczników. Chcę sprawdzic, czy taki deal ma sens. W takiej ilości moze cos ustrzelą. Chodzi głównie o niszczenie fastów itp, które chcą sie dobrac do maszynek.
Do walki zostaje warboss, gigant, jazda i kloc. Wspierane fastami powinny jako kontra wystarczyc. W koncu założenie jest takie, że jednak coś tym strzelaniem i magią zdejme/spanikuje i przeciwnik nie dojedzie w komplecie. No i są 2 terrory, co jak wiadomo potrafi byc pomocne w krzyżowaniu planów przeciwnika
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Odawznie, ale jednak brak tu tej ostrej kontry, magii tez jakby troche malo, ogolnie koncepcja jest sluszna, ale na parowkach z bretonnia ^^
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Zlozenia patentowe to najlepsza rozkmina w wfb ^^ Ale zobaczysz, ze wyrzucisz gigsona po pierwszej bitwie - w obecnym wfb nie ma on szans zastosowania. To i tak nie jest CS, wiec wez 2 DD. Za wolne punkty + fast + lucznicy wystaw oddzial ze spirit totemem.
tylko ze szaman jesli trafi na armie w ktorej nie ma dzwonu/black coacha/rydwanow to normalnie maguje, a big boss nie zrobi za wiele.