![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
świetne
a to że slayerzy dostają frenzy widząc potwory na polu bitwy ? suuuper !
chwalebna śmierć -miodzio...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
puszczam klocek 20 narwańców do walki z czymś twardym i mam ponad 200 Vp extra...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
to z aklocek slayerów z daemon slayerem miałbym 400 Vp
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
UA moim zdaniem bezsensu nie jest gdyż ironi w przeciwieństwie do innych wojów krasnoludzkich są specjalnie szkoleni do walki pod ziemią(inni nie posiadają takiej wiedzy o podziemiach jak oni).DawiZharr pisze:co maja gornicy do Ironow? imo bez sensu zasady... Ironi to elitarna piechota a nie gornicy, UA jest w ich przypadku bez sensu... w prawdze fluffowo walcza oni pod ziemia, ale rownie dobrze moznaby dac UA warriorom(oni przeciez tez walcza czasem pod ziemia), a to ze zeby ich wystawic trzeba miec gornikow to juz wg mnie naprawde bez sensu...Rakso_The_Slayer pisze:- musisz mieć przynajmniej 1 oddział górników żeby wystawić Żelazną Gwardię,
- 1 oddział Ironbreakersów może wyjść razem z górnikami używając ich zasady UA. Może on pojawić się w tym samym czasie co oddział górników, nie może przewyższać go liczebnie i musi być ustawiony 1 cal od górników.
Co to za gówniane liczby przed nazwami jednostek? Liczby przy jednostkach sa dobre dla człeczyn czy innego zielonego ścierwa. Gdzie tylko się to da wypieprz to w cholerę. Przypomina mi się kur**ski podręcznik by Gav thorp, niech go piekło pochłonie do 6 ed. Niby wszystko cacy a i tak g. można było poskładać.0-1 Rangers
0-2 Miners
0-1 Slayers
0-3 Doomseeker
0-1 Hammerers
0-1 Wild Slayers
0-1Weapon Team
0-1 Gnoms' Scot Squad
0-1 Jeźdźcy Niedźwiedzi
No cóż ty tworzysz, ale jak dla mnie ssie. To może podobnie jak jest teraz czyli: bohater odblokowuje kolejnych w specialu+ bonusowo jeszcze można wziąć jeden klocek do core?Rakso_The_Slayer pisze:Slayerzy mają swoje 0-1 (jeśli jest bohater to mamy +1 jednostke możliwą do wystawienia... bawiąc się w Slayer Army można wystawic 5 oddziałów Slayerów na 2K z czego 4 z nich w Core)
ale na 3k już aż tak straszni nie będą, będą śmieszni w sam raz do rozstrzelania. Daj spokój VC mają swoich blood knightów z wardem i regeneracją, to dwarfy nie mogą mieć żadnych przeginek? Wstyd. To może połączyć ich w jakiś sposób ze slayerami ze speciala.(Czyli tym co pisałem wcześniej) Tzn. Jeden na każdy klocek slayerów ze specjala.Rakso_The_Slayer pisze:Doomseekerom też zostawiam bo to kosiarze straszni i większa ich grupka mogłaby sama rozwalic całą armie bez problemów (biorąc pod uwagę że jeden rozkręca klocek 25 szczurów/goblinów/czegokolwiek w jakies 2-3 tury bo może ubic do 10 modeli na ture średnio ubijając 5-6)
Jak wyżej, czas na dwarficką przeginkę, a nie takie sobie, hmm.... mięczaki z długimi brodami. Ale może masz rację, w każdym razie ja bym dał opcję że każdy thane nie BSB, odblokowuje jeden klocek gnomów. Tak żeby nagle nie pojawili się na stole sami slayerzy.Rakso_The_Slayer pisze:Gnoms' Scou Squad jest 0-1 bo gnomy są bardzo nieliczne... a poza tym możliwośc wystawienia kilku dawałaby otwarte drzwi dla ostrych przeginek... np... wystawiamy Kowadło, Strollaza, 3 oddziały Górników, Ironów w UA i 3 oddziały gnomów 2 cale za wrogiem... obcinamy całej armii marsz i albo bedzie wlokła się pod ostrzałem narażona na szarże od tyłu boku, albo zawróci napotykając juz w 2 turze obok gnomów górników i ironów a ok 3 dodatkowe szarże od naszych głównych sił (6 od Strollaza, 6 za zwykły ruch, 6 za kowadło w pierwszej turze)... Koleś nie wyjdzie nawet ze swojej strefy i już po nim.
Jak saperzy goblinow w warcrafcie...można by zrobic gnomich saperów-samobójców... w skimishu, dobiegaliby do przeciwnika i detonowali się...