Dwarf Armylist by Rakso The Slayer
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
hmmm...killing blow na monstery... o tym nie pomyślałem
świetne
a to że slayerzy dostają frenzy widząc potwory na polu bitwy ? suuuper !
chwalebna śmierć -miodzio...
puszczam klocek 20 narwańców do walki z czymś twardym i mam ponad 200 Vp extra...
to z aklocek slayerów z daemon slayerem miałbym 400 Vp
świetne
a to że slayerzy dostają frenzy widząc potwory na polu bitwy ? suuuper !
chwalebna śmierć -miodzio...
puszczam klocek 20 narwańców do walki z czymś twardym i mam ponad 200 Vp extra...
to z aklocek slayerów z daemon slayerem miałbym 400 Vp
UA moim zdaniem bezsensu nie jest gdyż ironi w przeciwieństwie do innych wojów krasnoludzkich są specjalnie szkoleni do walki pod ziemią(inni nie posiadają takiej wiedzy o podziemiach jak oni).DawiZharr pisze:co maja gornicy do Ironow? imo bez sensu zasady... Ironi to elitarna piechota a nie gornicy, UA jest w ich przypadku bez sensu... w prawdze fluffowo walcza oni pod ziemia, ale rownie dobrze moznaby dac UA warriorom(oni przeciez tez walcza czasem pod ziemia), a to ze zeby ich wystawic trzeba miec gornikow to juz wg mnie naprawde bez sensu...Rakso_The_Slayer pisze:- musisz mieć przynajmniej 1 oddział górników żeby wystawić Żelazną Gwardię,
- 1 oddział Ironbreakersów może wyjść razem z górnikami używając ich zasady UA. Może on pojawić się w tym samym czasie co oddział górników, nie może przewyższać go liczebnie i musi być ustawiony 1 cal od górników.
Zgadzam sie z tobą co do jednego... przymus wystawiania jednostki górników żeby móc ich wystawić jest rzeczywiście chybiony.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
ok... w takim razie likwidujemy przymus wystawienia górników żeby wystawic ironbreakerów ale jesli nie ma ich to nie moga korzystac z UA. Jeśli są górnicy to jest też UA wg opisanych zasad. Ironbreakerzy tym sie różnią od warriorów że to ochrona kopalń i podziemi, cały czas przebywają pod ziemia, w kopalniach z górnikami...
Chwalebna śmierc w wypadku bohaterów slayerów nie powoduje zyskania punktów a jedynie chroni przed ich utratą... ale można by to ujednolicic.
Chwalebna śmierc w wypadku bohaterów slayerów nie powoduje zyskania punktów a jedynie chroni przed ich utratą... ale można by to ujednolicic.
Wszystko cacy, tylko jedno pytanie:
Gdzie tylko to możliwe sugerowałbym odejście od konwencji 0-1kowej. Dlaczego tylko 0-2 miners? A nie można im wpisać że nie liczą się do slotu core? Tak samo rangersi. Dlaczego 0-1 slayerów w specialach? Co to komu przeszkadza, że można ich wpakować więcej do specjali? 0-3 doomseekersów? Może lepiej: nie liczą się do core i zasadę 1 na dwa klocki slayerów? A wild slayers zrobić jako upgrade slayerów tak jak longów. Weapon teamy 0-1? No bez przesady. Co mi po jednym, na cholere mi to, nie wystawiał bym w ogóle. Może lepiej jeden team na jeden oddział rank&file, albo, że zabierają 2 sloty? Czemu gnomy dostały 0-1, to już dwóch i więcej nie można? Wstyd. Co zawiniły biedne misie, że tak je pokarałeś? Jak się uprzesz, to i tak nie wepchniesz ich więcej niż dwa oddziały na 2k. Można im np. wpisać, że kowadło ich nie popycha, albo coś, jak się obawiasz, że to za bardzo przegięte. A i tak mają ogromną konkurencję w rarach co najwyżej zwiększ cenę bo coś koło 360 pkt za 9 z fcg to śmieszna cena. Cenę commandgrupy na 20/10/ 20, tyle chyba ma każda licząca się kawa z raraów.(Tyle też mają bloodziaki) ew. na 16/8/16 jak chyba prawie każda kawaleria.
Rzekłem!
(p)Ozdrawiam innych, a siebie leczę.
Co to za gówniane liczby przed nazwami jednostek? Liczby przy jednostkach sa dobre dla człeczyn czy innego zielonego ścierwa. Gdzie tylko się to da wypieprz to w cholerę. Przypomina mi się kur**ski podręcznik by Gav thorp, niech go piekło pochłonie do 6 ed. Niby wszystko cacy a i tak g. można było poskładać.0-1 Rangers
0-2 Miners
0-1 Slayers
0-3 Doomseeker
0-1 Hammerers
0-1 Wild Slayers
0-1Weapon Team
0-1 Gnoms' Scot Squad
0-1 Jeźdźcy Niedźwiedzi
Gdzie tylko to możliwe sugerowałbym odejście od konwencji 0-1kowej. Dlaczego tylko 0-2 miners? A nie można im wpisać że nie liczą się do slotu core? Tak samo rangersi. Dlaczego 0-1 slayerów w specialach? Co to komu przeszkadza, że można ich wpakować więcej do specjali? 0-3 doomseekersów? Może lepiej: nie liczą się do core i zasadę 1 na dwa klocki slayerów? A wild slayers zrobić jako upgrade slayerów tak jak longów. Weapon teamy 0-1? No bez przesady. Co mi po jednym, na cholere mi to, nie wystawiał bym w ogóle. Może lepiej jeden team na jeden oddział rank&file, albo, że zabierają 2 sloty? Czemu gnomy dostały 0-1, to już dwóch i więcej nie można? Wstyd. Co zawiniły biedne misie, że tak je pokarałeś? Jak się uprzesz, to i tak nie wepchniesz ich więcej niż dwa oddziały na 2k. Można im np. wpisać, że kowadło ich nie popycha, albo coś, jak się obawiasz, że to za bardzo przegięte. A i tak mają ogromną konkurencję w rarach co najwyżej zwiększ cenę bo coś koło 360 pkt za 9 z fcg to śmieszna cena. Cenę commandgrupy na 20/10/ 20, tyle chyba ma każda licząca się kawa z raraów.(Tyle też mają bloodziaki) ew. na 16/8/16 jak chyba prawie każda kawaleria.
Rzekłem!
(p)Ozdrawiam innych, a siebie leczę.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
ok... to zlikwidujemy ograniczenia z Jeźdźców niedźwiedzi (i podniesiemy troche koszt CG) i Górników.
Slayerzy mają swoje 0-1 (jeśli jest bohater to mamy +1 jednostke możliwą do wystawienia... bawiąc się w Slayer Army można wystawic 5 oddziałów Slayerów na 2K z czego 4 z nich w Core )
Doomseekerom też zostawiam bo to kosiarze straszni i większa ich grupka mogłaby sama rozwalic całą armie bez problemów (biorąc pod uwagę że jeden rozkręca klocek 25 szczurów/goblinów/czegokolwiek w jakies 2-3 tury bo może ubic do 10 modeli na ture średnio ubijając 5-6)
Weapon Teamy... można wystawic dodatkowy jeden WT za każdego Master Inżyniera.
Gnoms' Scou Squad jest 0-1 bo gnomy są bardzo nieliczne... a poza tym możliwośc wystawienia kilku dawałaby otwarte drzwi dla ostrych przeginek... np... wystawiamy Kowadło, Strollaza, 3 oddziały Górników, Ironów w UA i 3 oddziały gnomów 2 cale za wrogiem... obcinamy całej armii marsz i albo bedzie wlokła się pod ostrzałem narażona na szarże od tyłu boku, albo zawróci napotykając juz w 2 turze obok gnomów górników i ironów a ok 3 dodatkowe szarże od naszych głównych sił (6 od Strollaza, 6 za zwykły ruch, 6 za kowadło w pierwszej turze)... Koleś nie wyjdzie nawet ze swojej strefy i już po nim.
Co do spirów to były by po to, ze w momencie kiedy nie możesz dostawic wszystkich gnomów do walki, biłby też drugi szereg...
kusze takie jak DE.
Piszcie co jeszcze nie pasuje to sie pozmienia.
EDIT: poszedł edit do armylista.
Slayerzy mają swoje 0-1 (jeśli jest bohater to mamy +1 jednostke możliwą do wystawienia... bawiąc się w Slayer Army można wystawic 5 oddziałów Slayerów na 2K z czego 4 z nich w Core )
Doomseekerom też zostawiam bo to kosiarze straszni i większa ich grupka mogłaby sama rozwalic całą armie bez problemów (biorąc pod uwagę że jeden rozkręca klocek 25 szczurów/goblinów/czegokolwiek w jakies 2-3 tury bo może ubic do 10 modeli na ture średnio ubijając 5-6)
Weapon Teamy... można wystawic dodatkowy jeden WT za każdego Master Inżyniera.
Gnoms' Scou Squad jest 0-1 bo gnomy są bardzo nieliczne... a poza tym możliwośc wystawienia kilku dawałaby otwarte drzwi dla ostrych przeginek... np... wystawiamy Kowadło, Strollaza, 3 oddziały Górników, Ironów w UA i 3 oddziały gnomów 2 cale za wrogiem... obcinamy całej armii marsz i albo bedzie wlokła się pod ostrzałem narażona na szarże od tyłu boku, albo zawróci napotykając juz w 2 turze obok gnomów górników i ironów a ok 3 dodatkowe szarże od naszych głównych sił (6 od Strollaza, 6 za zwykły ruch, 6 za kowadło w pierwszej turze)... Koleś nie wyjdzie nawet ze swojej strefy i już po nim.
Co do spirów to były by po to, ze w momencie kiedy nie możesz dostawic wszystkich gnomów do walki, biłby też drugi szereg...
kusze takie jak DE.
Piszcie co jeszcze nie pasuje to sie pozmienia.
EDIT: poszedł edit do armylista.
2 pytania:
czy kowadlo zostaje takie jakie jest teraz? czy wcale go nie ma?
to samo do dzierzycieli tarczy
a teraz jedna uwaga:
moze duzy misiek z racji 2x wiekszej podstawki i zajmowania 2 miejsc w oddziale zadawalby 2 impacty(bo rozumiem ze jeden napewno zadaje - nie napisales nic o tym) ;]
czy kowadlo zostaje takie jakie jest teraz? czy wcale go nie ma?
to samo do dzierzycieli tarczy
a teraz jedna uwaga:
moze duzy misiek z racji 2x wiekszej podstawki i zajmowania 2 miejsc w oddziale zadawalby 2 impacty(bo rozumiem ze jeden napewno zadaje - nie napisales nic o tym) ;]
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
No cóż ty tworzysz, ale jak dla mnie ssie. To może podobnie jak jest teraz czyli: bohater odblokowuje kolejnych w specialu+ bonusowo jeszcze można wziąć jeden klocek do core?Rakso_The_Slayer pisze:Slayerzy mają swoje 0-1 (jeśli jest bohater to mamy +1 jednostke możliwą do wystawienia... bawiąc się w Slayer Army można wystawic 5 oddziałów Slayerów na 2K z czego 4 z nich w Core )
ale na 3k już aż tak straszni nie będą, będą śmieszni w sam raz do rozstrzelania. Daj spokój VC mają swoich blood knightów z wardem i regeneracją, to dwarfy nie mogą mieć żadnych przeginek? Wstyd. To może połączyć ich w jakiś sposób ze slayerami ze speciala.(Czyli tym co pisałem wcześniej) Tzn. Jeden na każdy klocek slayerów ze specjala.Rakso_The_Slayer pisze:Doomseekerom też zostawiam bo to kosiarze straszni i większa ich grupka mogłaby sama rozwalic całą armie bez problemów (biorąc pod uwagę że jeden rozkręca klocek 25 szczurów/goblinów/czegokolwiek w jakies 2-3 tury bo może ubic do 10 modeli na ture średnio ubijając 5-6)
Czyli np. chcąc wystawić trzech doomseekerów w mojej armii na 2k musiałbym wziąć, lorda(generała)
3x dragon slayer
3x klocek slayerów w specialu
+ mógłbym dodać 3 klocki slayerów w core(dobrze by było aby te, przy takim zestawieniu, nie wliczały się do min. core)
zostały by mi:
1slot special na jakąś maszynę/weapon team cośtam
cory dowolnie, ale tylko 3 slayerowe
2 sloty rare na np. żwirka i miśków
Jak wyżej, czas na dwarficką przeginkę, a nie takie sobie, hmm.... mięczaki z długimi brodami. Ale może masz rację, w każdym razie ja bym dał opcję że każdy thane nie BSB, odblokowuje jeden klocek gnomów. Tak żeby nagle nie pojawili się na stole sami slayerzy.Rakso_The_Slayer pisze:Gnoms' Scou Squad jest 0-1 bo gnomy są bardzo nieliczne... a poza tym możliwośc wystawienia kilku dawałaby otwarte drzwi dla ostrych przeginek... np... wystawiamy Kowadło, Strollaza, 3 oddziały Górników, Ironów w UA i 3 oddziały gnomów 2 cale za wrogiem... obcinamy całej armii marsz i albo bedzie wlokła się pod ostrzałem narażona na szarże od tyłu boku, albo zawróci napotykając juz w 2 turze obok gnomów górników i ironów a ok 3 dodatkowe szarże od naszych głównych sił (6 od Strollaza, 6 za zwykły ruch, 6 za kowadło w pierwszej turze)... Koleś nie wyjdzie nawet ze swojej strefy i już po nim.
A i jeszcze pomysł mam taki, aby klocek warriorów(dowolny) mógł wziąć jako upgrade za 60 pkt. jedną bazę weapon teamu z miotaczem.(I miotaczowi s&shoot dać, bo w końcu jeden trzyma palnik, a drugi ma beczkę z cieczą pod ciśnieniem, więc przeładowywać w sumie nie trzeba, jak np. armatę. Wystawiało by się ich w pierwszej (i drugiej) rance np. tak:
TFCGM
WWWM
WWWW
WWWW
T-thane
FCG-command champ itp.
M-kolesie z miotaczem.
W-zapychacz zwany warriorsami
O to to fajne... okurdemol swietny pomysl z WT, a co do gnomow, to moze lepiej zwykle dwarfy w skirmishu, cos jak mountain rangers ale bez rogu i z mozliwoscia 2 pistolety lub dwarf handguny, SH, LA, i w specialach a nie rare i tak jak pisze okurdemol 0-1 +1za kazdego Thane'a(nie BSB)
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
A ja bym zostawił gnomy. Bardzo fajny pomysł ktoś z nimi miał. Ale zabrał bym im włócznie. Może zamiast tego poprostu zasada, że zwasze udeża conajmniej 5, bo są tak mali, że więcej się ich mieści
A co do rangerów z handgunami chyba flufowo mijają się z celem. To w końcu zwiadowcy. Nie powinni zwracać na siebie uwagi. Wystrzał z muszkietu specjalnie temu nie służy
Co do impactów na dużym miśku to faktycznie dał bym D3. Np. mechaniczny dzik orków tak ma.
A co do rangerów z handgunami chyba flufowo mijają się z celem. To w końcu zwiadowcy. Nie powinni zwracać na siebie uwagi. Wystrzał z muszkietu specjalnie temu nie służy
Co do impactów na dużym miśku to faktycznie dał bym D3. Np. mechaniczny dzik orków tak ma.
A mi sie gnomy nie podobają. Są spokrewnione z krasiami, ale mi nie pasują do tej armii. Poza tym jak dotychczas w Młotku gnomów nie ma. I jeszcze ta zasada "Małych nikt nie zauważy" - halflingi są mniejsze, lepiej poruszają się w terenie a nie mają takiej zasady.
Ogólnie gnomom mówie stanowcze NIE
Ogólnie gnomom mówie stanowcze NIE
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
można by zrobic gnomich saperów-samobójców... w skimishu, dobiegaliby do przeciwnika i detonowali się... oddział na który szarżowali lub z którym sie stykali (np zostali zaszarzowani) w momencie wybuchu dostaje k6 S5 -3 As hitów za każdego gnoma zamachowca... wielkośc oddziału 1-5 gnomów... a gnomy trafiaja do gnomiego raju z 72 gnomimi dziewicami
(joke)
(joke)
Jak saperzy goblinow w warcrafcie...można by zrobic gnomich saperów-samobójców... w skimishu, dobiegaliby do przeciwnika i detonowali się...
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/