Ostatnio podczas jakiejś wyjątkowo interesującej lekcji, po przeczytaniu opisów zeszłoedycyjnych bitew Nekromanci vs. Bretonnia, wymyśliłem rozpiskę opartą na magii.
Vampire Lord @ 440 pts
General, + Magic Level
Master of the Black Arts, Dark Acolyte, Lord of the Dead
Flayed Hauberk, Book of Arkhan, Wristbands of Black Gold
Vampire @ 200 pts
Avatar of Death, Dark Acolyte
Crown of the Damned, Enchanted Shield
Vampire @ 200 pts
Avatar of Death, Dark Acolyte
Rod of Flaming Death, Talisman of the Lycni
Necromancer @ 210 pts
3 Spells, 2x Dispel Scroll, Corpse Cart
10 Ghouls @ 80 pts
10 Ghouls @ 80 pts
10 Ghouls @ 80 pts
20 Grave Guards @ 299 pts
Seneshal, Standard Bearer, Royal Standard of Strigos
20 Grave Guards @ 297 pts
Standard Bearer, Banner of the Barrows
7 Grave Guards @ 116 pts
Seneshal, Great Weapon
Total Army Cost: 2002 pts
Models in Army: 81
Power Dice: 11 (13)
Dispel Dice: 7
Taktyka jest następująca: Ukryć się w lasku, albo jakoś, żeby mnie nie wystrzelali...w pierwszym szeregu stoją ghoule, potem GG, za nimi Corpse Cart z Nekromantą i Wampir-biegacz. Nie wiem tylko gdzie wsadzić generała i drugiego wampirka. Tymczasem atakować nadchodzące oddziały czarami, wskrzeszać zombie i inne, a kiedy już dojdą do tego lasu, zaatakować ich GG...
VC na 2k
zamiast jednego regimentu 10 ghuli daj szkielety.
W jeden z regimentów z ghulami daj goscia, ktory pozwoli im marszowac przed bitwa i bedzie ich podnosil ponad norme na 3+
10 ghuli zostanie szybko wystrzelanych z armat / balist i jako oddzial bedzie niewiele znaczyc
Zamiast necromancera daj wight lorda jako sztandar armii i wsadz go w regiment zaciężny (duzy).
W jeden z regimentów z ghulami daj goscia, ktory pozwoli im marszowac przed bitwa i bedzie ich podnosil ponad norme na 3+
10 ghuli zostanie szybko wystrzelanych z armat / balist i jako oddzial bedzie niewiele znaczyc
Zamiast necromancera daj wight lorda jako sztandar armii i wsadz go w regiment zaciężny (duzy).
Przedmioty...
Lord ma +2 kości do rzucania czaru, +1 poziom magiczny, wskrzeszanie ghouli, save na 2+ i ward na 3+ strzelanie i popychaczka
Pierwszy wampir ma +1 poziom magiczny, save na 2+ i ward na 4+ oraz głupota
drugi wampir ma różczkę z magicznym pociskiem, save na 3+ i jest biegaczem...a nekromanty nie chcę wywalać bo ten ASF z Corpse Carta mi się przyda...
Lord ma +2 kości do rzucania czaru, +1 poziom magiczny, wskrzeszanie ghouli, save na 2+ i ward na 3+ strzelanie i popychaczka
Pierwszy wampir ma +1 poziom magiczny, save na 2+ i ward na 4+ oraz głupota
drugi wampir ma różczkę z magicznym pociskiem, save na 3+ i jest biegaczem...a nekromanty nie chcę wywalać bo ten ASF z Corpse Carta mi się przyda...
wydaje mi się,że oprócz prób oflankowania to po to oni są... mają sciągać ogień wroga z mocniejszych oddziałów albo je zasłaniać. (moje domysły)Toll pisze: 10 ghuli zostanie szybko wystrzelanych z armat / balist i jako oddzial bedzie niewiele znaczyc
co do magii to naprawde mocna... ale wilczki można by wrzucić... np. zamiast 1 dziesiątki ghuli xD
co do corpse carta, nie zawsze warto pokładć w nim nadzieje, a raczej jego 6" asf. według mnie przeciwnik właśnie bezie starał sie albo zniczy wóz, albo rozproszyć bound, bo atak 20 gg z asf nie jest raczej miły. a oprucz tego 6" to naprawde niewiele
Domysły są dobre Niestety muszę mieć przynajmniej 3 regimenty piechoty w corach, a na wilczki już nie starczyło punktów. Co do Corpse Carta...będzie zasłonięty przez mur GG więc przeciwnik może próbować się dostać do niego, ale będzie ciężko, a co do rozpraszania...musiałby mięc naprawdę niezłą obronę magiczną, bo oprócz zaklęć mam jeszcze 3 boundy, no ale i tak zanim tak zagram, to muszę jeszcze trochę Gravów nakupować bo mi brakuje do takiej rozpy