Zabójcze maszyny ze złomu
Moderator: Kołata
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Zabójcze maszyny ze złomu
Zielonkawe posiadają kilka zabójczych maszynek.
Rock Lobber
Bolt Thrower
Snotling Pump Wagon
Doom Diver
Rydwany
Czego używacie?
Bardzo mi się poda Rock Lobba , taki charakterystyczny z dawien dawna w 5ed glazocisk. Prosta katapulta a jednak katapulta. Karzelki maja swoja i orkasy swoją. Wiadomo ta ciut gorsza ale jest.
No i ciekawy pump wagon teraz 2x1 slot rare. Alternatywa dla giganta choc czy ja wiem.... Pewnie gigant i tak bedzie sie wieksza populatnoscia liczyl. Ale zabawne male stworki na swojej maszynie to zabawny widok. Niby bez unbreakabla no ale wjedzie to 2k6 z sila 4 nie do pogardzenia jest.
Z rydwanami juz nie mozna przegiac jak kiedys i jesli rydwany beda wystawiane to orkowe raczej. A jakie zastosowanie dla goblinskich widzicie czy w ogle beda sie pojawiac na stolach?
Rock Lobber
Bolt Thrower
Snotling Pump Wagon
Doom Diver
Rydwany
Czego używacie?
Bardzo mi się poda Rock Lobba , taki charakterystyczny z dawien dawna w 5ed glazocisk. Prosta katapulta a jednak katapulta. Karzelki maja swoja i orkasy swoją. Wiadomo ta ciut gorsza ale jest.
No i ciekawy pump wagon teraz 2x1 slot rare. Alternatywa dla giganta choc czy ja wiem.... Pewnie gigant i tak bedzie sie wieksza populatnoscia liczyl. Ale zabawne male stworki na swojej maszynie to zabawny widok. Niby bez unbreakabla no ale wjedzie to 2k6 z sila 4 nie do pogardzenia jest.
Z rydwanami juz nie mozna przegiac jak kiedys i jesli rydwany beda wystawiane to orkowe raczej. A jakie zastosowanie dla goblinskich widzicie czy w ogle beda sie pojawiac na stolach?
Katapulty użyłem chyba w maks. 2 bitwach. Ogółem kojarzy mi się ona z defensem, a takowego nie preferuję . Muszę jednak przyznać, że w 90% moich rozpisek pojawiają się Spear Chukki. W prawie każdej bitwie mi się spłacają kilkakrotnie. Zawsze uszczuplą jakąś kawę lub ubiją jakiegoś większego stworka .
Sniotling Pump Wagony? 2 na slot super sprawa. U mnie zawitają w każdej rozpisce na Border Patrol. W bitwach na większe punkty jakoś mi się nie widzą.
Rydwany goblińskie na pewno będą się pojawiać raz na jakiś czas w rozpiskach. Chociażby z tego powodu, że mają daleki zasięg szarży.
Sniotling Pump Wagony? 2 na slot super sprawa. U mnie zawitają w każdej rozpisce na Border Patrol. W bitwach na większe punkty jakoś mi się nie widzą.
Rydwany goblińskie na pewno będą się pojawiać raz na jakiś czas w rozpiskach. Chociażby z tego powodu, że mają daleki zasięg szarży.
.
Po kolei:
Rock lobber - jak najbardziej na tak. IMO oko mam naprawde dobre (praktycznie kazda deklaracja jest tam gdzie byc powinna), na hita mam te 34% albo na zniesienie nieduze.. a jak trafic dobrze to klocki rozkreca az milo. Zdecydowanie lepsze od spear chukk.
Speary - niezle w niektorych celach (snajperzenie pegazow wychodzi idealnie, i large targety rzecz jasna). Splacaja sie prawie zawsze - ale co to za problem splacic sie przy koszcie 35pkt? Niski BS goblinow jednak je mocno ogranicza, ogolnie szkoda slota raczej.. katapka lepsiejsza.
pump wagony - zdecydowanie lepszy pomysl od giganta. Immune na psyche, 2k6 impactow, daja rade - przeciwnik jesli zignoruje, to pozaluje. Jesli nie zignoruje - musi troche magii/strzal poswiecic. I niski koszt jest tu wielka zaleta
Doom diver - cudo nie machina. Przy dobrym oku, i celowniku +k3 cale w dowolna strone nie zdarza sie praktycznie pudlo (chyba ze rozrzut wynosi ponad 6 cali w jakas strone ppustkowi.. ale to zadko na szczescie). K6zS5noAS konkretnie rozkreca kazda kawalerie, skirmish, pojedyncze modele, rydwany itd. Z klockami piechoty gorzej (za duzo ich zeby takie k6 zmienilo sporo) - ale rowniez szereg umie zdjac latajacy gobas
Rydwany:
Szkoda slotow special IMO. Za to wrecz stworzone dla herosow
Czarny hero na rydwanie - darmowy ruch z waaagh. Savage orc - frenzy na obsludze i swiniach.
Goblinski hero z kasowaniem wardow/k6 hitow z S6 gdy zginie + itemem -3AS na rydwanie - idealny morderca bretonskich lanc
Sam jeden goblinski zakupil na allegro ostatnio - i niedlugo na testy pojdzie : )
Swoja droga, zwroccie uwage ze rydwany sie polepszyly (nieznacznie) - staff na obslugantach itd mamy za free teraz. I np na rydwanskim chariocie za 3pkt kupujemy dodatkowego goblina ktory ma wlocznie i krotki luk.. zdecydowanie dobra inwestycja ; )
Reasumujac: Jesli gramy na defencie (magia, night gobbo z fanolami, squigi) - maszyny konieczne.
Jesli nie - i tak wskazane. Mozna niewygodnych wrogow ladnie zmiekczac przed walka
Jedyne co - nie wskazane przy great szamanie ktory ma w planach rzucic waaagh.. wtedy na 2 tury machina jest wylaczona z zabawy. I smutno.
Rock lobber - jak najbardziej na tak. IMO oko mam naprawde dobre (praktycznie kazda deklaracja jest tam gdzie byc powinna), na hita mam te 34% albo na zniesienie nieduze.. a jak trafic dobrze to klocki rozkreca az milo. Zdecydowanie lepsze od spear chukk.
Speary - niezle w niektorych celach (snajperzenie pegazow wychodzi idealnie, i large targety rzecz jasna). Splacaja sie prawie zawsze - ale co to za problem splacic sie przy koszcie 35pkt? Niski BS goblinow jednak je mocno ogranicza, ogolnie szkoda slota raczej.. katapka lepsiejsza.
pump wagony - zdecydowanie lepszy pomysl od giganta. Immune na psyche, 2k6 impactow, daja rade - przeciwnik jesli zignoruje, to pozaluje. Jesli nie zignoruje - musi troche magii/strzal poswiecic. I niski koszt jest tu wielka zaleta
Doom diver - cudo nie machina. Przy dobrym oku, i celowniku +k3 cale w dowolna strone nie zdarza sie praktycznie pudlo (chyba ze rozrzut wynosi ponad 6 cali w jakas strone ppustkowi.. ale to zadko na szczescie). K6zS5noAS konkretnie rozkreca kazda kawalerie, skirmish, pojedyncze modele, rydwany itd. Z klockami piechoty gorzej (za duzo ich zeby takie k6 zmienilo sporo) - ale rowniez szereg umie zdjac latajacy gobas
Rydwany:
Szkoda slotow special IMO. Za to wrecz stworzone dla herosow
Czarny hero na rydwanie - darmowy ruch z waaagh. Savage orc - frenzy na obsludze i swiniach.
Goblinski hero z kasowaniem wardow/k6 hitow z S6 gdy zginie + itemem -3AS na rydwanie - idealny morderca bretonskich lanc
Sam jeden goblinski zakupil na allegro ostatnio - i niedlugo na testy pojdzie : )
Swoja droga, zwroccie uwage ze rydwany sie polepszyly (nieznacznie) - staff na obslugantach itd mamy za free teraz. I np na rydwanskim chariocie za 3pkt kupujemy dodatkowego goblina ktory ma wlocznie i krotki luk.. zdecydowanie dobra inwestycja ; )
Reasumujac: Jesli gramy na defencie (magia, night gobbo z fanolami, squigi) - maszyny konieczne.
Jesli nie - i tak wskazane. Mozna niewygodnych wrogow ladnie zmiekczac przed walka
Jedyne co - nie wskazane przy great szamanie ktory ma w planach rzucic waaagh.. wtedy na 2 tury machina jest wylaczona z zabawy. I smutno.
NO to ja też dorzucę coś od siebie:
Balisty - są super. Jeśli nie planujemy walić waaagh! to są bardzo dobrym wyborem. Idealne na large targety. Dobre do kasowania kawalerii. No samotnych herosów (zwłaszcza nie na piechotę) też warto brac na celownik
Katapulta - mam 3, nie używam żadnej. Po prostu balisty są lepsze i tyle. Co z tego że katapka lepiej kosi piechotę, skoro piechota akurat nas najmniej boli :/ Kiedyś napisałem dość długi wywód na ten temat, ale w tej chwili nie chce mi sie powtarzać
Doom diver - genialna sprawa. Miażdży kawę jak cholera. Zresztą można we wszystko nawalać. Zajebiście celny i morderczy. POLECAM!
Rydwany orkowe - dobra i solidna inwestycja. Często biorę jeden. Heros na rydwanie (BO) też fajna rzecz.
Wolf chariot - przy orkowym wymięka. Ale daję jeden i wsadzam na niego szamana goblińskiego z trinketem i scrollem, jeśli gram na magii.
Pump wagony - jeszcze ich nie wyprowadzałem na razie z garażu w 7 edycji, wiec sie nie wypowiem.
Balisty - są super. Jeśli nie planujemy walić waaagh! to są bardzo dobrym wyborem. Idealne na large targety. Dobre do kasowania kawalerii. No samotnych herosów (zwłaszcza nie na piechotę) też warto brac na celownik
Katapulta - mam 3, nie używam żadnej. Po prostu balisty są lepsze i tyle. Co z tego że katapka lepiej kosi piechotę, skoro piechota akurat nas najmniej boli :/ Kiedyś napisałem dość długi wywód na ten temat, ale w tej chwili nie chce mi sie powtarzać
Doom diver - genialna sprawa. Miażdży kawę jak cholera. Zresztą można we wszystko nawalać. Zajebiście celny i morderczy. POLECAM!
Rydwany orkowe - dobra i solidna inwestycja. Często biorę jeden. Heros na rydwanie (BO) też fajna rzecz.
Wolf chariot - przy orkowym wymięka. Ale daję jeden i wsadzam na niego szamana goblińskiego z trinketem i scrollem, jeśli gram na magii.
Pump wagony - jeszcze ich nie wyprowadzałem na razie z garażu w 7 edycji, wiec sie nie wypowiem.
balisty - potrafie miec kilka bitew z rzedu ze nawet jak trafia to SAME 1 na wounda, ale potem przychodzi taka 1 bitwa, ze skosza chaos knightsow i lorda, slowem robia czasem duze aua, poza tym swietny efekt psychologiczny... 2 raczej obowiazkowo
klopy - mialem, ale obecnie nie mam zadnej, korci zeby kupic, ale w specjalach ciasno, moze kiedys, na piechote i wieksze oddzialy kawy super, ale nie zawsze takie cos jest, balisty raczej bardziej uniwersalne
rydwany - nie widze zastosowanie jakos special, przegrywaja konkurencje ze squigami, mam 2 oddzialy, a poza tym cos do postrzelania potrzeba, za to dla bohatera super, ostatnio tak goblinski chariot uzywam
punpy - moja ulubiona maszynka z Vedycji, ale dawno nie testowalem
doom diver - konkretny, s-klasa, nadaje sie, na kawe, skirmish, potworki... goraco polecam;]
klopy - mialem, ale obecnie nie mam zadnej, korci zeby kupic, ale w specjalach ciasno, moze kiedys, na piechote i wieksze oddzialy kawy super, ale nie zawsze takie cos jest, balisty raczej bardziej uniwersalne
rydwany - nie widze zastosowanie jakos special, przegrywaja konkurencje ze squigami, mam 2 oddzialy, a poza tym cos do postrzelania potrzeba, za to dla bohatera super, ostatnio tak goblinski chariot uzywam
punpy - moja ulubiona maszynka z Vedycji, ale dawno nie testowalem
doom diver - konkretny, s-klasa, nadaje sie, na kawe, skirmish, potworki... goraco polecam;]
Pump wagony bardzo fajne moje TK charioty maja tylko 3xd3 sila 4 a tu 2d6
jest pewnie tak jak wyliczyles, ale porownanie takie nie specjalnie na miejscu...szczurek pisze:Pump wagony bardzo fajne moje TK charioty maja tylko 3xd3 sila 4 a tu 2d6
tak samo moge powiedziec screaming scull catapult lepsza od rock lobby;]
Chukki to mus dla mnie. 35 punktów, a potrafi ściągnąć tak wiele...
Rock Lobba: może być, ale brakuje mi slotów... Wolę 4 Chukki
Rydwany: biorę 1 pod magiem ze Scrollami, i tak mag zginie prędzej, czy później, niech chociaż wypoci te Impacty z raz, czy 2.
Doom Diver: jedzie z Allegro, niedługo pierwsza próba. Ładnie kosi kawę i inne pakerne ustrojstwa, celny bardzo i śmieszny w konstrukji. Dobry wybór
Pompa: chyba przekonuję się do nich bardziej niż do Gigsona. Mam 2 cele dla łuczników / kuszników, w które albo będą strzelać, albo wypocę 2d6 Impactów. Jak wypocę Impacty pewnie się spłacą, jak zaczną strzelać, nie będą strzelać do czegoś innego Tak źle i tak dobrze. A to tylko 40 punktów...
Rock Lobba: może być, ale brakuje mi slotów... Wolę 4 Chukki
Rydwany: biorę 1 pod magiem ze Scrollami, i tak mag zginie prędzej, czy później, niech chociaż wypoci te Impacty z raz, czy 2.
Doom Diver: jedzie z Allegro, niedługo pierwsza próba. Ładnie kosi kawę i inne pakerne ustrojstwa, celny bardzo i śmieszny w konstrukji. Dobry wybór
Pompa: chyba przekonuję się do nich bardziej niż do Gigsona. Mam 2 cele dla łuczników / kuszników, w które albo będą strzelać, albo wypocę 2d6 Impactów. Jak wypocę Impacty pewnie się spłacą, jak zaczną strzelać, nie będą strzelać do czegoś innego Tak źle i tak dobrze. A to tylko 40 punktów...
Witam,
W 6 ed. moim standarcikiem były 2 chukki, lobba i doom - spisywało mi się fajnie i byłem bardzo zadowolony.
W tej edycji jeszcze mało grałem ale staram się wrzucać tą samą kombinacje do rozpisek na 2k+
Ponieważ Zieloni są armią hordową to moim zdaniem trza pamiętać o rozstawieniu oraz przestrzeni ostrzału. Optymalna ilość maszyn dla mnie to 3-4 więcej już chyba tylko na totalny defens - ale czegoś takiego nie widzę za bardzo.
Chukki - 2 sztuki bo są niezłym straszakiem no i na duże stworki są przydatne. Ich przydatność spada znacznie jak się na defensy np krasnali czy skirmishowe armie.
Z tego powodu do wsparcia tych bolców mam lobbe co ma kruszyć krasnoludzkie klocki, rozwalać smoki, rydwany - jak dla mnie 33% na hita to całkiem niezła celność. I nie muszę liczyć na BS gobasów a jedynie na swoje oko:)
Z tego samego powodu "doom" - tylko że przedewszystkim do zmiękczania kawalerii oraz ostrzału wrogich maszyn - tak przynajmniej w poprzedniej edycji - teraz trochę się boje o te d3 cale zamiast przerzutu ale może nie będzie źle.
Tutaj właśnie mam pytanie która wersja dooma była lepsza: 6ed czy 7ed?
- 6ed - przeżut znacznie poprawiał celność jeśli chodzi o bezpośrednie hitowanie
- 7ed - teraz marne d3 ale łatwiej ubijać skirmisha i tego typu tałatajstwo, ale już rzadziej bezpośredni hit
Jakie wy widzicie plusy i minusy w nowej wyrzutni męczenników;)
W 6 ed. moim standarcikiem były 2 chukki, lobba i doom - spisywało mi się fajnie i byłem bardzo zadowolony.
W tej edycji jeszcze mało grałem ale staram się wrzucać tą samą kombinacje do rozpisek na 2k+
Ponieważ Zieloni są armią hordową to moim zdaniem trza pamiętać o rozstawieniu oraz przestrzeni ostrzału. Optymalna ilość maszyn dla mnie to 3-4 więcej już chyba tylko na totalny defens - ale czegoś takiego nie widzę za bardzo.
Chukki - 2 sztuki bo są niezłym straszakiem no i na duże stworki są przydatne. Ich przydatność spada znacznie jak się na defensy np krasnali czy skirmishowe armie.
Z tego powodu do wsparcia tych bolców mam lobbe co ma kruszyć krasnoludzkie klocki, rozwalać smoki, rydwany - jak dla mnie 33% na hita to całkiem niezła celność. I nie muszę liczyć na BS gobasów a jedynie na swoje oko:)
Z tego samego powodu "doom" - tylko że przedewszystkim do zmiękczania kawalerii oraz ostrzału wrogich maszyn - tak przynajmniej w poprzedniej edycji - teraz trochę się boje o te d3 cale zamiast przerzutu ale może nie będzie źle.
Tutaj właśnie mam pytanie która wersja dooma była lepsza: 6ed czy 7ed?
- 6ed - przeżut znacznie poprawiał celność jeśli chodzi o bezpośrednie hitowanie
- 7ed - teraz marne d3 ale łatwiej ubijać skirmisha i tego typu tałatajstwo, ale już rzadziej bezpośredni hit
Jakie wy widzicie plusy i minusy w nowej wyrzutni męczenników;)
Jakoś nie mogę się przekonać do lobberów (mimo, że sam posiadam 2). Spear chukki za to są super wynalazkiem. Za 35 pkt dostajemy doskonałego straszaka na large i kawalerię. Oczywiście też im się zdaża nic nie robić (np. 12 strzałów do stegadona i ani jednej rany) ale w ogolnym rozrachunku mają duży +. Na 2000 zawsze mam 4. Rydwany są teraz raczej plewne chyba, że na małe pkt może da się coś z nimi zrobić. Reszty maszynek jeszcze nie próbowałem to się nie wypowiadam
ulubione:
doom diver-cudo nie maszyna, zawsze trafia i duzo zabija.
rydwany orkowe-dochodza do przeciwnika a to juz cos
speary-pomagaja z trudnymi dla orkow rzeczami takimi jak smoki
słabe:
pumpy-nikt tego nie lekcewazy w mych stronach i schodza bardzo szybko
rock lobber-czesto nie trafia a jak trafi to nic nie zabije
rydwany gobo-jak sa 1 na slot to oczywiscie przegrywaja z orkowymi
doom diver-cudo nie maszyna, zawsze trafia i duzo zabija.
rydwany orkowe-dochodza do przeciwnika a to juz cos
speary-pomagaja z trudnymi dla orkow rzeczami takimi jak smoki
słabe:
pumpy-nikt tego nie lekcewazy w mych stronach i schodza bardzo szybko
rock lobber-czesto nie trafia a jak trafi to nic nie zabije
rydwany gobo-jak sa 1 na slot to oczywiscie przegrywaja z orkowymi
Moj wybor na 2k+ to zazwyczaj:
2 chucki - ten sam powod co napisal DaBossa
1 lobba - ten sam powod co napisal DaBossa + ostrzał parku maszyn
DoW cannon , malo klimatyczny u zielonych ale sie przydaje zawsze to siła 10 i d3 obrazenia,
Do pompek jakos nie mam pzrekonania , wole trolle ;]. A rydwany to tylko pod bohaterami, przynajmniej nie zzerają wtedy cennego slota special
2 chucki - ten sam powod co napisal DaBossa
1 lobba - ten sam powod co napisal DaBossa + ostrzał parku maszyn
DoW cannon , malo klimatyczny u zielonych ale sie przydaje zawsze to siła 10 i d3 obrazenia,
Do pompek jakos nie mam pzrekonania , wole trolle ;]. A rydwany to tylko pod bohaterami, przynajmniej nie zzerają wtedy cennego slota special
dobra to ja cos dorzuce z wlasnej wioski:
rydwan(choc to nie maszyna)...fajne na herosach...przy odpowiednim rozsterze nawet brane ze special choice robia duze ziaziu;teraz gram piechotnym walcem i po pierwsze nie mam na nie miejsca...po drugie rydwan bardzo czesto sie lamie lub tez musi dawac flee->a wtedy na bank 1-2 moje jednostki zbiora impacty
dopoki nie zmienie konceptu kluczyki do samochodzikow zostaja w worku warbossa
pump wagon-wydaje sie calkiem niezly(tzn 2),w chwili obecnej nie mam figurek...ale moze do konca roku wyprodukuje 2 to sie wypowiem
doom diver-o to moje odkrycie...chyba jako jeden z pierwszych glosilem ze teraz ta maszynka jest o klase lepsza(tylko bullego zal ) nowa zasada trafiania sprawia ze nie ma bitwy w ktorych jest bezuzyteczna(a to jakis ironik,a to tancerzyk...a to rycerzyk-dla kazdego cos milego)
wymogi-umiejetnosc dania dobrego guess'a
chukki->mam mieszane uczucia...powiedzmy ze jak maja dobry dzien(a ja przyfarce rzutem) to robia rzeznie...wchodza na 2k jako slot nr4 w ramach walki psychologicznej z wrogiem
a nuz zmiekcze smoka/giganta czy klepne z 1-2 rany w drzewca
rock lobba-> dla mnie pierwsza klasa...dlugo nie moglem sie przekonac,a ze znosi,a ze wybucha...ze chukki lepsze
powiem wam ze gowno prawda-jak sie ladnie przyceluje(kwestia wprawy) to tak naprawde trafia sie w cel na 5+ (czyli jak chukka)...juz udawalo mi sie sciagac smoka,maszyny wroga,9grave guardow czy 4 knightly order
rekord->13 pikemens(podrecznikowe przylozenie template na klocek piechoty praktycznie wylacza go z gry)
w moich rozpach pojawia sie obowiazkowo
a ze maszyna moze wybuchnac?ryzyko zawodowe...imperialistow to nie zniecheca do brania hebla,cannonow
i chyba powoli meczy mnie podzial na defens/ofens...teraz na 2k sprawdza mi sie uklad 2xhopperzy,2x chukka,DD,lobba...maszyn troche jest ale nawet w rozpie naporowej duzo latwiej przebija sie przez wroga ktory ma -1Ld,i na starcie wygrywamy o kilka CR
rydwan(choc to nie maszyna)...fajne na herosach...przy odpowiednim rozsterze nawet brane ze special choice robia duze ziaziu;teraz gram piechotnym walcem i po pierwsze nie mam na nie miejsca...po drugie rydwan bardzo czesto sie lamie lub tez musi dawac flee->a wtedy na bank 1-2 moje jednostki zbiora impacty
dopoki nie zmienie konceptu kluczyki do samochodzikow zostaja w worku warbossa
pump wagon-wydaje sie calkiem niezly(tzn 2),w chwili obecnej nie mam figurek...ale moze do konca roku wyprodukuje 2 to sie wypowiem
doom diver-o to moje odkrycie...chyba jako jeden z pierwszych glosilem ze teraz ta maszynka jest o klase lepsza(tylko bullego zal ) nowa zasada trafiania sprawia ze nie ma bitwy w ktorych jest bezuzyteczna(a to jakis ironik,a to tancerzyk...a to rycerzyk-dla kazdego cos milego)
wymogi-umiejetnosc dania dobrego guess'a
chukki->mam mieszane uczucia...powiedzmy ze jak maja dobry dzien(a ja przyfarce rzutem) to robia rzeznie...wchodza na 2k jako slot nr4 w ramach walki psychologicznej z wrogiem
a nuz zmiekcze smoka/giganta czy klepne z 1-2 rany w drzewca
rock lobba-> dla mnie pierwsza klasa...dlugo nie moglem sie przekonac,a ze znosi,a ze wybucha...ze chukki lepsze
powiem wam ze gowno prawda-jak sie ladnie przyceluje(kwestia wprawy) to tak naprawde trafia sie w cel na 5+ (czyli jak chukka)...juz udawalo mi sie sciagac smoka,maszyny wroga,9grave guardow czy 4 knightly order
rekord->13 pikemens(podrecznikowe przylozenie template na klocek piechoty praktycznie wylacza go z gry)
w moich rozpach pojawia sie obowiazkowo
a ze maszyna moze wybuchnac?ryzyko zawodowe...imperialistow to nie zniecheca do brania hebla,cannonow
i chyba powoli meczy mnie podzial na defens/ofens...teraz na 2k sprawdza mi sie uklad 2xhopperzy,2x chukka,DD,lobba...maszyn troche jest ale nawet w rozpie naporowej duzo latwiej przebija sie przez wroga ktory ma -1Ld,i na starcie wygrywamy o kilka CR
Skromnie od siebie dodam tak :
Pump wagony - użyłem w dwóch bitwach i będę używał 4 sztuk. Za 40 pkt z fastami tworzą mega fajne przeszkadzajki
Spear Chukki - 4 i nic więcej komentować nie trzeba
Rock Lobber - przydatne jakby chciał zasadzić w piechotkę przywalić
Polecam opcję z 4 pump wagonami, według mnie naprawde przydaje się i jak wiadomo im więcej rzeczy po 35-40 pkt tym lepiej
Pump wagony - użyłem w dwóch bitwach i będę używał 4 sztuk. Za 40 pkt z fastami tworzą mega fajne przeszkadzajki
Spear Chukki - 4 i nic więcej komentować nie trzeba
Rock Lobber - przydatne jakby chciał zasadzić w piechotkę przywalić
Polecam opcję z 4 pump wagonami, według mnie naprawde przydaje się i jak wiadomo im więcej rzeczy po 35-40 pkt tym lepiej
kis1:
No spoko. Ale w klasycznej armii OnG, nagle przy 4 pump wagonach moze sie zdarzyc ze nie masz czym zdejmowac kawalerii wrogiej.
A tu przeciwnik Ci 10 dragon princow czy cos takiego wystawi. I smutno - a dwa strzaly z doom divera moga uratowac tylek ; >
Pumpa jest przeszkadzajka uniwersalna, i swietnym pomyslem na elfy wszelakie - ale na armie mocno pancerne sie nie sprawdza.
No spoko. Ale w klasycznej armii OnG, nagle przy 4 pump wagonach moze sie zdarzyc ze nie masz czym zdejmowac kawalerii wrogiej.
A tu przeciwnik Ci 10 dragon princow czy cos takiego wystawi. I smutno - a dwa strzaly z doom divera moga uratowac tylek ; >
Pumpa jest przeszkadzajka uniwersalna, i swietnym pomyslem na elfy wszelakie - ale na armie mocno pancerne sie nie sprawdza.