Co do army lista (jako że nie wypowiadałem się wcześniej) powiem tak: jest kilka rzeczy, które bym zmienił
1. dać możliwość brania pik dla spearmenów oczywiście za rozsądną cenę, lub zamiast tego zasadę +1S przeciw szarży konnych dla włóczni.
2. inżynierowie do maszyn są zbyt tani. Już u krasnali trzeba dać bodajże 15 pkt. więc imperium powinno płacić jakieś 20pkt. Choć według mnie zasada Ismaela ze Scholar Engineerem jest i tak lepsza
 
 3. Nie wiem też czy Inner Circle w corach to nie przesada
Przydało by się połączyć obie listy (Sa!nta i Ismaela) ponieważ obie zawierają ciekawe pomysły, a potem ujednolicić i doprowadzić je do ostatecznej wersji. Rakso i ekipa krasnali już chyba osiągnęli ostateczny efekt, a pomysłów tam co nie miara. Fajnie by było gdyby i nam się to udało. Więc do roboty. Rzucajcie pomysłami, a niech ktoś (Sa!nt???
 )to zbierze do kupy i zaktualizuje. Zróbmy jedną porządną listę. Oczywiście jeśli autorzy się zgodzą.
 )to zbierze do kupy i zaktualizuje. Zróbmy jedną porządną listę. Oczywiście jeśli autorzy się zgodzą.


 Popatrz po statystykach.
 Popatrz po statystykach. 


 
  




 W końcu " Gdzie drwa rąbią tam elfy lecą"
 W końcu " Gdzie drwa rąbią tam elfy lecą"  stubborn - to będą wtedy wolfkini prawie, może poprostu 4ws , grejt topory skirmish , za 6-7 pkt taki wspomagający odział, myslę że by pasowali do armii imperialnej i byli przydatni. Jako detaczment to raczej nie bo nie są regularnym wojskiem szkolonym do takich manewrów jak kontrszarże itp. zresztą było by to mocne - jak tacy kolesie by  płacili 5 atakami z S5 ws 4 na flance.
 stubborn - to będą wtedy wolfkini prawie, może poprostu 4ws , grejt topory skirmish , za 6-7 pkt taki wspomagający odział, myslę że by pasowali do armii imperialnej i byli przydatni. Jako detaczment to raczej nie bo nie są regularnym wojskiem szkolonym do takich manewrów jak kontrszarże itp. zresztą było by to mocne - jak tacy kolesie by  płacili 5 atakami z S5 ws 4 na flance.

 Wychodzi to na 6+ (nie jest to takie proste) a szansa wzrasta wraz z czasem (jeśli siedzą w lesie drugą ture to na 5+ itd). Jako ograniczenie dodaje fakt że nie mogą być wtedy związani walką wręcz. Do ścięcia lasu siła jednostki minimum 5. Już widzę miny graczy WE
  Wychodzi to na 6+ (nie jest to takie proste) a szansa wzrasta wraz z czasem (jeśli siedzą w lesie drugą ture to na 5+ itd). Jako ograniczenie dodaje fakt że nie mogą być wtedy związani walką wręcz. Do ścięcia lasu siła jednostki minimum 5. Już widzę miny graczy WE  przecież to totalne przegięcie.
 przecież to totalne przegięcie.
