Wskrzeszanie do jednego modelu
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Wskrzeszanie do jednego modelu
Regiment szkieletow zostal zaszarzowany w tyl. Po walce okazalo sie, ze zostal jeden szkielet. Moja tura magii, wskrzeszam szkielety.
Pytanie:
Jak rozumiem, wskrzeszanie do pojedynczego modelu na piechote, ktory nie ma bokow i tylow dopoki nie jest zaangazowany w walke z dwoma wrogimi regimentami od roznych stron oznacza, ze moge dowskrzeszac modele frontem do wroga tak, ze nastepnej turze walki stoje juz przodem do wroga i przez to nie ma on juz tylu. Mam racje?
Pytanie:
Jak rozumiem, wskrzeszanie do pojedynczego modelu na piechote, ktory nie ma bokow i tylow dopoki nie jest zaangazowany w walke z dwoma wrogimi regimentami od roznych stron oznacza, ze moge dowskrzeszac modele frontem do wroga tak, ze nastepnej turze walki stoje juz przodem do wroga i przez to nie ma on juz tylu. Mam racje?
Moim zdaniem nie - jeśli stoisz w walce, nawet jednym modelem, to ma on tył, bok, front. Tylko poza walką taki szkieletor byłby traktowany jak single model. Więc musisz wygrać walkę by się obrócić. Wskrzeszanie nic tu nie zmieni.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Chcesz powiedziec, ze szarzujac mozesz wpasc w bok albo tyl single model on foot?Scimitar pisze:Moim zdaniem nie - jeśli stoisz w walce, nawet jednym modelem, to ma on tył, bok, front. Tylko poza walką taki szkieletor byłby traktowany jak single model. Więc musisz wygrać walkę by się obrócić. Wskrzeszanie nic tu nie zmieni.
Bo z tego, co ja wiem, to bonus za bok albo tyl na pojedynczym modelu mozesz miec dopiero wtedy, kiedy zaangazujesz go z dwoch stron roznymi regimentami.
W walce z jednym regimentem single model on foot moim zdaniem nie ma boku/przodu/tylu.
A jesli taki szkielet nie ma boku/tylu/przodu, to imho mam dowolnosc wskrzeszania.
Nie ma znaczenia. Chodzi o to, ze model on foot nie ma stref.Kensiorek pisze: ale to chyba nie szarza .
Nie musi sie obracac. Automatycznie od razu jest do niego przodem. Nie masz bonusu za bok, jesli pod koniec walki nie stykam sie z dwoma oddzialami (przynajmniej jednym modelem od frontu).Kensiorek pisze: Jak bohater na piechote walczy z 2 oddzialami i zabije ten w przodu to chyba niema zasady ktora pozawala mu sie obrocic do drugiego przeciwnika prawda?
Front single modela konstytuowany jest przez dostawienie do niego pierwszego wrogiego oddzialu.
Scimitar pisze:Moim zdaniem nie - jeśli stoisz w walce, nawet jednym modelem, to ma on tył, bok, front. Tylko poza walką taki szkieletor byłby traktowany jak single model. Więc musisz wygrać walkę by się obrócić. Wskrzeszanie nic tu nie zmieni.
Bless pisze:Po walce okazalo sie, ze zostal jeden szkielet. Moja tura magii, wskrzeszam szkielety.

Co do pytania - imho nie ma przeciwskazań.
Racje ma Morrok.
Nie ma zasady, ze jak sie jest zaszarzowanym pojedynczym modelem z dwoch stron, to ma sie bok.
Tylko, ze jak sie dostawi do walki to jest traktowany jak normalny rank-and-file oddzial (i stad zaszarzowany z dwoch stron ma bok).
Czyli dopuki walka sie nie skonczy masz bok.
Nie ma zasady, ze jak sie jest zaszarzowanym pojedynczym modelem z dwoch stron, to ma sie bok.
Tylko, ze jak sie dostawi do walki to jest traktowany jak normalny rank-and-file oddzial (i stad zaszarzowany z dwoch stron ma bok).
Czyli dopuki walka sie nie skonczy masz bok.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Bless, generalnie nie masz racji, a wszyscy inni ją mają
. Jak szkielet jest zaangażowany w walkę, to ma strefy, tak jak i samotny wampir zaangażowany w walkę a potem zaszarżowany od tyłu czy boku.
Natomiast jeśli zdarzy się taka sytuacja, że masz pojedynczego szkieleta (np z wystrzelanego oddziału), który nie walczy, to istotnie ty decydujesz, gdzie ma mieć front oddział, jak wskrzesisz mu kumpli.

Natomiast jeśli zdarzy się taka sytuacja, że masz pojedynczego szkieleta (np z wystrzelanego oddziału), który nie walczy, to istotnie ty decydujesz, gdzie ma mieć front oddział, jak wskrzesisz mu kumpli.