Do tego oszałamiający save na 5+ no cóż chcieć więcej za 9 pkt

może się nadawać na takie goblinki ale morderczym drzewkom (driady)to już nie podskoczą

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Zależy co rozumiesz pod pojęciem "kloc", bo WL spokojnie wystarcza 12, choć więcej nie zaszkodzi, by uzupełnić straty od ostrzału/walki. Natomiast w prawdziwym, dyżym klocku muszą być PG (mniej niż 18 dla mnie nie ma sensu, jeśli mają walczyć, a nie tylko stać, a przydałoby się nawet więcej niż 18 ). A SM to plewy - co z tego, skoro mają WS6 i 2A z S5, skoro gina jak muchy od ostrzału i nie mają żadnej zasady specjalnej. Ewentualnie mozna mieć właśnie 7 i to tyle, wiecej nie ma sensu, bo sa świetnym celem dla ostrzału i magii.Fensir pisze:I 7 starczy moim zdaniem. 10 nie praktyczna. Jak kloce to tylko WL i PG.
Hehe, no cóż, to właśnie specyfika HE, w prawie żadnej innej armii nie można nazwać"klocem" oddziału 12 piechociarzyFensir pisze:Przez słowo kloc u HE rozumiem 12 jednostek...