włocznicy

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

ODPOWIEDZ
Rychu
Wałkarz
Posty: 82
Kontakt:

włocznicy

Post autor: Rychu »

wypłacają te 15 ataków z 3 szeregów ale siła 3?
Do tego oszałamiający save na 5+ no cóż chcieć więcej za 9 pkt :x
może się nadawać na takie goblinki ale morderczym drzewkom (driady)to już nie podskoczą :cry: w 2 klocach po 20 zaczynają się opłacać. płacimy tylko 360 pkt xD
Leszczu napisał :
"a reszta moze possac jaja."

Awatar użytkownika
Fensir
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Fensir »

Moje zdanie jest inne. Ustawiamy się w 20 z WB w szyku 7,7,6/7. Mamy tym sposobem 21/22 ataki z ASF. Potrafi to nawet zabić 1/2 wojaków w ciężkiej jeździe. Zawsze jak się jest klimaciarzem, można dać tam BSB ze słomką i hełmem. Wtedy już konkret oddział ;)

Paku
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Paku »

Ah włócznicy pożądna piechotka 20 , muzyk ,sztandar , WB kosztuje 215 pkt czyli tyle co 20 łuczników, którzy ich wystrzelają jak kaczki :wink:

Awatar użytkownika
Fensir
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Fensir »

Ale patrz też na przydatność. To jest 215pkt. które wypłacają 15 ataków na szarży, czyli jak na coś lekkiego to zabiją raczej, a jak przyjmą szarżę kawy to też nie jest źle. Poza tym jest to oddział który pełni sporo funkcji taktycznych. IMHO bardzo dobry oddział :)

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

A ja ich cenie... Wreszcie cos tanszego (tak plakaliscie w 6ed ze tacy drodzy) dajacego naszej armii liczebnosci i CR-a... Z WB sa swietnym oddzialem potrafiacym sporo przetrzymac... :) Poza tym maja klimat, ah ten artwork w AB kiedy odpieraja szarze goblinow na wilczkach... Sa imo bardziej w cenie niz luki gdyz mi sie czesciej splacaja... :wink:
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

20 SPearelfow ma wieksza szanse przepchnac drzewo niz DP w tej samej cenie :)
Obrazek
Highborn Elves Only!

Paku
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Paku »

Ok ok, ja tylko dałem odpowiedź dlaczego biore łuczników a nie włóczników. Choć gdyby standart był na 2500 a nie 2250 to może byśmy grali na 2 * 20 Sperów?

Asaliuru
Wałkarz
Posty: 97
Lokalizacja: Zewsząd i znikąd :D

Post autor: Asaliuru »

Ja tak gram :p

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Spearelfy to bardzo fajny i użyteczny oddział. Wystawiałbym go częściej, gdyby nie fakt, że za tą samą cenę można mieć 14 white lions.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

Dokładnie to samo mam na myśli co jankiel. Chcieliśmy tańszych Spearów ale nie pomyśleliśmy ze za ich cene mozna mieć klocek wyje@#$ny w kosmos bo WL przepchną drzewko kawalerie i wszystko nawet z dużymi demonami sobie radzą ;)

Awatar użytkownika
Fensir
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Fensir »

Chyba, że dostaną outnumber by fear....

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

ale zazwyczaj mają LS albo BoB ;) wiec fear i terorr można sobie wsadzić gdiześ i uciekać przed drwalami

Awatar użytkownika
Fensir
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Fensir »

W ogóle się zastanawiam ostatnio czy lepiej 2xSM 2xWL czy 1xSM 3xWL.

Rychu
Wałkarz
Posty: 82
Kontakt:

Post autor: Rychu »

ja bym ci radził 2 razy po 20 włoćzników 14SM i 14Wl plus 7WL

Awatar użytkownika
Fensir
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Fensir »

Na kiego chu** mi 12SM? Już wolę 12 PG a BoSem. Wiesz czym się różni 14 SM od 7 SM? Że 17 ma 2 razy większy koszt punktowy (albo i więcej) a ma CR większy o całe 1. SM to oddział który wygrywa ilością wbitych ran...

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

ale te rany musi ktoś wbijać :)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Fensir
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Fensir »

I 7 starczy moim zdaniem. 10 nie praktyczna. Jak kloce to tylko WL i PG.

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Fensir pisze:I 7 starczy moim zdaniem. 10 nie praktyczna. Jak kloce to tylko WL i PG.
Zależy co rozumiesz pod pojęciem "kloc", bo WL spokojnie wystarcza 12, choć więcej nie zaszkodzi, by uzupełnić straty od ostrzału/walki. Natomiast w prawdziwym, dyżym klocku muszą być PG (mniej niż 18 dla mnie nie ma sensu, jeśli mają walczyć, a nie tylko stać, a przydałoby się nawet więcej niż 18 ). A SM to plewy - co z tego, skoro mają WS6 i 2A z S5, skoro gina jak muchy od ostrzału i nie mają żadnej zasady specjalnej. Ewentualnie mozna mieć właśnie 7 i to tyle, wiecej nie ma sensu, bo sa świetnym celem dla ostrzału i magii.
Ostatnio zmieniony 30 maja 2008, o 12:50 przez Temple Guard, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Fensir
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Fensir »

Przez słowo kloc u HE rozumiem 12 jednostek...

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Fensir pisze:Przez słowo kloc u HE rozumiem 12 jednostek...
Hehe, no cóż, to właśnie specyfika HE, w prawie żadnej innej armii nie można nazwać"klocem" oddziału 12 piechociarzy :)
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

ODPOWIEDZ