Dwa pytania o DoW
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Dwa pytania o DoW
1.Czy jak wezmę Irongutów z DoW to moge dać im magiczny banner? (AB pokazuje że moge im dać te ogrowe)
2.Czy mogę zwykłym herosem wejść do jednostki DoW?
2.Czy mogę zwykłym herosem wejść do jednostki DoW?
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Ponieważ na pytanie 2. dostałeś odpowiedź, odpowiadam na pytanie 1.: możeszPiotr3K pisze:1.Czy jak wezmę Irongutów z DoW to moge dać im magiczny banner? (AB pokazuje że moge im dać te ogrowe)
2.Czy mogę zwykłym herosem wejść do jednostki DoW?
A teraz moje pytanie: czy jeśli wezmę Irongutów z War Bannerem jako DoW to mogę w swojej armii także mieć oddział z War Bannerem (czyli byłyby 2 oddziały z War Bannerami w jednej armii)?
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Hehe, a czymś to poprzesz?Jasiuuu pisze:ni uja
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
OK, dzięki za wyjaśnienie.Romek pisze:zaden przdmiot nie moze sie powtarzac w rozpisce, oprocz tych ktore maja to wyraznie napisane (DS,PS,thiefstony..itd)
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Ale po zastanowieniu jednak War Banner to przedmiot pospolity, ma go każda armia (no prawie, Demony nie mają), więc nie widzę przeszkód dlaczego Ogry nie mogłyby przyjść ze swoim WB do armii, która także go ma
Upierać się nie będę, ale ktoś z LS mógłby się jednoznacznie wypowiedzieć w tej kwestii z podaniem wytłumaczenia, dlaczego nie można (a może można
) tak robić 



Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Nie ma też nigdzie zasady, która zabrania stawiania dwóch armat jedna na drugiej.Temple Guard pisze:Ale po zastanowieniu jednak War Banner to przedmiot pospolity, ma go każda armia (no prawie, Demony nie mają), więc nie widzę przeszkód dlaczego Ogry nie mogłyby przyjść ze swoim WB do armii, która także go ma