Dwa pytania o DoW

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Dwa pytania o DoW

Post autor: Piotr3K »

1.Czy jak wezmę Irongutów z DoW to moge dać im magiczny banner? (AB pokazuje że moge im dać te ogrowe)
2.Czy mogę zwykłym herosem wejść do jednostki DoW?

Awatar użytkownika
ataman
Chuck Norris
Posty: 474

Post autor: ataman »

2. nie możesz

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Piotr3K pisze:1.Czy jak wezmę Irongutów z DoW to moge dać im magiczny banner? (AB pokazuje że moge im dać te ogrowe)
2.Czy mogę zwykłym herosem wejść do jednostki DoW?
Ponieważ na pytanie 2. dostałeś odpowiedź, odpowiadam na pytanie 1.: możesz

A teraz moje pytanie: czy jeśli wezmę Irongutów z War Bannerem jako DoW to mogę w swojej armii także mieć oddział z War Bannerem (czyli byłyby 2 oddziały z War Bannerami w jednej armii)?
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

ni uja

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Jasiuuu pisze:ni uja
Hehe, a czymś to poprzesz?
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Romek
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Romek »

zaden przdmiot nie moze sie powtarzac w rozpisce, oprocz tych ktore maja to wyraznie napisane (DS,PS,thiefstony..itd)

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Romek pisze:zaden przdmiot nie moze sie powtarzac w rozpisce, oprocz tych ktore maja to wyraznie napisane (DS,PS,thiefstony..itd)
OK, dzięki za wyjaśnienie.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Ale po zastanowieniu jednak War Banner to przedmiot pospolity, ma go każda armia (no prawie, Demony nie mają), więc nie widzę przeszkód dlaczego Ogry nie mogłyby przyjść ze swoim WB do armii, która także go ma ;) Upierać się nie będę, ale ktoś z LS mógłby się jednoznacznie wypowiedzieć w tej kwestii z podaniem wytłumaczenia, dlaczego nie można (a może można ;)) tak robić :)
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
ataman
Chuck Norris
Posty: 474

Post autor: ataman »

Odpuść członkom LS zajmowanie się sprawami błachymi. :wink: Masz w rb zakaz dublowania magicznych przedmiotów. Nigdzie nie ma zapisu o tym, by DoW byli wyjątkiem od tej zasady.

Awatar użytkownika
Fedek
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Zielona Góra/Gorzów Wlkp.

Post autor: Fedek »

Temple Guard pisze:Ale po zastanowieniu jednak War Banner to przedmiot pospolity, ma go każda armia (no prawie, Demony nie mają), więc nie widzę przeszkód dlaczego Ogry nie mogłyby przyjść ze swoim WB do armii, która także go ma ;)
Nie ma też nigdzie zasady, która zabrania stawiania dwóch armat jedna na drugiej.
Obrazek

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

fresh... :roll:

dublowac mozna tylko DS i PS wiec gdy wyraznie pisze ze mozesz miec pare sztuk w armi

ODPOWIEDZ