Początkujący generał
Moderator: Hoax
Lepiej 2x4 albo 3x4 jak masz wystarczająco dużo clanratów. Przy 5 osobowych oddziałach mają niemiłą cechę wzbudzania paniki jak to już Mithril wspomniał wcześniej.
A co do malowania to nie przejmuj się, ja mam do zrobienia 2 klocki klanratów, 1 slavów i 1 mnichów + mase pomniejszego badziewia.
Więc inwestuj w slavów!!!
A co do malowania to nie przejmuj się, ja mam do zrobienia 2 klocki klanratów, 1 slavów i 1 mnichów + mase pomniejszego badziewia.
Więc inwestuj w slavów!!!
Sorka ale u mnie z czajeniem coś słabo ostatnio i myślałem, że ci o globki chodzi ;] Ale jeśli chcesz używać NR jako screena to jednak slavi sprawdzają się o niebo lepiej w tej funkcji chociaż NR są jakąś opcja Chociaż możesz w tym celu użyć giant ratsów które z tego co pisałeś już masz.
A co do malowania, to wczoraj usiadłem i pomalowałem kubraczki połowie monków, jeszcze "tylko" cieniowanie i pozostała 12. Niech mnie ktoś zabije.
A co do malowania, to wczoraj usiadłem i pomalowałem kubraczki połowie monków, jeszcze "tylko" cieniowanie i pozostała 12. Niech mnie ktoś zabije.
Nie wiem czemu tak się zachwycacie opcją 4rech szczurków w oddziale... jeden zejdzie i przy LD jakim nasze kochane futrzaki dysponują to można się z nimi pożegnać.
W przypadku 5tki potrzeba nam dwa martwe skaveny do panikowania. Ergo jednostka "siejąca" strach liczy trzy typki = mają unit strange 3. takie jednostki już nie sieją paniki w naszych szeregach
Co do globków. Oddział 4-osobowy to 40 pkt. Jak dobijemy do 5-6 typka to już 50-60 pkt na oddział. A u skavenów to juz drogi oddział i to dosć mięciutki, przez co chętnie zjadany przez przeciwnika. Tym bardziej, że takiej zgrai trudniej się schować.
Dlatego wole wystawić 3 oddziały globków po 2 szczury niż jeden duży - kilka oddziałów dalej moze atakować duży cel jak jeden duży, ale jak trzeba mogą działać oddzielnie. Jak konnica wjedzie nawet w jedną dwójkę, to reszta dalej może truć zirytowanych zakutych
To też wiecej śmiecia do wystawienia, dzięki czemu gdy my ledwo pól armii wystawiliśmy, to z drugiej strony mamy widok na już rozstawione figurki, co daje nam już przewagę taktyczną
A malowanie... Jak grałem na papierowych regimentach wszystko było pieknie i ładnie. Dipować szczury - to herezja a nie porządne malowanie! Do mordki mam futrzaki wypieszczone to i chce takie do batla. Później kupiłem brakujące regimenty jednym rzutem. Po obejrzeniu ile tego jest poszedłem po bejcę
W przypadku 5tki potrzeba nam dwa martwe skaveny do panikowania. Ergo jednostka "siejąca" strach liczy trzy typki = mają unit strange 3. takie jednostki już nie sieją paniki w naszych szeregach
Co do globków. Oddział 4-osobowy to 40 pkt. Jak dobijemy do 5-6 typka to już 50-60 pkt na oddział. A u skavenów to juz drogi oddział i to dosć mięciutki, przez co chętnie zjadany przez przeciwnika. Tym bardziej, że takiej zgrai trudniej się schować.
Dlatego wole wystawić 3 oddziały globków po 2 szczury niż jeden duży - kilka oddziałów dalej moze atakować duży cel jak jeden duży, ale jak trzeba mogą działać oddzielnie. Jak konnica wjedzie nawet w jedną dwójkę, to reszta dalej może truć zirytowanych zakutych
To też wiecej śmiecia do wystawienia, dzięki czemu gdy my ledwo pól armii wystawiliśmy, to z drugiej strony mamy widok na już rozstawione figurki, co daje nam już przewagę taktyczną
A malowanie... Jak grałem na papierowych regimentach wszystko było pieknie i ładnie. Dipować szczury - to herezja a nie porządne malowanie! Do mordki mam futrzaki wypieszczone to i chce takie do batla. Później kupiłem brakujące regimenty jednym rzutem. Po obejrzeniu ile tego jest poszedłem po bejcę
tak, ale moze sie jeszcze zdarzyc ze zejda wszyscy i wtedy panika wszedzie dookolaFreeks pisze:
W przypadku 5tki potrzeba nam dwa martwe skaveny do panikowania. Ergo jednostka "siejąca" strach liczy trzy typki = mają unit strange 3. takie jednostki już nie sieją paniki w naszych szeregach
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
- Black Hunter
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 27
- Lokalizacja: Koszalin
Co takiego dobrego jest w warlock engineer ?
-
- Chuck Norris
- Posty: 487
Ma super czar( jak go full wypas zrobisz)
Ja mam pytanie:
Posiadam 5 bohów( 2 cheftainów , kapłana zarazy , mouldera i zabójce) , 30 clanratów , ok. 80(!) slavów , 10 globów , 15 nigchtów , 6-7 gutterów i za tyg. batalion. Postanowiłem clanraty robić w 25-30. Planuje następnie zkup kolejnego pudła clanratów. Co następnie kupić?
Ja mam pytanie:
Posiadam 5 bohów( 2 cheftainów , kapłana zarazy , mouldera i zabójce) , 30 clanratów , ok. 80(!) slavów , 10 globów , 15 nigchtów , 6-7 gutterów i za tyg. batalion. Postanowiłem clanraty robić w 25-30. Planuje następnie zkup kolejnego pudła clanratów. Co następnie kupić?
Po co ci 80 slavów? Jeśli są to plastiki to możesz bez problemów zrobić z części clanratów wtedy oszczędzisz sobie zakupu pudła. Chyba, że planujesz wystawiać ich w jakiś oszałamiających klockach albo chcesz grać bitwy na 3k+ w najbliższym czasie.
Musisz zdecydować, się jak chcesz grać, albo ofensywnie (co akurat teraz nie jest najłatwiejsze), wtedy kupuj censery i 2gich monków , albo defensywnie wtedy jezzaile, działo i ratlingi.
Na twoim miejscu dokupił bym też gutterów tak do 10, żebyś mógł wystawiać 2 TT po 5 (chyba, że proxujesz ich nightami),
Kup też co najmniej 1 inżyniera (choćby do trzymania scrolli), a wersji defensywnej to minimum 2.
Potem zostaje ci już tylko wybór lorda
Ogrów raczej nie polecam bo mają koszmarnie niskie morale i biją sie przeciętnie, giant ratsy można wystawiać 2-3 packi na flance ale night runersi nadają się do tego równie dobrze. Swarmy w tej edycji też nie zdają egzaminu.
Możesz również spróbować grać Eshinem albo Burboniciem, ale odradzam kupować większą ilośc modeli pod te armię, ponieważ za jakiś rok wyjdzie nowy AB i armie z SoC nie będą obowiązywać na turniejach, a o Burbonicu juz nie wspomnę.
Musisz zdecydować, się jak chcesz grać, albo ofensywnie (co akurat teraz nie jest najłatwiejsze), wtedy kupuj censery i 2gich monków , albo defensywnie wtedy jezzaile, działo i ratlingi.
Na twoim miejscu dokupił bym też gutterów tak do 10, żebyś mógł wystawiać 2 TT po 5 (chyba, że proxujesz ich nightami),
Kup też co najmniej 1 inżyniera (choćby do trzymania scrolli), a wersji defensywnej to minimum 2.
Potem zostaje ci już tylko wybór lorda
Ogrów raczej nie polecam bo mają koszmarnie niskie morale i biją sie przeciętnie, giant ratsy można wystawiać 2-3 packi na flance ale night runersi nadają się do tego równie dobrze. Swarmy w tej edycji też nie zdają egzaminu.
Możesz również spróbować grać Eshinem albo Burboniciem, ale odradzam kupować większą ilośc modeli pod te armię, ponieważ za jakiś rok wyjdzie nowy AB i armie z SoC nie będą obowiązywać na turniejach, a o Burbonicu juz nie wspomnę.
Gobos pisze:tak, ale moze sie jeszcze zdarzyc ze zejda wszyscy i wtedy panika wszedzie dookolaFreeks pisze:
W przypadku 5tki potrzeba nam dwa martwe skaveny do panikowania. Ergo jednostka "siejąca" strach liczy trzy typki = mają unit strange 3. takie jednostki już nie sieją paniki w naszych szeregach
Tylko z tego co pamiętam, dalej obowiązuje pewna minimalna ilosć NR w składzie. I chyba wynosi dokładnie 5Lepiej 2x4 albo 3x4 jak masz wystarczająco dużo clanratów. Przy 5 osobowych oddziałach mają niemiłą cechę wzbudzania paniki jak to już Mithril wspomniał wcześniej.
Kosztuje 45 pkt + 50 za generowanie 2 kości mocy, możliwość rzucenia czaru warp lightning to z 3 kości. Jednym słowem - wypasBlack Hunter pisze:Co takiego dobrego jest w warlock engineer ?
Co myśllicie o rozpisce typu:
5 giant rat pack (30 gr + 5 pack] + master moulder, warpstone amulet, bands of power i whip (albo things-catcher) Bo przyznam że od dłuższego czasu kusi mnie taka opcja - 9 LD z przerzutem i 7 szeregów, do tego 3 ataki MM z siłą 8
Ciekawy pomysł, ale czemu giant raty? CR mają lepszy sejw i sztandar za tę samą cene... Chyba że chodziło Ci o bicie herosa z ostatniego szeregu, ale mi sie wydaje ze z tylca MM bije jednym atakiem tylko. Swoją drogą jakby mógł atakować swoimi 3 atakami z ostatniego szeregu to może by go chociaż troche ugrywalniłoWhiteWolf pisze:Black Hunter pisze:Co takiego dobrego jest w warlock engineer ?
Co myśllicie o rozpisce typu:
5 giant rat pack (30 gr + 5 pack] + master moulder, warpstone amulet, bands of power i whip (albo things-catcher) Bo przyznam że od dłuższego czasu kusi mnie taka opcja - 9 LD z przerzutem i 7 szeregów, do tego 3 ataki MM z siłą 8
po pierwsze... giant raty mają rerolki pcyhologii a nie breaków, to 2 różne rzeczy.
po drugie thingscatcher zajmuje 2 ręce ale NIE JEST dwurakiem i nie dodaje +2S niestety... więc mamy 3A S4 z KB.
atak MM z bata jest tylko jeden:(
bandy łatwo zdispelować a użyje się ich 1-2 razy w caej grze zazwyczaj więc zazwyczaj to wtopione punkty:(
krótko mówiąc moulder to straszne plewy ale są ciekawi, sam ich dla zabawy czasem wezmę. nie ma chyba nic bardziej klimatycznego u szczurów jak giant raty;]
po drugie thingscatcher zajmuje 2 ręce ale NIE JEST dwurakiem i nie dodaje +2S niestety... więc mamy 3A S4 z KB.
atak MM z bata jest tylko jeden:(
bandy łatwo zdispelować a użyje się ich 1-2 razy w caej grze zazwyczaj więc zazwyczaj to wtopione punkty:(
krótko mówiąc moulder to straszne plewy ale są ciekawi, sam ich dla zabawy czasem wezmę. nie ma chyba nic bardziej klimatycznego u szczurów jak giant raty;]
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria