VC na 1500 pts
VC na 1500 pts
Vampire Counts Army - 1500 pts
Vampire @ 190 pts
1 Magic Level
Avatar of Death (HA, GW), Infinite Hatred
The Flayed Hauberk, Cursed Book
Vampire @ 190 pts
General, 2 Magic Level
Avatar of Death (HA, Shield), Dark Acolyte
Enchanted Shield, Tomb Blade
Necromancer @ 195 pts
Mounted on Corpse Cart
Raise Dead, Invocation of Nehek, Vanhel's Danse Macabre
Book of Arkhan
30 Skeleton Warriors @ 285 pts
FCG, War Banner
LA, Shield
10 Crypt Ghouls @ 88 pts
Ghast
5 Dire Wolves @ 40 pts
5 Dire Wolves @ 40 pts
15 Grave Guards @ 245 pts
FCG, Royal Standard of Strigos
HA, Shield
4 Cairn Wraiths @ 225
Banshee
Total Army Cost: 1498 pts
Models in Army: 72
Casting Pool: 6 + 2 Bound Spelle
Dispelling Pool: 5
Wampir-generał siedzi w oddziale szkieli, które wygrywają CR-em (mają 6 static + rany) i wskrzesza je albo mieczem, albo czarami...drugi wampir z dwurakiem chodzi razem z Grave Guardami, które mają za zadanie zlikwidować nagroźniejsze oddziały przeciwnika. Wraici będą robić zamieszanie, bo prawdopodobnie tylko magowie będą mogli ich zranić...no może jeszcze boss na dziku. Ghoule z poisonem i T4 będą miały wytrzymywać wrogie uderzenie i zasłaniać inne klocki od łuków i innych takich. A wilczki mają flankować oddziały i siać strach (już kiedyś pogoniły oddział gobosów z herosem i fanolami, a potem orki... )...
Co o tym myślicie?
Vampire @ 190 pts
1 Magic Level
Avatar of Death (HA, GW), Infinite Hatred
The Flayed Hauberk, Cursed Book
Vampire @ 190 pts
General, 2 Magic Level
Avatar of Death (HA, Shield), Dark Acolyte
Enchanted Shield, Tomb Blade
Necromancer @ 195 pts
Mounted on Corpse Cart
Raise Dead, Invocation of Nehek, Vanhel's Danse Macabre
Book of Arkhan
30 Skeleton Warriors @ 285 pts
FCG, War Banner
LA, Shield
10 Crypt Ghouls @ 88 pts
Ghast
5 Dire Wolves @ 40 pts
5 Dire Wolves @ 40 pts
15 Grave Guards @ 245 pts
FCG, Royal Standard of Strigos
HA, Shield
4 Cairn Wraiths @ 225
Banshee
Total Army Cost: 1498 pts
Models in Army: 72
Casting Pool: 6 + 2 Bound Spelle
Dispelling Pool: 5
Wampir-generał siedzi w oddziale szkieli, które wygrywają CR-em (mają 6 static + rany) i wskrzesza je albo mieczem, albo czarami...drugi wampir z dwurakiem chodzi razem z Grave Guardami, które mają za zadanie zlikwidować nagroźniejsze oddziały przeciwnika. Wraici będą robić zamieszanie, bo prawdopodobnie tylko magowie będą mogli ich zranić...no może jeszcze boss na dziku. Ghoule z poisonem i T4 będą miały wytrzymywać wrogie uderzenie i zasłaniać inne klocki od łuków i innych takich. A wilczki mają flankować oddziały i siać strach (już kiedyś pogoniły oddział gobosów z herosem i fanolami, a potem orki... )...
Co o tym myślicie?
Strasznie Cie malo. Corpse Cart bym wywalil i wstawil baty, bo zanim sie do maszynek doczolgasz to GG zostanie 5. Pozatym liczba 15 GG jakos do mnie nie przemawia...
Maszyny to leteria (katapa) to fakt, ale jak Ci zdejmie generala w 1wszej turze to ladnie sie sypnie te 30 szkieletów nie mowiąc o reszcie armii
Nom, baty sa uniwersalne i zawsze sie przydaja.
Wiem...zwykle ich używam...a ostatnio ten jeden bat zniszczył obsługę a potem wystraszył 10 kuszników którzy uciekli w ostatniego zombie powstałego po wskrzeszaniu To teraz też ich wystawię no może zamiast CC, bo tak właściwie miał być kiedy GG mieli dwuraki ale potem zmieniłem im na tarcze...
Oddział musi mieć US5 żeby niszczyć z automatu przeciwnika. Ludzie, przecież 7ed ma już jakieś półtora roku, a wiedza o jej podstawowych zasadach kuleje jakby rulebook wyszedł przedwczoraj.
A licky boom boom down!!!
dokładnie o to mi chodziło ...ktoś zrobił kogoś w wała....Oddział musi mieć US5 żeby niszczyć z automatu przeciwnika. Ludzie, przecież 7ed ma już jakieś półtora roku, a wiedza o jej podstawowych zasadach kuleje jakby rulebook wyszedł przedwczoraj.