Empire Armylist by Ismael

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Jaki teraz bierzemy problemik na tapetę?
Magiczne przedmioty, czy Kolejny bohaterowie, po Generale Imperium?
Sądzę, że po Generale zajmiemy się kapitanem. Później możemy przegłosować nowy pomysł Kosy dotyczący piechoty i zająć się piechotą core. Następnie weźmiemy się za priestów, później zamkniemy problem Grandmastera i kawalerii, inżyniera i maszyn, a na końcu kwestią tego co zostanie (szybka kawaleria itp.). Tak chyba będzie całkiem w porządku.
Zasada, że 1 Działo/Mortar na 1 oddział State Troops 20+
Ogólnie mam mieszane uczucia co do niej. Choć założenie jest ciekawe, nie jestem pewien, czy jest ona w armyliście potrzebna.
Jej plusy to IMO:
- wyeliminowanie rozpisek 4 działa + kawaleria core
- jest dobra fluffowo

Jej minusy to IMO:
- zmienia dość znacznie konstrukcję Armylistu w stosunku do oryginalnego
- przycina rozpiski szybkiego, ofensywnego Imperium typu: gryf, 1 działo + sama kawaleria (po co w takiej rozpisce oddział piechoty?)
- tak naprawdę zbyt wiele nie zmienia w kompozycji zbalansowanych rozpisek Imperium. W chwili obecnej bez problemu można będzie zrobić fajny, mocny defens grając na General of the Empire (1 oddział Greatswords core, 1 GS/TG/RoF special + 2 x swordsmen/spearmen/halberdiers (dwa ostatnie pewnie zostaną wzmocnione) + 2/3 maszyny - będzie to stanowić zaporę trudną do przejścia. Nowa zasada to tak naprawdę pożywka dla ludzi, którzy chcą wystawić 4 działa/mortary i żałują, że nie starcza im slotów na GS lub fasty.

Ale oczywiście będziemy nad tym głosować!



Jeżeli chodzi o Knights of the White Wolf, nie ma już się co tak tym tematem zbytnio podniecać. Przeszła dzisiaj zasada, iż tylko Inner Circle mogą mieć ulepszenie na Zakony, więc pewnie na 2000 pts, tylko maniacy będą wystawiać po 2 jednostki imiennych Zakonów, a standardem będzie 0 lub 1. Dla mnie jest to bezsens i zabija ideę wprawadzenia imiennych Zakonów, ale coż - tego chciała większość, więc Nasze rycerstwo znów będzie udawało, że pochodzi z Zakonu No-Name, wbrew temu, co obrazują figurki. Swoją drogą kupy się to nie trzyma - bo niby czemu z danego Imiennego Zakonu będziemy mogli wystawić tylko jego elitę, czyli Wewnętrzny Krąg, a zwykłych rycerzy nie?

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

Kapitan
Jeśli Chodzi o Kapitana, to bym nic nie zmieniał. Jest to bardzo dobry, "tani" bohater. Ma konkurenta do wystawienia w postaci Worior Priesta na obecnych zasadach, zawsze przynajmniej jednego mam w Army liście.

Z realizacją i głosowaniem pomysłu Kosy, to jeszcze bym się wstrzymał. Jest ciekawy, ale i bardzo zmienia sposób tworzenia listy armii. Trzeba spróbować tak zagrać (myślę, że się da), ale boję się drugiego dna(za Ismaelem) . tzn. Tego, że taka zasada doprowadzi do "jedynie słusznego" wzoru rozpisek.

Worrior Priest of Sigmar - nie dotykałbym. Ma bardzo ciekawe zasady i modlitwy. Wartości punktowa jest odpowiednia do jego wartości bojowej. Jeśli chcecie dodawać aury, to żeby dobre były nie były przegięte.

List zdolności ktore mogą dawać aury: przerzut fear test. magiczne ataki dla oddziału, większy power level modlitw Priesta (tak jakby cały oddział się modlił +1 za każdy rząd)

Szańcom się sprzeciwiam- tylko dlatego, że nie lubię zasad ASF, ASL, "Bretońskich kołków" i innych, które psują mechanikę gry (popychaczki także to robią, a popychaczki z kowadła bez możliwości dispella to już ...o).
Przez takie zasady nie jest ważne jak się ustawisz,czy szrżujesz, czy przewidzisz ruch przeciwnika, czy nie i tak on się ruszy, a potem popchnie oddział...
Ostatnio zmieniony 15 cze 2008, o 15:26 przez pelcu, łącznie zmieniany 1 raz.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3166
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

A ja zaproponowałbym zniesienie zasady RiP na modlitwach priesta, dziwne jest to fluffowo (nagle Sigmar olewa delikwenta i robi coś innego) a i w grze również doprowadza do małej użyteczności modlitw (które byle fajfus-mag może rozproszyc- zanegowac siłę bóstwa). Byłbym wtedy skłonny płacic za księdza równe 100pkt na starcie.

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Zasada, że 1 Działo/Mortar na 1 oddział State Troops 20+


Jej minusy to IMO:
- zmienia dość znacznie konstrukcję Armylistu w stosunku do oryginalnego
- przycina rozpiski szybkiego, ofensywnego Imperium typu: gryf, 1 działo + sama kawaleria (po co w takiej rozpisce oddział piechoty?)
Właśnie po co w takiej rozpisce działo? bardzo nie pasuje do takiej rozpiski.
Mi ta zasada bardzo podchodzi -słusznie uzasadnione tym że piechota zajmuje się transportem maszynek i ochroną ich pozatym zmienią się rozpiski na bardziej realne (albo zakon rycerski, ablo mieszane albo armia defensywna a nie ofens z działami :? )
Tylko może lepiej żeby canony nadal zajmowłay slot special przy tej zasadzie ale np. 2 na jeden slot special i potrzeba wystawienia jednego state troopsa na działo, bo w corach armata - nie, nawet z ograniczeniem :wink:


Co do knightów - Ismael ma rację - z jakiej paki tylko elita może należeć do zakonu - totalny bezsens, myślę że zakony nie przegną kawalerii tak że wyprze piechotę(z powyższym ograniczeniem napewno nie) i do tego będą drodzy. Jest to totalnie nierealne :wink: , panowie - zastanówmy się jeszcze raz nad tym.

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Co do knightów - Ismael ma rację - z jakiej paki tylko elita może należeć do zakonu - totalny bezsens, myślę że zakony nie przegną kawalerii tak że wyprze piechotę(z powyższym ograniczeniem napewno nie) i do tego będą drodzy. Jest to totalnie nierealne Wink , panowie - zastanówmy się jeszcze raz nad tym.
Zawsze możesz nazwać ich że są White Wolfami ale aby zyskali specjalne umiejętności legendarnego zakonu musisz ich ulepszyć z inner circla. Nie każda kawaleria jest sobie równa, to są zwykli szeregowi Blazing Suny a to doświadczenie weterani nie jednej bitwy którzy potrafią o wiele więcej niż nowicjusze.

Tak głosujmy jeszcze raz to już będzie trzeci a jak nie przejdzie jedna słuszna opcja to głosujmy jeszcze raz i tak w kółko aż opozycji nie znudzi się głosować i nie zmienią zdania ;)
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

Co do zakonów to wątpie żeby w walce zakony blazing sun, pantery, gryfy czy reigsi sie różniły, uzbrojeni i opancerzeni tak samo są, jeżdżą na takich samych wierzchowcach wiec czym sie mają niby różnić? Ale na siłę chcemy ich urozmaicić. Jeszce jedno głosowanie, ok tylko po ustaleniu różnic miedzy zakonami a nie już teraz.
Ostatnio zmieniony 15 cze 2008, o 15:57 przez Cord, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Właśnie po co w takiej rozpisce działo? bardzo nie pasuje do takiej rozpiski.
Nie będę się starał dorabiać do tego fluffowej interpretacji, ale z pewnością wiesz o co chodzi, będąc graczem. Empire ma tylko kilka sposobów na zdjęcie smoków, drzewców, czołgów - działa, czołgi, ewentualnie lord na gryfie z dobrymi przedmiotami (ale to już ryzyko). Jeżeli chcemy zagrać bez czołgów na ofensie, 1 działo jest nam niestety praktycznie niezbędne.

No i pamiętajcie, HE dalej będą swobodnie grać na smoku, Kawie i 4 bolcach? ;)

Ktoś chce grać na piechocie z działami ? No problem. Ale nie zmuszajmy graczy do brania klocków piechoty tylko dlatego, że chcą mieć jedno działo lub mortar...

Skoro brakuje Wam slotów na działa, może lepsze byłoby powiązanie tego z inżynierem - za każdego inżyniera 1 działo/mortar zajmuje slot core, zamiast special ?
Mi ta zasada bardzo podchodzi -słusznie uzasadnione tym że piechota zajmuje się transportem maszynek i ochroną ich
Fluffowo jest super. Już to pisałem.

Z realizacją i głosowaniem pomysłu Kosy, to jeszcze bym się wstrzymał.
Musimy go przegłosować jak najszybciej. Jeżeli przejdzie, poważnie zmieni organizację Armylistu - po co głosować nad zasadami/kosztem piechoty, skoro później dostanie możliwość brania maszyn w core.
Co do knightów - Ismael ma rację - z jakiej paki tylko elita może należeć do zakonu - totalny bezsens, myślę że zakony nie przegną kawalerii tak że wyprze piechotę(z powyższym ograniczeniem napewno nie) i do tego będą drodzy. Jest to totalnie nierealne , panowie - zastanówmy się jeszcze raz nad tym.
Popieram, ale może niech się wypowiedzą ludzie, którzy tak głosowali - czy dla nich to się trzyma kupy.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

oj, akurat bezie 20 swordmenów do obstawy caddego :P
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Zawsze możesz nazwać ich że są White Wolfami ale aby zyskali specjalne umiejętności legendarnego zakonu musisz ich ulepszyć z inner circla.
Czyli np. zanim nie zostaną dołączeni do Wewnętrznego Kręgu, White Wolves nie dostają do ręki swoich młotów, tylko walczą zwykłymi dwurakami? A dopiero po awansie na śmietankę Zakonu są godni dostać młot? IMO dziwne.
oj, akurat bezie 20 swordmenów do obstawy caddego
:D

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

ismael pisze:
Zawsze możesz nazwać ich że są White Wolfami ale aby zyskali specjalne umiejętności legendarnego zakonu musisz ich ulepszyć z inner circla.
Czyli np. zanim nie zostaną dołączeni do Wewnętrznego Kręgu, White Wolves nie dostają do ręki swoich młotów, tylko walczą zwykłymi dwurakami? A dopiero po awansie na śmietankę Zakonu są godni dostać młot? IMO dziwne.



:D
jak się zastanowiłem tutaj akurat Saint mnie przekonał - jeżeli będą White wolfy jako odzielna jednostka(albo upgrade z knighta) to mają tylko młoty swoje, jak są inner circle zakonu White wolfów mają S4 i zasadę specjąlną z racji elitarności. Inne kawalerie - nazywamy Blazing Sun - malujemy tak, nazywamy sobie pantery - malujemy tak, w końcu mają takie same uzbrojenie wszystkie inne zakony oprócz WW, więc nie ma po co rozróżniać ich specjalnie na zakony, są młodocianami to zasada specjalna jest tu zbędna, a elita IC dostają zasady specjalne dopiero z racji tego że są weteranami. Niewiem czy wyraźnie napisałem ale ogółem żeby były WW(młoty) i zwykli knighci(lance,tarcze) a elita zyskuje zasady. :wink:
chyba że znowu zmienię zdanie :o

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Saint, czy mógłbyś zagłosować na:

39. Czy General of the Empire powinien mieć opcje wyboru wyznania, co powoduje przyznanie mu specjalnych bonusów (przykładowe: to Sigmar - LD 10, Myrmidia zasięg dowodzenia 18 i Ulryk +1 do WS, I, A i Hate na wszystko ale tylko on. Każde za +20pts)

A) TAK
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint - Wstrzymuje się chociaż można by było pomyśleć nad czymś jak bloodline z 6 edycyjnego booka do VC lub marki w Chaosie, specialne działy oprócz standardowych przedmiotów imperialnych to także przedmioty i umiejętności dla np 4 bogów: Sigmar, Ulryk, Morr, Myrmindia(?) lub Taal, specialne sztandary dałoby to ciekawe możliwości
3. Thrawn - B (miał być mały improvement książki a tu kompletnie nowe zasady wychodzą) pomysł super ale za dużo tego niestety wszystkiego
4. Cord - A oczywiscie koszt i bonusy to temat do dyskusji i za to umierac nie bede.
5. Bleasus
6. Niglafar A
7. Czopek - B
8. Pelcu -B
9. Argoth - A
10. Wilqu - A (dlaczego nie jak odświerzyc to wnieśc coś nowego nie tylko kosmetyczne zmiany)
11. SaH - B

Jeżeli zadecydujesz B, to ta odpowiedź przejdzie, jeżeli na A, trzeba czekać na Bleasusa, który ma jakieś opóźnienia z głosowaniem.

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Po dłuższym zastanowieniu daje B, specjalne zasady odnośnie bóstw będzie można zrobić później jako upgrade do tego co napiszemy za zgodą przeciwnika coś na kształt tego co pojawia się w White Dwarfie. Gdyż nie ma co tworzyć za dużo zasad.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Wszystkie pomysły są ciekawe i prowadzą do poprawienia skuteczności wojsk imperium....
dwie kwestie:
1. czy na wzór mordheima nie można by w dobie Vc, demonów i masy chaosu wprowadzić with hunterów?? Alternatywnie kalka priesta tylko że jeśli wybieramy huntera nie można brać priesta, łowca ma swoje modlitwy a raczej przysiegi skierowane głownie w demony i umarłych, obowiązkowo 2 bronie i pistolet łącznie 4 ataki (z 2 brońmi).
Przysięgi coś na wzór back templarsów z w40
2. trochę za dużo zasad wprowadzamy połowa z tego i tak do okrojenia będzie za dużo zasad = zbyt skomplikowana armia dla niektórych...osobiście mi to nie przeszkadza a wręcz podoba sie ale nie każdy ma takie zdanie.

Złożyć coś z sensem będzie trudno ale warto
Obrazek






_________________

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

Co do łowców czarownic to jestem raczej na nie jestem, mamy już sporo herosów wiec nie ma co nowych dodawać do tego nie widzę sensu cherosa nastawionego tylko na wybrane armie.

Jeszcze jedno. Normalnie sie tym nie interesowałem za bardzo ale tak se spojrzałem bo AB DE ma już okładkę to se pogmerałem i rozsierdziłem sie że tak powiem, 20 emo warriorów z tarczami fcg za 155pts a tyle samo mieczników będącymi najlepszą piechotą core 145pts. za 0,5pts różnicy przy tej liczebności maja +1M, + 1I, +1LD i sztandar za 25 pts każdy oddział i pewnie jeszcze jakiego heata na HE albo coś tam ale pewny nie jestem, włócznicy i halabardnicy imperialni wychodzą za 140 pts ale za to w plecy mają 1M, 1WS, 2I, 1LD ktoś powie że piechota imperialna ma detki ale one za darmo nie są i bardzo podwyższają cenę oddziału poza tym da sie je zablokować, mogą sie wystraszyć itp. A co jest w tym najlepsze, to że chyba nie będą zbytnio w użyciu bo przecież są kusznicy też tani i harpie a co najważniejsze satandardowe teraz bardzo mocne specjale w przystępnej cenie. Myślę że nie ma co sie szczypać z piechotą imperialną i ja solidnie ulepszyć bo usprawiedliwienie "kiepska bo tania" przestaje być aktualne bo pojawiają sie dużo lepsze jednostki w podobnej cenie. Trzeba patrzeć głównie przed siebie a nie ogłądać sie na armie które siedzą w 6 edycji bo one w końcu sie z niej wygrzebią.
Ostatnio zmieniony 15 cze 2008, o 20:50 przez Cord, łącznie zmieniany 5 razy.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Racja też to zauważyłem lepszy DE woj kosztuje nieadekwatnie w stosunku do imperialisty reasumując obtanic piechotę ale to wpłynie źle na koszt pomiędzy np miecznikiem a goblinem ..w związku z tym skoro GW za bardzo obtaniło wojów DE nalezy dac piechocie imperium bogatsze opcje jestem stałym zwolennikiem heavy armora dla halabard magicznego sztandaru dla piechoty do 25 pkt i co więcej nowych sztandarów bo dla piechoty do 25pkt jest ich niewiele
Obrazek






_________________

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

Ja uważam że Halabardnik z HA, AP I sztandarem do 25pts do tego włócznika atak z 3 szeregów i HA zamiast LA i SH (to kosmetyka ale lepiej by tak wyglądali) za 6 pts to minimum w obecnej sytuacji i można by to jeszcze rozwinąć.

Jedyny sensowny sztandar dla piechoty nawet do 50pts to warbanner albo valour co jest absolutnie śmieszne wiec dodanie nowych jest obowiązkowe.

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

Nie chcę się powtarzać i zrzędzić, ale już o tym pisałem, że nie samą zbroją nowym Kultem Urlcia i Armour pircing dopieści się armię.

Drill Banner 25 pts. free reform &hold jako reakcja na szarżę dla oddziału, który jest szarżowany z odległości przewyższającej normalny move. (jak przy stand and shoot). - Taki banner daje bardzo duże pole manewru dla oddziału piechoty. Wrzućcie jeszcze do niego BSB z Gryffon Bannerem i jest naprawdę wesoło... ;)
Do takiego oddziału dochodzi klocek GS, dochodzi klocek Flagellantów i juz jest dobrze...
Pokombinujcie co zrobić, by przeciwnik nas bezkarnie nie wyczarował mając te kilkanaście kości do powera...

Wracam do pomysłów i łamię schemat tworzenia army list celowo. Bo w niektórych momentach trzeba od razu dyskutować nad tym co chcemy wprowadzić. Nie wpłyniemy na koszt Worriora u DE (zresztą aż tak bardzo tłumów Elfów Woriorów się nie boję). Ale Gdy Woriorzy z lepszym Bs i kuszami powtarzalnymi zejdą poniżej 10, to będzie masakra dla piechotnego imperium. W zeszłym tygodniu grałem z DE które wystawiły 3x 10 takich kuszników + Bolty. Moje klocki piechoty topniały w oczach.
Ostatnio zmieniony 15 cze 2008, o 21:02 przez pelcu, łącznie zmieniany 2 razy.

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

Z tym banerem to dobry pomysł bardzo. Ja wymyśliłem cztery:

1. US x 2 Żadna nowość ale przydał by sie czasem na jakie straszaki
2. Bonus za 4 szeregi a nie 3 tylko.
3. Żołnierze zawsze oddają, znaczy sie że nie ważne ile zginie a oni walą drudzy to i tak oddają wszyscy.
4. Tego nie ja wymyśliłem ale według mnie na taki syf jak banner of duty nie ma miejsca nawet za dychę. moja propozycja zmiany - posiadacze tego sztandaru zawsze zachowują sie tak jak by byli w zasięgu generała i BSB (jeżeli takowy jest w armii).

Oczywiście wszystko tylko dla piechoty, cena do uzgodnienia al myśle że oscyluje wokół 25pts.
Ostatnio zmieniony 15 cze 2008, o 20:52 przez Cord, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Ja też kilka zaproponowałem:

Banner of Middenheim:………………………….40 points
The unit carrying the banner is immune to fear and terror.
Standard of the White Wolf:……………………..40 points
All missile fire against the unit (including magic missiles) suffers a -1 penalty to its Strenght. Other types of attack including spells that are not magic missiles, are unaffected.
Banner of Warrior True:…………………………35 points
When the unit carrying this banner takes a Break test, they count as having lost the combat by D3 fewer points than they really did. If this reduces the margin of the loss to 0 or lower, they still count as having lost the combat but test on their unmodified Leadership. This has no effect on other friendly units in a multiple combat, which must test as normal.
Banner of Fury:………………………………….30 points
(State Troops Only)
Unit State Troops gains additional Attack in the turn when they are charging.
Banner of Valour:………………………………30 points
The unit is Immune to Panic.
Standard of Arcane Warding:…………………..30 points
This banner confers magic resistance (2) on the unit that carries it.
Standard of Troops:………………………………20 points
(State Troops Only)
If the unit carrying the banner is fighting in a combat where its side outnumbers the enemy, the ‘outnumber enemy’ bonus is +2 instead of the normal +1.
Banner of Duty:………………………………….10 points
The unit can re-roll any failed Rally test.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Powiem tylko jedno: BREDNIE.

Jeśli sądzicie, że zdołacie przekonać resztę światka graczy Imperium do tego, że działa w corach są ok i nie dają zbyt dużego kopa naszej armii to spoko. Życzę powodzenia.

Połączenie banerków z 'normalnej' listy Imperium i CoU plus dodanie max 2-3 (poniżej 50pkt) to najlepsze co można zrobić. Ale...w tej chwili jest to wybieganie w przyszłość. Magiczne przedmioty chyba miały być (a przynajmniej powinny być) na końcu.

Jeszcze jedno. Nie zrozumcie mnie źle ale zaczyna się robić teatr życzeń w stylu jak wzmocnić moją armię, żeby zawsze wygrywała a reszta mnie nie obchodzi. Mieliśmy się zająć poprawami tego co palant angol schrzanił (coś ostatnio nie mamy do nich szczęścia) i dodanie kilku rzeczy, które ugrywalniłyby piechotę. A tu zaraz będzie całkowicie nowy army book z zasadami z księżyca.

jak się zastanowiłem tutaj akurat Saint mnie przekonał - jeżeli będą White wolfy jako odzielna jednostka(albo upgrade z knighta) to mają tylko młoty swoje, jak są inner circle zakonu White wolfów mają S4 i zasadę specjąlną z racji elitarności. Inne kawalerie - nazywamy Blazing Sun - malujemy tak, nazywamy sobie pantery - malujemy tak, w końcu mają takie same uzbrojenie wszystkie inne zakony oprócz WW, więc nie ma po co rozróżniać ich specjalnie na zakony, są młodocianami to zasada specjalna jest tu zbędna, a elita IC dostają zasady specjalne dopiero z racji tego że są weteranami. Niewiem czy wyraźnie napisałem ale ogółem żeby były WW(młoty) i zwykli knighci(lance,tarcze) a elita zyskuje zasady.
Toż wcześniej tak mówiłem, żeby zrobić. Zostawić ich młot i cenę jak było w 6 edycji. A przerzutki im dać jako ulepszenie do legendarnego zakonu za jakiś tam +x pts.

ODPOWIEDZ