Co nam się urodziło? - nowe, cudowne Mroczne Maleństwa :>

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

Zablokowany
Kellaris
Pseudoklimaciarz
Posty: 23

Post autor: Kellaris »

Anearion pisze: Ktoś ma jakieś pytania? Ja mam jedno: jak to zabić...
Black Amuletem :P
Killing Blowem z S3/4
Szeregami, a jeśli jest w oddziale to mordować jego kumpli aż ucieknie
Giwerą z "no armour save" z typowym S4
........

Awatar użytkownika
mika
Wałkarz
Posty: 97
Lokalizacja: kreuzburgs elites
Kontakt:

Post autor: mika »

Right sorry for the delay - was crashing for a bit of a relax (relapse? ) and got a bit distracted discussing business with a friend of mine.

Anyway, here's the Gifts of Khaine and Banners that I can remember.

Gifts of Khaine:

As has been mentioned previously, Assassins can now take up to 75pts from the Gifts of Khaine list.

Witch Elf Hags can take up to 25pts from the Gifts of Khaine list.

Like now, Gifts can be taken multiple times in an army with the exception of two which are noted to follow the special rules for magic items:- For example one per army; magic weapons cannot make poisoned attacks; etc.

These two items are:

Venom Sword - 75pts
Exactly the same as it is now (but is no longer available as a Magic weapon).

Cloak [Name not remembered] - 30pts
Contains a bound spell Steed of Shadows from the Lore of Shadows. Power Level 3.

The rest of the Gifts of Khaine are similar to the current list, but changes and additions I will list below:

Shuriken [Name not remembered] - 30pts
Gives the bearer ranged attacks with the following profile; Thrown 8" range, Strength As user +1, 3x Multiple shots.

Rune of Khaine - 25pts
Gives the model +D3 attacks each round of combat.

Black Lotus - 15pts
Allows the model to re-roll 1s rolled to wound

Dark Venom - 10prs
If the model kills an opponent in a challenge, all wounds inflicted are doubled for combat resolution.

N.B. Manbane (same as current), Black Lotus and Dark Venom replace the models base Poisoned Attacks.

Magic Banners:

Banner of Nagarythe - 125pts
Same as in 6th Edition, but points cost reduced slightly.

Hydra Banner - 80pts
Same as in 6th Edition.

Dread Banner - 40pts
Same as in 6th Edition, but points cost reduced.

Standard of Slaughter
Same as in 6th Edition, though I think it is no longer only on the first charge.

ASF Banner [Name not remembered] - 25pts
Grants the unit the Always Strike First rule

AP Banner [Name not remembered] - 20pts
Gives the unit the Armour Piercing special rule

Please remember that this list is not conclusive as there were at least 3 more banners whose exact effects I cannot remember. All of the old Temple of Khaine items also made it across in the transition, with the changes noted above.

Blargh, hope this helps some. If anything else jumps to mind I'll be sure to update.

Now to go through and combine everything I've said into one condensed post >.<

No rest for the wicked!

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

też się właśnie zastanawiam jak to zabic... armie które mają czary/przedmity walące z S2 bez As dadzą rade...
Bodajże czar z magii cienia 3d6 z s1 :D bez as. Jeśli w ogóle uda się go rzucić :P a przy ring of hotek lekko nie będzie.

Awatar użytkownika
Anearion
Wałkarz
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Anearion »

Kellaris pisze:
Anearion pisze: Ktoś ma jakieś pytania? Ja mam jedno: jak to zabić...
Black Amuletem :P
Killing Blowem z S3/4
Szeregami, a jeśli jest w oddziale to mordować jego kumpli aż ucieknie
Giwerą z "no armour save" z typowym S4
........
Dzięki, też na to wpadłem: zaczynam zbierać DE :) . Nowi CoK mnie przekonali. Jak tylko skończę drugi oddział Dragon Priców.. no i magisterkę :lol2: .

A co do reszty: to co powstrzyma jego kupli przed mordowaniem moich kumpli? Zwłaszcza jak już jego lord rozwali mojego lorda, bo jego jest nieśmiertelny? Chyba, że Stardragonem mu w d...

A Black amulet też fajny. Pamiętacie stare czasy? - Co ma twój generał? - black amulet, armour of protection i flail of skulls, a twój? - To samo...

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Jankiel pisze:
wszyscy pitu-pitu o statach, a być może cosik fluff pociągną w nowym booku z Baltimore są jakieś info o fluffie
A kogo by tam fluff obchodził ;)
mnie na przykład

czyzby scimi? bo ja widze inaczaej:)
Druchii net to nie wyrocznia. Scimi ma rację.
jeśli tak to siara. Cóż pozostanie mi lifetakera dużej magiczce dawac jak dotąd.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
THE_END
Mudżahedin
Posty: 288
Lokalizacja: Z nienacka

Post autor: THE_END »

"mnie na przykład"

No i mnie :D

A tak na serio to jaki jest sens grania Druchii jeśli nie fluff ?

A takie fluffowe pytanko - Kto to Valaris :D ?

Awatar użytkownika
THE_END
Mudżahedin
Posty: 288
Lokalizacja: Z nienacka

Post autor: THE_END »

Ps Przerzut jedynek na Assassinie ze względu na KB musowy :D

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Hm rozmyślam sobie tak by i tak nie wykorzystac wszystkich slotów bohaterów. Do 1500 max 2 to się oszczędzi na punktach. A na do 2250 3 bohaterów z lordem starczy zdajsie.

Także ta opcja średniej kawalerii wydaje się intrygująca za 22pkt na model. Hm. Szybka średnia kawa z 18'' szarży z możliwymi szregami.

sv na 4+
siła w szarży 4+hate.
wariant bez kusz

17x6=102pk
wariant fcg=137

10xdr z fcg=239pkt hmmm




I jeszcze nasuwa się myśl
COB jest de facto maszynką? Cos jak corps cart. A Corps cart póki nie manekrusa w sobie nie wejdzie do regimentu? Czyli jak mamy hagę z herosów na CObie to możewejść do wiedzm? Ile to to ma US?
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

COB jest de facto maszynką? Cos jak corps cart.
Coś jak RBT.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

Duzy Mag (Familiar, jakies DS, moze kostka do Dispela, jak wlezie)
Maly Mag (Kusza, dodatkowy czar)
Assassin (Manbane, Latanie, Runa)
Hag z Garem

2x5DR + kusze
2x5 Harpies
20 Warriors + Armour Piercing Banner

1COC
5xCOKs + Ring of Hotek na Championie
14xBG ASF i Wagic Weapon na Championie

2x Reaper Bolt Thrower

1xKarond Kar War Hydra

Antymagia - 6DD, 1 DS i Ring of Hotek
Magia - 8PD i Latanie na Assassinie.

Strzelanie - Mocne aczkolwiek nie decydujące. Raczej w celach zmiękczających. Bolce za górkami na LT. Kusza na eteryki, ratlingi lub inne chamstwo. Dodatkowo 2x5DR i Rydwan z kuszami.

Walka - BG wiadomo...samodzielna jednoistka taktyczna, która walczy ze wszystkim. Warriorzy z Assassinem. Banner AP powoduje, że Assassin staje się bardzo groźny nawet dla Bretonni. Mały Mag w oddziale zyskuje AP na kuszy (3x S4 -2AS...pół Bolca). Ten oddział to kolejny orzech do zgryzienia. COC i COKs operują jako jeden związek taktyczny zdala od magów. Uzupełniają się nawzajem. Hydra jest zawsze tam, gdzie potrzeba.

Oddziały taktyczne - 2xDRs i 2xHarpies - 4 oddziały o ruchu 18+...na armie strzelające. Do zasłaniania, przeszkadzania czy zajmowania ćwiartek. Jeśli Hydra się nie spisze to jej kosztem zostanie wzmocniona ta sekcja.

Armia na 2250.

pozdrawiam: JP

EDIT: No oczywiście zapomniałem o kotle. W sekcji walka należy nadmienić, że w odpowiedniej chwili oddziały są pakowane Blessingiem dodatkowo:)
Ostatnio zmieniony 16 cze 2008, o 08:50 przez Paraszczak, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14646
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Kociol nie zjada rare? Spoko.

I jeszcze: wiadomo jakie ma assassin staty? Znow wszystko na 9?
Ostatnio zmieniony 16 cze 2008, o 08:59 przez swieta_barbara, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

Jankiel pisze:
COB jest de facto maszynką? Cos jak corps cart.
Coś jak RBT.
5" ruchu

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Troche takie to wolne. Wszyscy khainici sie potem i tak rozjada. na boki, jak gonic trzeba,a uda sie nam wygrac walke. A jako oddzial dajacy buffy, no ok ale za tyle pkt?

Srednio mnie ten kociolek przeknouje.

Chyba bede skaldal monster trucka.

Albo defensik z silna magia, strzelaniem itd. czyli po staremu tylko lepiej.

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Myślę jednak że to nie będzie za dużym problemem, 5" ruchu, 12" zasięgu dla stubborn, 24" dla specjalnych zdolności, powinno starczyć. A też nie ma go co pchać przodem bo się nim ktoś jeszcze za badzo zainteresuje. Na razie też nie jestem do niego jakoś specjalnie przekonany, muszę popróbować jak się tym powinno grać, ale brałbym go tylko w rozpisakch z egzekutorami przynajmniej a najlepiej i witchkami, tylko że ci pierwsi to nie będzie teraz podstawowy oddział jak dla mnie o drugich nie wspominając.

Awatar użytkownika
Ritchie
Wodzirej
Posty: 710
Lokalizacja: Provinz Posen

Post autor: Ritchie »

ten lifetaker w oddziale warriorsów z bannerem ap to na moje nawet z 2/3 bolca bo co za bolec trafia na 2+ ;P
"weź ten miecz i odnieś go swemu panu, niech go uważa za znak zwycięstwa i niech przyśle cesarzowi, swemu przyjacielowi, by się dowiedział, że może wyśmiać zabitego nieprzyjaciela albo opłakiwać krewnego"

Widukind z Korwei, Kronika Saska

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

No cóż a co szkodzi pchać go za jakimś dużym klotzem lub black guardami. Zasięg starczy zupełnie bo my też się ruszamy. A zakłądając że hag nie będzie miałą magicznych przedmiotów to możemy w razie niebrania sztandaru asf dac jej i ochroni ją to od nietoperzy czy latającego syfu. Ten sztylet asf byłby wymarzony dla tej pani ale cóż pewnie nie da rady.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

Jankiel pisze:Przykładowo, 3 panienki 2 lev mają 9 PD na starcie (darkstar cloak).

Pierwsza rzuca dodatkowe kości, 1 PD +1 za zabitego warriora. Ktoś rozprasza? Średnio wypadają 3 dodatkowe PD, więc tego możemy się trzymać. Pierwszy czar na 2 kościach, +1 PD za zabitego. Kolejny czar na 2 kościach, +1 PD za zabitego. Zostaje nam 7 PD. Kolejna panienka, dodatkowe kości za 2 PD, dostajemy 3 - rzucamy 1 czar na 2 i jeden na 3. Zostają nam 3 - znowu dodatkowe kości na 2, a potem rzucamy np kuźnię na 4 PD. W efekcie jesteśmy w stanie rzucić 5 czarów na turę, a przeciwnik musi trzymać dodatkowo ze dwa DD na naszego assassina z lataniem i 5-7 A z killingblowem.
Sporo racji, jednakże nie do końca. Przy 6DD przeciwnik zdispeluje Ci 2x Power of Darkness na magach bez Daggera. Nie dość, że nie masz dodatkowych 6 PD, to jeszcze wypykałeś 4 PD z puli bazowej. Zatem zostaje Ci najwyżej po 1 PD na tych magach - ergo już nie są groźni wcale. A przeciwnikowi dalej zostają 2DD na Assassina. Kminiąc fazę dispela w ten sposób, czaruje tylko Mag z Daggerem, a to są tylko 2 czary. Do tego mały Mag naprawdę żadko losuje oba mocne i groźne spelle. A dodatkowo czarując, ten chłop zabija Ci 3 Warriorów na turę:)

Czar Power of Darkness jest strasznie spolaryzowany. Na armie bez obrony magicznej po prostu miażdży cyce, ale na armie z pulą DD=6 lub więcej jest groźny dla Dark Elfa. Bo ssie kostki jak ta lala. Na VC, DL, O&G czy Dwarfy nie używałbym go wcale. Skorzystałbym raczej z opcji kulania czarów na zwiększonej ilości PD, bo coś się zawsze przebije. Natomiast na TK, DE, WE czy inne armie ze średnią ilością DD - miazga.

Sam zastanawiam się jak to rozkminić. W mojej opcji (Mały+Duży) będę kulał dla dużego na 1 kosteczce chyba...wyjdzie to wyjdzie, nie wyjdzie to strata niewielka. Ale narazie wszystko w fazie testowej.


pozdrawiam: JP

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

Ritchie pisze:ten lifetaker w oddziale warriorsów z bannerem ap to na moje nawet z 2/3 bolca bo co za bolec trafia na 2+ ;P
Musimy poczekać na oficjalną premierę Army Booka. Jeżeli Lifetaker to Repeater Crossbow (a przypuszczam, że tak właśnie jest) to, jak każdy Repeater Crossbow, ma AP z bazy. Więc zyskujemy S4 -2AS będąc gdziekolwiek.


pzdr: JP

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

mnie bardziej interesuje czy na pewno nie będzie można połączyć lifetakera z ring of hotek.

Druchii net mówi że można, Jankiel i Scimi że nie. Carramba, mojoe kochane combo...
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

Murmandamus pisze:mnie bardziej interesuje czy na pewno nie będzie można połączyć lifetakera z ring of hotek.

Druchii net mówi że można, Jankiel i Scimi że nie. Carramba, mojoe kochane combo...
Ring of Hotek - 25ptk confirmed. Przy tym, co może, to i tak o połowę za mało. Combo z Kuszą - nielegalne

Barbara pisze:I jeszcze: wiadomo jakie ma assassin staty? Znow wszystko na 9?
Na 9 to, co ma być na 9...czyli WS, BS i I...z ASF robi masakre. Jedna z ciekawszych opcji w armii. Nawet 10 gołych Warriorów z tym kolesiem stanowi naprawdę potężny oddział uderzeniowy.


EDIT: @Murm - Z tego, co się orjętuję lepszą opcją dla Mastera będzie Braces of Hand Crossbows. Za 16ptk masz 4 strzały bez minusów za ruch i odległość na BS6 i S&S z każdej odległości. Dodatkowo nie kisisz sobie Magic Items Pool na nim. Więc można mu dać Armour of Darkness i ma AS 1+ na Pegazie.
Ostatnio zmieniony 16 cze 2008, o 09:54 przez Paraszczak, łącznie zmieniany 1 raz.

Zablokowany