Rozpiski Imperialne
Moderator: #helion#
Powoli dochodzę do schematu którym mi się najprzyjemniej gra na większe punkty dorzucam 2x 5 ko + trochę kusz, wskazani pistoliersi także.
Averland First Corps 1400 Pts - Empire Army
*Gunther Von Moltke- Captain @ 103 Pts
General; Full Plate Armor
Shield of the Gorgon
Biting Blade
Sigil of Sigmar
*Ferdinand Luttenhoff -Captain @ 88 Pts
Full Plate Armor
Sword of Might
Enchanted Shield
*Auderic de Savagne -Warrior Priest of Sigmar @ 144 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron
Icon of Magnus
*Mighty Luttenhoff Spears 18 Spearmen @ 179 Pts
FCG ,Shield
9 Detachment - Free Company "The Tawern Boys"
*Wild Swords De Savagne 23 Swordsmen @ 229 Pts
FCG
10 Detachment - Halberdiers
Shield "The Blacksmithers"
*Von Moltke Chosens 19 Greatswords @ 230 Pts
FCG
*1 Great Cannon @ 100 Pts (lead by Nicolas Sarakuzy)
*1 Great Cannon @ 100 Pts (lead by Mateus von Reikopf)
*9 Fanatics Warbands (Core) @ 110 Pts
1 Prophet of Doom (brother Kadius)
*9 Fanatics Warbands @ 110 Pts
1 Prophet of Doom (brother Stern)
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 3
Models in Army: 113
Total Army Cost: 1393
Strasznie ciekawie sie tym gra wszystko w trakcie testów na mocne strzelanko ciężko z magią rożnie zależy od szczęścia czarującego. Natomiast przyjemność z gry nieziemska polecam tarcze Gorgony czasami czyni cuda.
Averland First Corps 1400 Pts - Empire Army
*Gunther Von Moltke- Captain @ 103 Pts
General; Full Plate Armor
Shield of the Gorgon
Biting Blade
Sigil of Sigmar
*Ferdinand Luttenhoff -Captain @ 88 Pts
Full Plate Armor
Sword of Might
Enchanted Shield
*Auderic de Savagne -Warrior Priest of Sigmar @ 144 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron
Icon of Magnus
*Mighty Luttenhoff Spears 18 Spearmen @ 179 Pts
FCG ,Shield
9 Detachment - Free Company "The Tawern Boys"
*Wild Swords De Savagne 23 Swordsmen @ 229 Pts
FCG
10 Detachment - Halberdiers
Shield "The Blacksmithers"
*Von Moltke Chosens 19 Greatswords @ 230 Pts
FCG
*1 Great Cannon @ 100 Pts (lead by Nicolas Sarakuzy)
*1 Great Cannon @ 100 Pts (lead by Mateus von Reikopf)
*9 Fanatics Warbands (Core) @ 110 Pts
1 Prophet of Doom (brother Kadius)
*9 Fanatics Warbands @ 110 Pts
1 Prophet of Doom (brother Stern)
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 3
Models in Army: 113
Total Army Cost: 1393
Strasznie ciekawie sie tym gra wszystko w trakcie testów na mocne strzelanko ciężko z magią rożnie zależy od szczęścia czarującego. Natomiast przyjemność z gry nieziemska polecam tarcze Gorgony czasami czyni cuda.
_________________
Ciekawe, nie powiem Ale powiedz, że nie wystawiasz biczowników w wężyku, proszę. Zupełnie bez magii. Bo jedną modlitwę księdza to każdy rozproszy. A może jeden kapitan niech będzie bsb? Wtedy gwardia robi za kowadełko. Strasznie ciekawa rozpiska, fajnie, że są ludzie grający klimatycznie
flagi 2xpo 5 ....."wężyk " to choroba którą trzeba leczyć i to nie tylko u imperialistów.. podobne wężyki są i w innych armiach ..stfu.. co do 3 kapitana to faktycznie jest racja tylko mi tutaj nie zależy na boundzie który jak słusznie zauważyłeś każdy rozproszy a zależy mi na przerzutach w 1 rundzie hth. Zagraj testnij przekonasz sie jak fajnie i przyjemnie ..
_________________
A gdzie miał byś zamiar umieścić priesta dla tych przerzutów?
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Kostka do dispela nie wiele zmienia bo przeciwnik i tak w większości będzie miał druzgocącą przewagę magiczną. Jak wiadomo priest bije się gorzej od kapitana i jest tez droższy. Hatred na piechocie tego nie rekompensuje, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że przeciwnik bardzo łatwo może to wykorzystać to na Twoją niekorzyść bo w rozpisce którą pokazałeś nie masz nic na fasty.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
Zgadzam sie z Kurą, heat priesta jak prawie cale imperium jest kawaleryjski, GSy biją ostatnie i czasem mało kto albo tylko czempion oddaje. Ja do piechoty wole kapitana bo myślę zawsze lepiej mieć w piechocie 3 ataki z silą 6 z wyższym WS niż 2 z przerzutem w pierwszej rundzie zwłaszcza że magia ci nie wejdzie za bardzo bo jak by weszła to priest może namieszać no chyba ze zaatakuje ci coś nie za potężnego, ja mam uraz do tej metody po aplikacji lancy grali.
Dziś grałem na tym przyjemniaczku przeciw orkom:
Pegasus Capitan
Rod of Command, FPA, Lance, Shield, Pistol
Warrior Priest
Barded warhorse, shield, SoM, Dawn armour
Battle Wizzard
2 lvl, Rod of Power
Core
10 huntsmens
10 Crossbowmens
Det. 5 Crossbowmens
Special
25 Greatswords
Standard, musican
DET 10 Free Company
DET 5 Crossbowmans
Great Cannon
7 IC Knights
FCG, warbanner
Rare
Helstorm
Generalnie tak: Greatswordzi bez BSB są zbyt niepewni, jeden break i miałem po GC, wszystkich crossbowach i magu. Pegaz zginął w 1 turze, IF
na stopie ;/ huntsmeni świetnie się spisali, w 2 turze zdjęli szarżującego goblina maga w oddziale Kawa ustawiana w 6 osobowym rzędzie z priestem niszczy wszystko u orków, więc wiadomo - nie było co zbierać po ich szarżach ;] helstorm jak zwykle strzelał gdzie popadło, Crossbowmeni robili sieczkę z 15 os. wagonu big'unów Przyjemnie się grało, nie powiem
Pegasus Capitan
Rod of Command, FPA, Lance, Shield, Pistol
Warrior Priest
Barded warhorse, shield, SoM, Dawn armour
Battle Wizzard
2 lvl, Rod of Power
Core
10 huntsmens
10 Crossbowmens
Det. 5 Crossbowmens
Special
25 Greatswords
Standard, musican
DET 10 Free Company
DET 5 Crossbowmans
Great Cannon
7 IC Knights
FCG, warbanner
Rare
Helstorm
Generalnie tak: Greatswordzi bez BSB są zbyt niepewni, jeden break i miałem po GC, wszystkich crossbowach i magu. Pegaz zginął w 1 turze, IF
na stopie ;/ huntsmeni świetnie się spisali, w 2 turze zdjęli szarżującego goblina maga w oddziale Kawa ustawiana w 6 osobowym rzędzie z priestem niszczy wszystko u orków, więc wiadomo - nie było co zbierać po ich szarżach ;] helstorm jak zwykle strzelał gdzie popadło, Crossbowmeni robili sieczkę z 15 os. wagonu big'unów Przyjemnie się grało, nie powiem
w VII ed to są coryMJT pisze:Fajnie a gdzie drugi Core?
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Nieźle nieźle, dziura w zasadach mogłaby posłużyc do zrobienia czegoś takiego Nie wiem tylko czy nie byłby problem z zasadą detki: detki trzeba wystawiac równocześnie z oddziałem-matką w określonej odległości od niej. Pytanie która zasada (detki czy scout) jest ważniejsza.
Zasada Deatachment jest ważniejsza niż zasada scout bo dzięki tej zasadzie możesz wystawiać od 5+ jednostek i tylko obok parents unitu. Poza tym zasady w armybooku są ważniejsze nad tymi w rulebooku bo są wyjątkami w danej armii.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.