Rozpiski Imperialne

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Popieram Jagala, po za tym masz aż 4 klocki strzeleckie, nie łatwo jest to fajnie rozstawić, lepiej wystawić 2 detki po 5 strzelających, jest rozdział strzału, nie powodują paniki... etc, etc :P

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Powoli dochodzę do schematu którym mi się najprzyjemniej gra na większe punkty dorzucam 2x 5 ko + trochę kusz, wskazani pistoliersi także.

Averland First Corps 1400 Pts - Empire Army

*Gunther Von Moltke- Captain @ 103 Pts
General; Full Plate Armor
Shield of the Gorgon
Biting Blade
Sigil of Sigmar

*Ferdinand Luttenhoff -Captain @ 88 Pts
Full Plate Armor
Sword of Might
Enchanted Shield

*Auderic de Savagne -Warrior Priest of Sigmar @ 144 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron
Icon of Magnus


*Mighty Luttenhoff Spears 18 Spearmen @ 179 Pts
FCG ,Shield
9 Detachment - Free Company "The Tawern Boys"



*Wild Swords De Savagne 23 Swordsmen @ 229 Pts
FCG
10 Detachment - Halberdiers
Shield "The Blacksmithers"


*Von Moltke Chosens 19 Greatswords @ 230 Pts
FCG


*1 Great Cannon @ 100 Pts (lead by Nicolas Sarakuzy)

*1 Great Cannon @ 100 Pts (lead by Mateus von Reikopf)

*9 Fanatics Warbands (Core) @ 110 Pts
1 Prophet of Doom (brother Kadius)

*9 Fanatics Warbands @ 110 Pts
1 Prophet of Doom (brother Stern)


Casting Pool: 2

Dispel Pool: 3

Models in Army: 113

Total Army Cost: 1393


Strasznie ciekawie sie tym gra wszystko w trakcie testów na mocne strzelanko ciężko z magią rożnie zależy od szczęścia czarującego. Natomiast przyjemność z gry nieziemska polecam tarcze Gorgony czasami czyni cuda.
Obrazek






_________________

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Ciekawe, nie powiem :-) Ale powiedz, że nie wystawiasz biczowników w wężyku, proszę. Zupełnie bez magii. Bo jedną modlitwę księdza to każdy rozproszy. A może jeden kapitan niech będzie bsb? Wtedy gwardia robi za kowadełko. Strasznie ciekawa rozpiska, fajnie, że są ludzie grający klimatycznie :-)

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

flagi 2xpo 5 ....."wężyk " to choroba którą trzeba leczyć i to nie tylko u imperialistów.. podobne wężyki są i w innych armiach ..stfu.. co do 3 kapitana to faktycznie jest racja tylko mi tutaj nie zależy na boundzie który jak słusznie zauważyłeś każdy rozproszy a zależy mi na przerzutach w 1 rundzie hth. Zagraj testnij przekonasz sie jak fajnie i przyjemnie ..
Obrazek






_________________

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

A gdzie miał byś zamiar umieścić priesta dla tych przerzutów?

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Oczywiście w Great Swordach, sam stosuję i bardzo ładnie współgrają, raz nawet był priest u mnie w spearmanach którzy bili się z zombimi - pogrom :D, no to tylko zombi ale zawsze :wink:

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

Kostka do dispela nie wiele zmienia bo przeciwnik i tak w większości będzie miał druzgocącą przewagę magiczną. Jak wiadomo priest bije się gorzej od kapitana i jest tez droższy. Hatred na piechocie tego nie rekompensuje, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że przeciwnik bardzo łatwo może to wykorzystać to na Twoją niekorzyść bo w rozpisce którą pokazałeś nie masz nic na fasty.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

Zgadzam sie z Kurą, heat priesta jak prawie cale imperium jest kawaleryjski, GSy biją ostatnie i czasem mało kto albo tylko czempion oddaje. Ja do piechoty wole kapitana bo myślę zawsze lepiej mieć w piechocie 3 ataki z silą 6 z wyższym WS niż 2 z przerzutem w pierwszej rundzie zwłaszcza że magia ci nie wejdzie za bardzo bo jak by weszła to priest może namieszać no chyba ze zaatakuje ci coś nie za potężnego, ja mam uraz do tej metody po aplikacji lancy grali.

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Dziś grałem na tym przyjemniaczku przeciw orkom:

Pegasus Capitan
Rod of Command, FPA, Lance, Shield, Pistol

Warrior Priest
Barded warhorse, shield, SoM, Dawn armour

Battle Wizzard
2 lvl, Rod of Power

Core

10 huntsmens

10 Crossbowmens
Det. 5 Crossbowmens

Special
25 Greatswords
Standard, musican
DET 10 Free Company
DET 5 Crossbowmans

Great Cannon

7 IC Knights
FCG, warbanner

Rare
Helstorm

Generalnie tak: Greatswordzi bez BSB są zbyt niepewni, jeden break i miałem po GC, wszystkich crossbowach i magu. Pegaz zginął w 1 turze, IF
na stopie ;/ huntsmeni świetnie się spisali, w 2 turze zdjęli szarżującego goblina maga w oddziale :) Kawa ustawiana w 6 osobowym rzędzie z priestem niszczy wszystko u orków, więc wiadomo - nie było co zbierać po ich szarżach ;] helstorm jak zwykle strzelał gdzie popadło, Crossbowmeni robili sieczkę z 15 os. wagonu big'unów :D Przyjemnie się grało, nie powiem

Awatar użytkownika
MJT
Wałkarz
Posty: 62

Post autor: MJT »

Fajnie a gdzie drugi Core?

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Myśliwi i Kusznicy to core...

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

MJT pisze:Fajnie a gdzie drugi Core?
w VII ed to są cory
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
MJT
Wałkarz
Posty: 62

Post autor: MJT »

No tak ale Myśliwi czyli Łucznicy podniesieni do rangi zwiadowców nie wliczają się do minimalnej ilości Corów.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Mam właśnie przed sobą podręcznik, nigdzie nie ma takiej informacji. Skąd to wziąłeś?

Awatar użytkownika
MJT
Wałkarz
Posty: 62

Post autor: MJT »

Ja akurat nie mam podrecznika ale poczytaj przy Archerach i zmianie ich w Huntsmenów, chyba ze mnie pamięć zawodzi, to jutro rano to sprawdzę.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

tak było w 6ed. teraz huntsmeni mogą być teoretycznie detachmentem nawet, wszystko by uprościć zasady naszej armii (kochany autor zadbał o wszystko) :twisted:

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

:shock: To jest to! A jednak mamy scouta 5+ w armii :D

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Nieźle nieźle, dziura w zasadach mogłaby posłużyc do zrobienia czegoś takiego ;-) Nie wiem tylko czy nie byłby problem z zasadą detki: detki trzeba wystawiac równocześnie z oddziałem-matką w określonej odległości od niej. Pytanie która zasada (detki czy scout) jest ważniejsza.

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Myślę, że potrzebna jest errata albo uściślenie

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Zasada Deatachment jest ważniejsza niż zasada scout bo dzięki tej zasadzie możesz wystawiać od 5+ jednostek i tylko obok parents unitu. Poza tym zasady w armybooku są ważniejsze nad tymi w rulebooku bo są wyjątkami w danej armii.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Zablokowany