Nie. Bonusu za choppę się nie sumuje.sharkoon pisze:Tak ale model z rembakiem w pierwszej rundzie walki dostaje +1St, więc jak ma dwa rembaki to dostaje +2St?DaBoss pisze:Dostaje +1 atak za dodatkową brońsharkoon pisze:Jak orc ma dwa rembaki to dostaje +2St?
Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
czyli 2 ataki bez dodatkowego st?DaBoss pisze:Nie. Bonusu za choppę się nie sumuje.sharkoon pisze:Tak ale model z rembakiem w pierwszej rundzie walki dostaje +1St, więc jak ma dwa rembaki to dostaje +2St?DaBoss pisze: Dostaje +1 atak za dodatkową broń
mysle ze jak ma sie odbyć szarża na fanatyka, to walka jest chyba rozliczana jako stend and shotquas poważnie wrogie oddziały z frenzy muszą szarzować na fanola???!!! Neutral i co się dalej dzieje? dostają 2k6 hitów i robia overrun`a?
nie dwie choppy licza sie jako dwie bronie reczne i ork w pierwszej rundzie dostaje +1 do Sily; nie wazne czy szarzuje czy jest szarzowany ma + 1 do sily w pierwszej rundzie walki, nie +2 tylko +1!!!oczopek pisze:czyli 2 ataki bez dodatkowego st?
Fanatycy maja zasade "Force of Destruction", ktora mowi jednoznacznie, ze Fanatycy nie moga byc szarzowani (jedynie moga byc ostrzelani i mozna rzucac na nich czary), wiec jednostki Frenzy takze nie moga ich zaszarzowac.oczopek pisze:mysle ze jak ma sie odbyć szarża na fanatyka, to walka jest chyba rozliczana jako stend and shot
Czy snotling który siedzi na katapulcie wpływa na widzenie ponad lasem? Kolo zdeko wystawał nad drzewami i mój kumpel stwierdził że widzi ponad lasem i może strzelać... Jak dla mnie to wał totalny Z tego co się orientuję to linię widzenia patrzy się od obsługi co nie?
Shin Ryu pisze:Czy snotling który siedzi na katapulcie wpływa na widzenie ponad lasem? Kolo zdeko wystawał nad drzewami i mój kumpel stwierdził że widzi ponad lasem i może strzelać... Jak dla mnie to wał totalny Z tego co się orientuję to linię widzenia patrzy się od obsługi co nie?
Linie widzenia mierzy się od podstawki maszyny.
hahahahaha xD hardcore!Shin Ryu pisze:Czy snotling który siedzi na katapulcie wpływa na widzenie ponad lasem? Kolo zdeko wystawał nad drzewami i mój kumpel stwierdził że widzi ponad lasem i może strzelać...
tak jak napisał Kołata ^^
Shin Ryu pisze:Kolo zdeko wystawał nad drzewami i mój kumpel stwierdził że widzi ponad lasem i może strzelać...
Niezłe, hahahha. Z takim to grać tylko z lasami o wysokości 1m.
Właśnie. Dużo jest problemów z lasami. Niech robią większe drzewa to nikt nie będzie miał problemów . Chociaż z drugiej strony to będzie mniej proporcjonalnie .Voodoo pisze:Shin Ryu pisze:Kolo zdeko wystawał nad drzewami i mój kumpel stwierdził że widzi ponad lasem i może strzelać...
Niezłe, hahahha. Z takim to grać tylko z lasami o wysokości 1m.
Ja zawsze liczyłem zasięg od tego miejsca, ponieważ pocisk "startuje" właśnie na jego wysokości:
A wszelkiej maści bolce od grotu na bełcie, a cannony od lufy
A wszelkiej maści bolce od grotu na bełcie, a cannony od lufy
czy moge nie ruszac sie w ogole Snotling Pump Wagonow? Podejrzewam ze nie, tak wiec czy mozliwe jest zadeklarowanie kierunku w strone jednostki zaraz obok tak zeby zatrzymal sie na niej i ruszyl tylko ciutek, czy moze jest to jakis wal? Analogicznie co z Hoppersami? Co myslicie?
musisz sie ruszycCrimsoner pisze:czy moge nie ruszac sie w ogole Snotling Pump Wagonow? Podejrzewam ze nie, tak wiec czy mozliwe jest zadeklarowanie kierunku w strone jednostki zaraz obok tak zeby zatrzymal sie na niej i ruszyl tylko ciutek, czy moze jest to jakis wal? Analogicznie co z Hoppersami? Co myslicie?
i mozesz sie kulac w kierunku swoich oddzialow-cale szczescie wtedy swoim nie wbijasz tych impactow