Jak zabić stardragona arcymagiem?

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

na to bydle tylko bolce i zatrzymanie (oczywiscie boh)

albo 5 DP z BB i wsysają pana (oczywiscie popychaczka)

a jak nei to czarować go WL z LS

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

Wogóle zauważyłem ze zaraz po demonach i VC najtrudniej gra mi sie przeciwko HE trzeba dużo kombinować (jak za starch czasów gdy nei miało sie ASF :D)ogólnie jak nei mozna grzać z kuźni to kiepa ;/

Awatar użytkownika
Szrederator
Chuck Norris
Posty: 646
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Szrederator »

myślę że kiedy będziemy mieli już to beast covers na arcy magu z BoH to jak puścimy smoka wolno na jedną turę to albo nie wyleci albo wyleci za/zza kolejny lasek/domek

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4747
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

do beast cowers nie trzeba widziec....
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Anearion
Wałkarz
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Anearion »

Jankiel pisze:Jak w temacie. Macie jakieś pomysły czy sprawdzone taktyki? Inne somki to mniejszy probllem, bo WL czy swordmasters dadzą radę wbić kilka ran i wystać z jednego breaka. Ze stardragonem jest ten problem, że dzięki ASF lord zabija nam 2-3 i już nie ma kim oddać, a cały model wypłaca tyle ataków, że dowoly elitarny oddział kończy się po dwóch turach hth.

W dodatku nie działa spirit of the forge i rule of burning iron. Jak Wy radzicie sobie ze star dragonem?
Wsadzasz arcymaga do 10-12 PG. Wybierasz High Magic. Masz trzy skuteczne czary: Vaul's Unmaking - pomaga zdjąć górę; Curse of Arrow Attraction - pomaga pruć z bolców; Courage of Anearion - jak będzie chciał szarżować na PG to się na nich zatrzyma (musisz dać im Lion Standard). Ze swoim wardem i tak najdłużej wytrzymają z całej armii. Dobić resztą armii, lub zatrzymać do końca bitwy (PG powinni przeżyć ze 3 rundy walki).

No i w armii musisz mieć 4 bolce.

Ach no i magiem trzeba spieprzyć za nim tam smok wleci :lol2: .

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

bardzo optymistyczne założenie..
SD sam wpakuje sie w klocek, w którym ugrzęźnie na 3 tury... :/
Obrazek

Asaliuru
Wałkarz
Posty: 98
Lokalizacja: Zewsząd i znikąd :D

Post autor: Asaliuru »

Myśle że zostane przy pitce :D
(Kowadło)
za często wybucha ;)
Magowie jednak naprawdę dużo rzadziej i nie kosztują 400pk.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Asaliuru pisze:Myśle że zostane przy pitce :D
jak wejdzie czar to ... 17% szans ze smoczek wpadnie.. trochę mało..
to nie może być taktyką.. ewentualnie szczęściem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Anearion
Wałkarz
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Anearion »

Asassello pisze:bardzo optymistyczne założenie..
SD sam wpakuje sie w klocek, w którym ugrzęźnie na 3 tury... :/
Napisałem jakby chciał szarżować... pewnie nie będzie chciał, wiem że ja bym nie szarżował. Przewaga High Magic nad wyżej podanymi jest taka, że tu kilka czarów może się przydać na samego smoka. A inaczej, jak nie wylosujesz tego jednego...

ODPOWIEDZ