Telefon do mnie: 603 57 37 09
Telefon do Snajpera: 665 98 21 41
Podziękowania należą się Strefie Zero bez pomocy której nie udałoby się zrobić tak dużego turnieju.
Aktualna lista zgłoszonych drużyn: http://www.polcon2008.pl/dmp_zgloszenia.php
Poniżej znajduje się regulamin tegorocznego DMP, a wcześniej kilka uwag co do samego turnieju. Jak wszystkim wiadomo turniej jest częścią Polconu. Konwent będzie się odbywał na kampusie Uniwersytetu Zielonogórskiego przy ulicy Szafrana natomiast DMP zorganizowane będzie na Sali gimnastycznej uniwerku, która znajduje się w innej części miasta. Na sali tej będzie osobna rejestracja dla uczestników DMP, dzięki czemu uniknie się problemów z rejestracją z poprzedniego roku. Wieczorem, po bitwach pod salę podstawione będą autobusy dla graczy, które zawiozą wszystkich na teren kampusu, na którym są noclegi (i impreza ). Rano oczywiście będzie też można autobusami dojechać na bitwy. Jeśli ktoś chce nocować w akademikach noclegi należy rezerwować wcześniej poprzez stronę Polconu (www.polcon2008.pl). Wspólne sale będą znajdować się w szkole podstawowej położonej blisko terenu konwentu. Dla graczy DMP zarezerwowane będą w tej szkole miejsca, żeby nie było sytuacji, że ktoś się nie ma gdzieś położyć, bo wszystko już w sobotę zajęte.
W późniejszym czasie dodam też mapki dojazdu z dworców i głównych dróg wylotowych do sali turnieju.
To chyba tyle najważniejszego. Oczywiście z chęcią odpowiemy na wszelkie pytania
Na dniach regulamin oraz lista zgłoszonych będą dostępne na stronie http://dmp.wfb-pol.org
A oto i sam regulamin:
• Data: 30-31.VIII.2008
• Miejsce: Ogólnopolski Konwent Miłośników Fantastyki POLCON 2008
Sala Gimnastyczna Uniwersytetu Zielonogórskiego, ul. Szafrana
• Wejściówka:
* akredytacja indywidualna = 30 zł (Jest to wstęp na dwa dni konwentu sobota i niedziela. Jeśli ktoś chce przyjechać na cały Polcon od czwartku akredytacja kosztuje wtedy 50 zł)
warto sprawdzić wszystko na stronie konwentu: http://www.polcon2008.pl
• Ranga: Master
• Format: 5x2250p
• Wymagania: Wymagana w pełni pomalowana armia, bez proksów.
W pełni pomalowana oznacza ze każdy model musi mieć nałożone podstawowe i odpowiednie kolory na każdą rozróżnialna powierzchnię (detale jak kryształki, klamerki czy oczy mogą zostać pominięte) nie może na wierzch przebijać podkład i figurka musi mięć fakturowaną podstawkę (trawka, malowany piasek itp..) Figurki muszą też spełniać WYSYWIG według pewnych zasad przyzwoitości których niestety nie da się wyraźnie opisać, ale mam nadzieję, że każdy czuje o co chodzi
• Zgłoszenia i rozpiski!: Należy wysłać na luthorhuss@wp.pl
• Zgłoszenia należy nadesłać do 26.08.2008 r. Zgłoszenie powinno zawierać nazwę drużyny, dane 5 graczy (razem z numerami ID graczy – patrz www.ligawfb.prv.pl), 5 rozpisek! i wyznaczonego spośród nich kapitana, prosilibyśmy również o telefon kontaktowy.
• Limit miejsc: 200 (40 drużyn)
• Sędziowie: Kapitanowie drużyn mają rozstrzygnąć wszelkie spory między sobą. Jeśli nie potrafią będą mogli się zgłosić do jednego z sędziów, którzy będą do dyspozycji graczy.
• Ocena malowania: Brak. Nie istnieje możliwość grania modelami nie spełniającymi wymogów. Proszę więc nie zapominać o przywiezieniu armat znad morza. „Shit happens” więc proszę o zgłaszanie mi awarii, zgubionych modeli itp. – czas na usunięcie ZGŁOSZONYCH braków – do niedzieli rano, gdy zrobimy obchód stołów.
• Soft-scores: Przy oddawaniu wyników ostatniej rundy - kapitanowie muszą zaznaczyć z którym z zespołów grało im się najmilej. Jeden zespół, ten który uzyska najwięcej takich głosów - dostaje pięć Punktów Meczowych do klasyfikacji generalnej.
• Obostrzenia dot. składu drużyn: W drużynie nie można powtarzać armii. To znaczy, że nie można mieć dwa razy demonów czy wampirów
• Klub a drużyna: Do udziału w turnieju są dopuszczone drużyny o dowolnym składzie personalnym, jednak puchar przechodni może trafić jedynie do klubu walczącego w jednolitym składzie (z co najwyżej jednym najemnikiem), reprezentowanego na Liście Ligowej. Czyli zwyciężyć w turnieju może dowolny skład, zabrać do siebie puchar i tytułować się najlepszym klubem już nie byle kto.
• Tajne rozpiski: Obowiązek przygotowania rozpisek tajnych maja wszyscy. Jeżeli obaj kapitanowie zgłoszą chęć grania na tajne rozpiski drużyny grają wtedy na tajne. Domyślnie gry odbywają się przy jawnych rozpiskach.
• Scenariusze: Brak
• Rozstawienie graczy: W każdej bitwie drużyny same dobierają się w pary grające wg następujących zasad:
Kapitanowie drużyn prezentują skład swojego zespołu oraz następuje wymiana rozpisek (jawnych lub tajnych - patrz dwa punkty wyżej).
Losujemy drużynę, która decyduje kto pierwszy wystawia zawodnika (drużyna A).
Drużyna B wybiera mu przeciwnika, ale gracz z drużyny A wybiera stół na którym grają.
Drużyna B wystawia ochotnika, drużyna A wybiera mu przeciwnika, ochotnik z drużyny B wybiera stół.
I tak do końca.
Na stole obowiązuje jeden rzut przed grą, gracz który wygrał ten rzut, ma prawo wybrać stronę stołu, lub pierwsza turę gry, ale wystawia swój oddział jako pierwszy.
• Dopuszczone listy armii: tak jak w uściśleniach sędziowskich, które można znaleźć tu: http://strony.aster.pl/barbaros/
Żeby rozwiać wszelkie wątpliwości:
- na DMP obowiązujący będzie nowy podręcznik do DE
- gracze chaosu mogą korzystać albo ze starej książki (wtedy także ze starych demonów, itp.) albo z listy armii dostępnej w WD
• Imienni bohaterowie: Poza Lustrią niedopuszczeni. Dopuszczone za to RoR, za wyjątkiem tych zajmujących slot HERO.
• Ograniczenia kompozycyjne: Zabronione armaty DoW w innych armiach niż DoW, poza tym brak.
• System punktacji:
Drużyna w jednej rundzie może zdobyć 0-100 punktów
Progi pojedynczej bitwy co 200p.
Każdy z graczy na rundę może uzyskać 0-20 punktów, wyniki drużyny sumujemy.
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 62 punkty z bitew otrzymuje 62 MP. Drużyna, która zdobyła mniej niż 38 punktów otrzymuje 38 MP. Pozostałe drużyny otrzymują ilość MP równą liczbie zdobytych DP w danej rundzie. Ranking ustalany jest na podstawie najpierw sumy MP, następnie sumy DP.
• Rozkład jazdy: sobota:
09.00 - 10.00 - rejestracja
10.00 - 13.30 - runda I
14.00 - 17.30 - runda II
18.00 - 21.30 - runda III
22.00 - zamknięcie hali
niedziela:
09.30 - 13.00 - runda IV
13.30 - 17.30 - runda V
18.00 - ogłoszenie wyników