DE na mistrzostwa Śląska

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

DE na mistrzostwa Śląska

Post autor: Jankiel »

Grałem już 5 razy tą rozpiską i spisuje się nawet nieźle. Wymaga oczywiście trochę ogrania i pewnie kilku korekt ale na chwilę obecną jestem z niej zadowolony. Co prawda BG i COK są w wersji bardzo oszczędnościowej, ale nie bardzo jest za co ich dopakować.

High Sorceress 360
2xScroll
Pearl of infinite bleakness (ItP)
Sacrifical Dagger

Sorceress 185
Lifetaker
tome of furion

Sorceress 160
scroll

Bsb 185
Pendant of khaeleth
sword of might
cold one

24 warriors 144
10 kuszników 100
2x5DR 170
2x5 harpii 110

13 BG z championem 183
6 COK ze sztandarem 178
6 shades z additional hand weapon

2 RBT
Hydra
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Wyrzucic magiczkę jedną bo wg mnie za dużo jest w bohaterach.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Często owszem, nie ma co rzucać.
Ale nie wyobrażam sobie bitwy z krasnalami nie mogąc rzucić 3xchillwind, bądź 3x rule of burning iron w bitwie z wampirami.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

A jaki masz plan dla add. hand weapon na shades? Nie lepiej dwuraki?

Rozpiska fajna, mocna.

Paku
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Paku »

12 A na 3+ z przerzutami trafień? Jeśli się je uda wystawić z tyłu armii przeciwnika to na 90% się spłacą

Awatar użytkownika
KreoL
Mudżahedin
Posty: 264
Lokalizacja: BWT Klika - Gdynia

Post autor: KreoL »

a może widocznie 6p zostalo a nie 12 a jak wrzucisz do BG 2 czarodziejki to zawsze mają 2 ranki więc nie warto mniej, a akumulatorek przewidziany chyba na całą bitwę by rzucać mniej więcej 2 czary z dodatkową kością za zabicie aby przeciwnik nie dostał połowy za oddział na koniec, no ale moge się mylić ;)

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

A jaki masz plan dla add. hand weapon na shades? Nie lepiej dwuraki?
Bez dodatkowego ataku z kotła nie mam co myślec o łamaniu klocków, a będę musiał raczej walczyć z lżejszymi rzeczami. AHW jest o tyle pewniejsze, że w kolejnych turach nie uderzam ostatni, a modele bez pancerza i z T3 nie powinny uderzać ostatnie. Poza tym, im więcej ataków, tym bardziej statystyczne wyniki.
12 a jak wrzucisz do BG 2 czarodziejki to zawsze mają 2 ranki
BG jest 7 w pierwszym szeregu.
a akumulatorek przewidziany chyba na całą bitwę by rzucać mniej więcej 2 czary z dodatkową kością za zabicie aby przeciwnik nie dostał połowy za oddział na koniec
Może dostać połowę. A warriorów jest tyle, by czarodziejka zbyt szybko lookouta nie straciła. I bym mógł poświęcać 4 warriorów na turę :) Zawsze to bezpieczniejsze - rzucam na mniejszej ilości kostek, a jak wypadnie jedynka, to nic nie dorzucam i przechodzę do następnego czaru.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Mike
Mudżahedin
Posty: 343
Lokalizacja: Bastion

Post autor: Mike »

KreoL pisze:a może widocznie 6p zostalo a nie 12 a jak wrzucisz do BG 2 czarodziejki to zawsze mają 2 ranki więc nie warto mniej, a akumulatorek przewidziany chyba na całą bitwę by rzucać mniej więcej 2 czary z dodatkową kością za zabicie aby przeciwnik nie dostał połowy za oddział na koniec, no ale moge się mylić ;)
BG raczej 2x7, dla większej liczby ataków. Czarka ze sztyletem do klocka, a druga pewnie albo do kuszników albo do shades'ów jeśli nie będzie gdzie w scoucie wystawić.
edit. Jankiel mnie ubiegł

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

Ja tez bym wybrał 2x bronie
najpierw sie najarałem ze beda miały 5 Siły i będą wspomagać moje jednostki. To teoria.
W praktyce nie jest tak słodko i beda raczej unikac konfliktow zjadajac fasty, maszyny, itp. lekkie jednostki

a BG maja ASF czy średnio?
Ostatnio zmieniony 14 lip 2008, o 22:29 przez zaf, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Czarka ze sztyletem do klocka
Czarodziejki, podobnie jak wszyscy bohaterowie, wystawiane są tam, gdzie są potrzebne. Przeważnie wszystkie do klocka warriorów, tam są najbezpieczniejsze.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

Co przekonalo cie do dania daggerka na duza magiczke, a nie bounda z kostkami?

A te oddzialy rzeczywiscie oszczednosciowe strasznie. Nie ma ASF, crimson death, banner of murder czy armor piercing. Wiadomo, ze jezeli dobrze sie prowadzi armie, to te przedmioty nie sa wymagane, ale jednak pomagaja.

A Czy nie lepiej zamiast kusznikow dac kolejnych shadow?

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Nie, gdyż wtedy 1 maguska moze zostac bez osłony a to bardzo źle : )
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Co przekonalo cie do dania daggerka na duza magiczke, a nie bounda z kostkami?
Jest tańszy, poprawia bezpieczeństwo rzucania czarów, mogę sobie wygerować do 5 PD no i nikt mi tego nie rozproszy.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

ODPOWIEDZ