DE na mistrzostwa Śląska
DE na mistrzostwa Śląska
Grałem już 5 razy tą rozpiską i spisuje się nawet nieźle. Wymaga oczywiście trochę ogrania i pewnie kilku korekt ale na chwilę obecną jestem z niej zadowolony. Co prawda BG i COK są w wersji bardzo oszczędnościowej, ale nie bardzo jest za co ich dopakować.
High Sorceress 360
2xScroll
Pearl of infinite bleakness (ItP)
Sacrifical Dagger
Sorceress 185
Lifetaker
tome of furion
Sorceress 160
scroll
Bsb 185
Pendant of khaeleth
sword of might
cold one
24 warriors 144
10 kuszników 100
2x5DR 170
2x5 harpii 110
13 BG z championem 183
6 COK ze sztandarem 178
6 shades z additional hand weapon
2 RBT
Hydra
High Sorceress 360
2xScroll
Pearl of infinite bleakness (ItP)
Sacrifical Dagger
Sorceress 185
Lifetaker
tome of furion
Sorceress 160
scroll
Bsb 185
Pendant of khaeleth
sword of might
cold one
24 warriors 144
10 kuszników 100
2x5DR 170
2x5 harpii 110
13 BG z championem 183
6 COK ze sztandarem 178
6 shades z additional hand weapon
2 RBT
Hydra
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Wyrzucic magiczkę jedną bo wg mnie za dużo jest w bohaterach.
Często owszem, nie ma co rzucać.
Ale nie wyobrażam sobie bitwy z krasnalami nie mogąc rzucić 3xchillwind, bądź 3x rule of burning iron w bitwie z wampirami.
Ale nie wyobrażam sobie bitwy z krasnalami nie mogąc rzucić 3xchillwind, bądź 3x rule of burning iron w bitwie z wampirami.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
a może widocznie 6p zostalo a nie 12 a jak wrzucisz do BG 2 czarodziejki to zawsze mają 2 ranki więc nie warto mniej, a akumulatorek przewidziany chyba na całą bitwę by rzucać mniej więcej 2 czary z dodatkową kością za zabicie aby przeciwnik nie dostał połowy za oddział na koniec, no ale moge się mylić
Bez dodatkowego ataku z kotła nie mam co myślec o łamaniu klocków, a będę musiał raczej walczyć z lżejszymi rzeczami. AHW jest o tyle pewniejsze, że w kolejnych turach nie uderzam ostatni, a modele bez pancerza i z T3 nie powinny uderzać ostatnie. Poza tym, im więcej ataków, tym bardziej statystyczne wyniki.A jaki masz plan dla add. hand weapon na shades? Nie lepiej dwuraki?
BG jest 7 w pierwszym szeregu.12 a jak wrzucisz do BG 2 czarodziejki to zawsze mają 2 ranki
Może dostać połowę. A warriorów jest tyle, by czarodziejka zbyt szybko lookouta nie straciła. I bym mógł poświęcać 4 warriorów na turę Zawsze to bezpieczniejsze - rzucam na mniejszej ilości kostek, a jak wypadnie jedynka, to nic nie dorzucam i przechodzę do następnego czaru.a akumulatorek przewidziany chyba na całą bitwę by rzucać mniej więcej 2 czary z dodatkową kością za zabicie aby przeciwnik nie dostał połowy za oddział na koniec
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
BG raczej 2x7, dla większej liczby ataków. Czarka ze sztyletem do klocka, a druga pewnie albo do kuszników albo do shades'ów jeśli nie będzie gdzie w scoucie wystawić.KreoL pisze:a może widocznie 6p zostalo a nie 12 a jak wrzucisz do BG 2 czarodziejki to zawsze mają 2 ranki więc nie warto mniej, a akumulatorek przewidziany chyba na całą bitwę by rzucać mniej więcej 2 czary z dodatkową kością za zabicie aby przeciwnik nie dostał połowy za oddział na koniec, no ale moge się mylić
edit. Jankiel mnie ubiegł
Ja tez bym wybrał 2x bronie
najpierw sie najarałem ze beda miały 5 Siły i będą wspomagać moje jednostki. To teoria.
W praktyce nie jest tak słodko i beda raczej unikac konfliktow zjadajac fasty, maszyny, itp. lekkie jednostki
a BG maja ASF czy średnio?
najpierw sie najarałem ze beda miały 5 Siły i będą wspomagać moje jednostki. To teoria.
W praktyce nie jest tak słodko i beda raczej unikac konfliktow zjadajac fasty, maszyny, itp. lekkie jednostki
a BG maja ASF czy średnio?
Ostatnio zmieniony 14 lip 2008, o 22:29 przez zaf, łącznie zmieniany 1 raz.
Czarodziejki, podobnie jak wszyscy bohaterowie, wystawiane są tam, gdzie są potrzebne. Przeważnie wszystkie do klocka warriorów, tam są najbezpieczniejsze.Czarka ze sztyletem do klocka
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Co przekonalo cie do dania daggerka na duza magiczke, a nie bounda z kostkami?
A te oddzialy rzeczywiscie oszczednosciowe strasznie. Nie ma ASF, crimson death, banner of murder czy armor piercing. Wiadomo, ze jezeli dobrze sie prowadzi armie, to te przedmioty nie sa wymagane, ale jednak pomagaja.
A Czy nie lepiej zamiast kusznikow dac kolejnych shadow?
A te oddzialy rzeczywiscie oszczednosciowe strasznie. Nie ma ASF, crimson death, banner of murder czy armor piercing. Wiadomo, ze jezeli dobrze sie prowadzi armie, to te przedmioty nie sa wymagane, ale jednak pomagaja.
A Czy nie lepiej zamiast kusznikow dac kolejnych shadow?
Nie, gdyż wtedy 1 maguska moze zostac bez osłony a to bardzo źle : )
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Jest tańszy, poprawia bezpieczeństwo rzucania czarów, mogę sobie wygerować do 5 PD no i nikt mi tego nie rozproszy.Co przekonalo cie do dania daggerka na duza magiczke, a nie bounda z kostkami?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.