W skrócie chodzi o to:
Czy jeśli wezmę na jednej maszynie MRo Immolation i Ro Penetrating to w przypadku odpalenia wybuchu zadaję 2d6 S5 trafień?
Szczerze powiedziawszy takie zastosowanie run nie przyszło mi nigdy do głowy (podobnie jak przejmowanie z pomocą Master Engineera wrogich maszyn

Abstrahując jednak od sensowności tej sztuczki (maszynka robi się droga i zawsze ją można wystrzelać zamiast posyłać na śmierć jakiś oddział FC) wydaje mi się ona na tyle niekonwencjonalna, że warto o tym pogadać.
Nie mam podręcznika pod ręką, ale z tego co pamiętam to wykładnia RAW dopuszcza taki przekręt. Na upartego fluffowo też to można wytłumaczyć (wybuch runicznie wzmocnionej amunicji). Zastanawiam się tylko czy należy to traktować jako wałek czy raczej roziązanie zgodne z literą i duchem zasad.
Rozwijając kwestię - ataki z maszyn są bez save'a - czy zatem wybuch amunicji z MRo Immolation też jest bez save'a?
No i obrażenia z maszyn to d3/d6 wounds - czy zatem każde trafienie z MRo Immolation to d3/d6 obrażeń?
W opisie runy nic na ten temat nie jest napisane, więc pewnie nie, ale nie zawadzi tej rzeczy przy okazji wyjaśnić.
Pozdrawiam.
Edit: literówki