MRo Immolation + Ro Penetrating

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1100
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

MRo Immolation + Ro Penetrating

Post autor: Danrakh »

Przeglądając Bugman's Brewery znalazłem dyskusję na temat śmiesznego combo (rzeczony topic tutaj).

W skrócie chodzi o to:
Czy jeśli wezmę na jednej maszynie MRo Immolation i Ro Penetrating to w przypadku odpalenia wybuchu zadaję 2d6 S5 trafień?

Szczerze powiedziawszy takie zastosowanie run nie przyszło mi nigdy do głowy (podobnie jak przejmowanie z pomocą Master Engineera wrogich maszyn ;) ).

Abstrahując jednak od sensowności tej sztuczki (maszynka robi się droga i zawsze ją można wystrzelać zamiast posyłać na śmierć jakiś oddział FC) wydaje mi się ona na tyle niekonwencjonalna, że warto o tym pogadać.

Nie mam podręcznika pod ręką, ale z tego co pamiętam to wykładnia RAW dopuszcza taki przekręt. Na upartego fluffowo też to można wytłumaczyć (wybuch runicznie wzmocnionej amunicji). Zastanawiam się tylko czy należy to traktować jako wałek czy raczej roziązanie zgodne z literą i duchem zasad.

Rozwijając kwestię - ataki z maszyn są bez save'a - czy zatem wybuch amunicji z MRo Immolation też jest bez save'a?
No i obrażenia z maszyn to d3/d6 wounds - czy zatem każde trafienie z MRo Immolation to d3/d6 obrażeń?
W opisie runy nic na ten temat nie jest napisane, więc pewnie nie, ale nie zawadzi tej rzeczy przy okazji wyjaśnić.

Pozdrawiam.

Edit: literówki
Ostatnio zmieniony 17 lip 2008, o 09:42 przez Danrakh, łącznie zmieniany 1 raz.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

w sumie z tej kombinacji powinno iść 2d6 z S5... ale byłoby to dobre na armie niestrzelające (mało kto by sie odważył ruszyć taką maszynkę) albo przy tajnych rozpiskach.

ponieważ nie ma w opisie zapisku o braku Save'a, d3/d6 obrażeń czy przejmowaniu innych cech machiny to raczej to odpada.

Ale AP i płonące ataki mogło by mieć. Wtedy nawet ciężką konnice/opancerzonego lorda/inną bestyję by się łatwo tym ubijało :)
Obrazek

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

Kombo strasznie drogie chyba jednak +1 sily nie przeniesie sie na to rune.

ODPOWIEDZ