To jest najlepsze rozwiazanieArte pisze:gramy parówki. na 1350-1500 x2 z sojuszami klimatycznymi.
Porażka jest zawsze żałosna - imperialnie batlowy lipiec
Wydaje mi się, że regulamin będzie taki jak zawsze, tylko sojusze wg odpowiedniego wzorca trzeba dobierać
A turniej będzie na pewno 26, bo w terminie 18-20 jest maraton Veto! w Imperium i przez te 3 dni będzie w sklepie od groma karciarzy 


Super - 26 2x1250. Zaczynamy od 9:30, wrzucę zasady dzisiaj.
Pierwsze propozycje:
Obie armie bez rarów, po 2 specjale i dwóch bohaterów, po minimum dwa cory. Każdy z sojuszników ma swojego generała. Reszta wiadomo: panikują się sojusznicy, nie działa bsb, mają 2 kostki magii w puli, krasie 3. Nie dozwolone są sojusze tych samych armii no i można rozważyć jakieś ograniczenia fluffowe, w sensie bez sojuszy armi HE-DE itd.
Pierwsze propozycje:
Obie armie bez rarów, po 2 specjale i dwóch bohaterów, po minimum dwa cory. Każdy z sojuszników ma swojego generała. Reszta wiadomo: panikują się sojusznicy, nie działa bsb, mają 2 kostki magii w puli, krasie 3. Nie dozwolone są sojusze tych samych armii no i można rozważyć jakieś ograniczenia fluffowe, w sensie bez sojuszy armi HE-DE itd.
Wolałbym bez fluffowych ograniczeń do sojuszy - najlepiej mi się gra w parze z Da Bossa (on gra O&G a ja Dwarfs - arcyklimat
), poza tym musielibyśmy się umawiać z chłopakami spoza Bochni na sojusze a z tego co widzę to teamy są już raczej gotowe.
Poza tym termin i regulamin są ok.

Poza tym termin i regulamin są ok.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
a jak jest z HE w kwesti slotów?ksch pisze:Super - 26 2x1250. Zaczynamy od 9:30, wrzucę zasady dzisiaj.
Pierwsze propozycje:
Obie armie bez rarów, po 2 specjale i dwóch bohaterów, po minimum dwa cory. Każdy z sojuszników ma swojego generała. Reszta wiadomo: panikują się sojusznicy, nie działa bsb, mają 2 kostki magii w puli, krasie 3. Nie dozwolone są sojusze tych samych armii no i można rozważyć jakieś ograniczenia fluffowe, w sensie bez sojuszy armi HE-DE itd.
Zawsze znajdzie się kobinator - padło rzecz jasna na Kosę. Pewnie powinni mieć 3...
Myślę, że zrezygnowanie z ograniczeń fluffowych to dobry pomysł.
Myślę, że zrezygnowanie z ograniczeń fluffowych to dobry pomysł.
ale 1+ core? 

Kosa - 2 cory
Zanosi się na niezłą frekwencję co cieszy.
Regulamin:
Gramy 3 bitwy na stołach 49'x49', armie po 1250pts (można przekazać sobie w parze do 5 punktów niewykorzystanych). Nie wolno robić sojuszy takich samych armii. Można grać samemu wyłącznie jeśli nie ma parzystej liczby uczestników. Wystawiamy maks 2 bohaterów na armię, przy czym każda musi mieć osobnego generała. W żadnej fazie magii nie można użyć więcej niż 8 kostek, przy czym bound liczy się za 1. Gramy bez rarów przy 2 slotach (3 HE) speciali na armię. Obaj sojusznicy muszą mieć po dwa cory (1HE). Jednocześnie nie można triplować corów (czyli wystawić trzech takich samych oddziałów core) oraz dublować specjali. Nie można dołączać bohaterów do sojuszniczych oddziałów. Sojusznicze jednostki panikują się nawzajem. Nie można rzucać czarów na sojusznicze jednostki (używać popychaczek, przerzutów etc.). Mamy wspólną pulę kostek do magii, tzn. 2 na całą armię (trzy jeśli w sojuszu występują krasnoludy) oraz osobną dla każdego maga.
Obowiązują najnowsze uściślenia sędziowskiego, które można znaleźć tu:
http://strony.aster.pl/barbaros/
Limit czasu na każdą rundę to nieco ponad 2h, tak aby do 16-17 skończyć.
Start o 10:00, zapisy od 9:30. Wejściówka to 10pln od osoby w całości przeznaczona na nagrody. Wygrany bierze 50%, drugi 30%, trzeci 20% w całości do wydania w naszym sklepie. Jakieś sugestie, żale, pretensje?

Regulamin:
Gramy 3 bitwy na stołach 49'x49', armie po 1250pts (można przekazać sobie w parze do 5 punktów niewykorzystanych). Nie wolno robić sojuszy takich samych armii. Można grać samemu wyłącznie jeśli nie ma parzystej liczby uczestników. Wystawiamy maks 2 bohaterów na armię, przy czym każda musi mieć osobnego generała. W żadnej fazie magii nie można użyć więcej niż 8 kostek, przy czym bound liczy się za 1. Gramy bez rarów przy 2 slotach (3 HE) speciali na armię. Obaj sojusznicy muszą mieć po dwa cory (1HE). Jednocześnie nie można triplować corów (czyli wystawić trzech takich samych oddziałów core) oraz dublować specjali. Nie można dołączać bohaterów do sojuszniczych oddziałów. Sojusznicze jednostki panikują się nawzajem. Nie można rzucać czarów na sojusznicze jednostki (używać popychaczek, przerzutów etc.). Mamy wspólną pulę kostek do magii, tzn. 2 na całą armię (trzy jeśli w sojuszu występują krasnoludy) oraz osobną dla każdego maga.
Obowiązują najnowsze uściślenia sędziowskiego, które można znaleźć tu:
http://strony.aster.pl/barbaros/
Limit czasu na każdą rundę to nieco ponad 2h, tak aby do 16-17 skończyć.
Start o 10:00, zapisy od 9:30. Wejściówka to 10pln od osoby w całości przeznaczona na nagrody. Wygrany bierze 50%, drugi 30%, trzeci 20% w całości do wydania w naszym sklepie. Jakieś sugestie, żale, pretensje?

Ostatnio zmieniony 21 lip 2008, o 07:49 przez ksch, łącznie zmieniany 1 raz.
Może Charki szuka - stworzylibyście idealną parkę do turnieju
Ideał zdecydowania i szybkiej, dynamicznej gry 


Ksch, to jak w to w końcu?ksch pisze:Kosa - 2 cory. (...)
(...)Obaj sojusznicy muszą mieć po dwa cory (1HE).

być mozę wpadne ale nie wiem jak z parą... bo mozę koelga Pniak

Jakby co to wstepnie szukam pary i jestem bardzo szczodry


HE+dwarfy? taki starozytny sojusz?PiotrIWielki pisze:ja szukam parygram dwarfami, pr0 to to nie jest ale gram bez cisnien
jak Pniak nie pojedzie i ja sie zjawie to nie ma sprawy

bede wiedzial czy bede pewnie gdzieś środa\najpózniej czwartek, więc jakby co to szukaj sobie dalej pary

1 core Kosa - przekonałeś mnie 

o dziekuje Ci o wielebnyksch pisze:1 core Kosa - przekonałeś mnie

oj fajnie by sie gralo, bez cisnien bez walow na luzie, nikomu sie nigdzie nie spieszy, animozne poczekaja...Wiewiór pisze:Może Charki szuka - stworzylibyście idealną parkę do turniejuIdeał zdecydowania i szybkiej, dynamicznej gry

ale juz mam pare


a jak kosa ma 1 core to ja chce 1 rare...
jeden core to nie dla kosy, ale to zasada HE, specjalna zasada armi 
