DE Barbarossy
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
DE Barbarossy
...czyli co będę wystawiał za jakieś 2 miesiące. Strasznie mi się podoba ta armia - bardzo dużo figurek i w sumie w każdej fazie ma coś do powiedzenia; 9 kostek powera + bound starczy, żeby nieco pokaleczyć wroga; 2 bolce, 15 kusz i lifetaker zawsze coś zdejmą, a do walki mam duży kloc warriorów z warbańcem, assassina, mastera w oddziale praktycznie niebreakowalnych ASF guardów i hydrę. Do tego lekkiego wsparcia w bród - 2 oddziały lataczy, 1 fast, 1 scouci)
1 High Sorceress @ 360 Pts
General; Magic Level 4
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Pearl of Infinite Bleakness [25] (oddział w którym siedzi jest ITP)
Darkstar Cloak [25] (+ 1 PD)
1 Sorceress @ 180 Pts
Magic Level 2; Lore of Dark Arts
Tome of Furion [15]
Lifetaker [30] 3 strzały S4 30" zawsze trafiają na 2+
1 Master @ 163 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Battle Standard
Pendant of Khaeleth [35] Reverse ward save - trzeba rzucić mniej lub równo siły ataku, żeby wysejwować ranę
Soulrender [15] great weapon, armour piercing
1 Assassin @ 166 Pts - (do warriorów)
2ndWeapon
Manbane [25] (S o jeden większa od T ofiary, do maks. 6)
Cloak of Twilight [20] (zawiera bound spell steed of shadows)
Rune of Khaine [25] (+D3 ataki)
10 Crossbowmen @ 115 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour; Shield; Musician
19 Warriors @ 180 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]
1 Lordling @ [6] Pts
5 Dark Riders @ 92 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
13 Black Guard @ 277 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Hag Graef [35] (ASF)
1 Master @ [39] Pts
Ring of Hotek [25] (Każdy czar rzucony z lub do obszaru 12" od gościa miscastuje na dublecie)
5 Cold One Knights @ 143 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
5 Shades @ 85 Pts
2ndWeapon; Repeating Crossbow
1 War Hydra @ 175 Pts
2 Reaper Bolt Thrower @ 200 Pts
Casting Pool: 9 / bound spell - power level 5
Dispel Pool: 5 / 2 scrolle / hotek
Models in Army: 82 (kosmiczna ilość elfów)
Total Army Cost: 2246
1 High Sorceress @ 360 Pts
General; Magic Level 4
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Pearl of Infinite Bleakness [25] (oddział w którym siedzi jest ITP)
Darkstar Cloak [25] (+ 1 PD)
1 Sorceress @ 180 Pts
Magic Level 2; Lore of Dark Arts
Tome of Furion [15]
Lifetaker [30] 3 strzały S4 30" zawsze trafiają na 2+
1 Master @ 163 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Battle Standard
Pendant of Khaeleth [35] Reverse ward save - trzeba rzucić mniej lub równo siły ataku, żeby wysejwować ranę
Soulrender [15] great weapon, armour piercing
1 Assassin @ 166 Pts - (do warriorów)
2ndWeapon
Manbane [25] (S o jeden większa od T ofiary, do maks. 6)
Cloak of Twilight [20] (zawiera bound spell steed of shadows)
Rune of Khaine [25] (+D3 ataki)
10 Crossbowmen @ 115 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour; Shield; Musician
19 Warriors @ 180 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]
1 Lordling @ [6] Pts
5 Dark Riders @ 92 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
13 Black Guard @ 277 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Hag Graef [35] (ASF)
1 Master @ [39] Pts
Ring of Hotek [25] (Każdy czar rzucony z lub do obszaru 12" od gościa miscastuje na dublecie)
5 Cold One Knights @ 143 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
5 Shades @ 85 Pts
2ndWeapon; Repeating Crossbow
1 War Hydra @ 175 Pts
2 Reaper Bolt Thrower @ 200 Pts
Casting Pool: 9 / bound spell - power level 5
Dispel Pool: 5 / 2 scrolle / hotek
Models in Army: 82 (kosmiczna ilość elfów)
Total Army Cost: 2246
Takie na pierwszy rzut oka do wszystkiego. Oby się nie okazało że zarazem do niczego , powodzenia ;]
- Corvus Albus
- Kretozord
- Posty: 1960
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"
standard, nic odkrywczego... 2 x 5 Harpii, BG, Coldy... jedyne co wymieniłeś to czarke na assasina i 5 DR na Shades
chcesz być oryginalny zagraj na kotle, wiedźmach i egzekach, albo full piechota, pokombinuj może stworzysz coś nowego , a zmiana nowego standardu się przyda
Powodzeniaw grze DE daj znać jak sprawdziła się ta rozpiska.
Pozdrawiam, nie zawiedź Jankiela bo on czekał na Twoją rozpiskę
chcesz być oryginalny zagraj na kotle, wiedźmach i egzekach, albo full piechota, pokombinuj może stworzysz coś nowego , a zmiana nowego standardu się przyda
Powodzeniaw grze DE daj znać jak sprawdziła się ta rozpiska.
Pozdrawiam, nie zawiedź Jankiela bo on czekał na Twoją rozpiskę
Co bym zmienił na pewno to assasin do shadów skoro ma płaszcz, w pierwszej turze wychodzimy z lasu, a w fazie magi już siedzimy na jakiejś maszynce albo magu. A jeśli jednak w wariorach to zmienił bym płaszcz na np KB. Na dużej czarce osobiście wole sztylet niż 1PD a wtedy można z wariorów zdjąć war banner bo się im funkcja zmieni Magia to dalej ważny element tej armii a ring of hoeth tworzy w zasadzie 24" martwej strefy dla magii w Twojej strefie rozstawienia, ja bym się na to nie pisał. Albo magia albo pierścień a nie oba,jak dla mnie
Zmiany które proponują upodobnią rozpiskę do tego co już znamy ale po prostu nie widzę jakiejś przewagi w tym co jest teraz.
Zmiany które proponują upodobnią rozpiskę do tego co już znamy ale po prostu nie widzę jakiejś przewagi w tym co jest teraz.
Ja grałem czymś bardzo podobnym i byłem przekonany, że to świetna rozpiska. A niestety nie jest - jest zwyczajnie dobra. Mocna na niektorych przeciwników, rozjeżdżana przez wszystkie latające large targety.O dziwo gram czymś bardzo podobnym
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Dokładnie. Kuba P. na mnie testuje DE, jak wystawia coś takiego, to tylko się cieszyć..Jankiel pisze: Ja grałem czymś bardzo podobnym i byłem przekonany, że to świetna rozpiska. A niestety nie jest - jest zwyczajnie dobra. Mocna na niektorych przeciwników, rozjeżdżana przez wszystkie latające large targety.
Owszem, ma potencjał który może być przez dobrego gracza pokazany, ale wygrywacz turniejów (jak Demony) to absolutnie nie jest.
edit: thx
Ostatnio zmieniony 31 lip 2008, o 09:13 przez Maciek P., łącznie zmieniany 1 raz.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
1) Assassin: nie chcę go za bardzo w shade'ach - scoutów za łatwo zniszczyć/przestraszyć, szczególnie, jak będą poza zasięgiem hoteka. Jego pierścionek ma dawać dodatkową presję na przeciwnika w fazie magii; może również odpalać Steed of Shadows na mastera w okolicy. Ponadto nie oszukujmy się, oddział warriorów bez dodatkowego zęba do CC jest niewiele wart, mimo warbannera.
2) Nadzieje Jankiela - nie mam doświadczenia w DE, więc sądzę, że przez dłuższy czas Jankiel niewiele się ode mnie nauczy...
3) Koncepcje zmiany rozpiski - jedna to 3x małe czarodziejki, assassin z cloakiem i dreadlord naprawdę przykry w walce wręcz, na large targety właśnie: 4 x steed of Shadows jest nie do zatrzymania na dłuższą metę; a hate + exec axe + blood armour działa lepiej, niż assassin z fellbladem - wpadam w smoka i zabijam, po czym mam save na 1+ żeby się wybroninić przed zemstą lorda wroga. Druga to duża i dwie małe czarki + kocioł, dzięki czemu armia robi się sporo bardziej defensywna. W obu wypadkach trzeba coś obstrugać z punktów, a w sumie niewiele się da.
4) Anty-regeneracja: Lore of metal na czarodziejkach + płonący atak hydry + przeszkadzajki - z death star of undeath jakoś sobie poradzę, tak naprawdę bardziej martwi mnie magia nieumarłych.
5) Sacrificial dagger też wydawał mi się fajny, do momentu, kiedy nie policzyłem - otóż zakładając, że generuję z niego +2 kostki powera na turę przez całą bitwę, to łączny koszt tych kostek wynosi PONAD 100 punktów (25 przedmiot, minimum 72 punkty za warriorów, 84 jak mają shieldy). JEŚLI generuję trzy kości, to koszt tych kostek to praktycznie cały oddział warriorów+przedmiot, czyli jakieś 160(!). Jest to po prostu strasznie drogie, jeśli jedną kostkę mogę mieć za 25, a bound spell czaru rzucanego zazwyczaj z dwóch kości za 55. W kategoriach realnych - wolę +1 PD i bolec niż +2 PD na turę.
2) Nadzieje Jankiela - nie mam doświadczenia w DE, więc sądzę, że przez dłuższy czas Jankiel niewiele się ode mnie nauczy...
3) Koncepcje zmiany rozpiski - jedna to 3x małe czarodziejki, assassin z cloakiem i dreadlord naprawdę przykry w walce wręcz, na large targety właśnie: 4 x steed of Shadows jest nie do zatrzymania na dłuższą metę; a hate + exec axe + blood armour działa lepiej, niż assassin z fellbladem - wpadam w smoka i zabijam, po czym mam save na 1+ żeby się wybroninić przed zemstą lorda wroga. Druga to duża i dwie małe czarki + kocioł, dzięki czemu armia robi się sporo bardziej defensywna. W obu wypadkach trzeba coś obstrugać z punktów, a w sumie niewiele się da.
4) Anty-regeneracja: Lore of metal na czarodziejkach + płonący atak hydry + przeszkadzajki - z death star of undeath jakoś sobie poradzę, tak naprawdę bardziej martwi mnie magia nieumarłych.
5) Sacrificial dagger też wydawał mi się fajny, do momentu, kiedy nie policzyłem - otóż zakładając, że generuję z niego +2 kostki powera na turę przez całą bitwę, to łączny koszt tych kostek wynosi PONAD 100 punktów (25 przedmiot, minimum 72 punkty za warriorów, 84 jak mają shieldy). JEŚLI generuję trzy kości, to koszt tych kostek to praktycznie cały oddział warriorów+przedmiot, czyli jakieś 160(!). Jest to po prostu strasznie drogie, jeśli jedną kostkę mogę mieć za 25, a bound spell czaru rzucanego zazwyczaj z dwóch kości za 55. W kategoriach realnych - wolę +1 PD i bolec niż +2 PD na turę.
No z LT ma problem, ale to praktycznie każda będzie mieć, chyba że smoka zafundujemy, albo Lorda klepakę.Jankiel pisze:Ja grałem czymś bardzo podobnym i byłem przekonany, że to świetna rozpiska. A niestety nie jest - jest zwyczajnie dobra. Mocna na niektorych przeciwników, rozjeżdżana przez wszystkie latające large targety.O dziwo gram czymś bardzo podobnym
Przeciw LT to chodzi tylko o to by złapać takiego smoka BSBkiem. Jak to się uda, to smok płynie prędzej czy później.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Na pierwszy rzut oka rozpa wydaje sie w porzadku - jest magia, troche strzelania. Sporo oddzialow z kontra.
Takie dark elfy mi sie podobaja.
Jak bedziez juz po bitwach wrzuc raport. Wlasciwie przydatnosc wszystkich rozp sprawdza sie z demonami i vc...
Takie dark elfy mi sie podobaja.
Jak bedziez juz po bitwach wrzuc raport. Wlasciwie przydatnosc wszystkich rozp sprawdza sie z demonami i vc...
To jest moja ulubiona wersja rozpiski. Dopóki nie ustaliliśmy, że potion of strenght działa tylko przez jedną fazę, chciałem go wystawiać w kombinacji PoS, hydra blade, pendant. Ale niestety teraz jedyną opcją dla niego jest executioners axe. Ja w tej konfiguracji niestety nie biorę assassina, bo za mało mi zostaje punktów na oddziały.Koncepcje zmiany rozpiski - jedna to 3x małe czarodziejki, assassin z cloakiem i dreadlord naprawdę przykry w walce wręcz, na large targety właśnie: 4 x steed of Shadows jest nie do zatrzymania na dłuższą metę; a hate + exec axe + blood armour działa lepiej, niż assassin z fellbladem - wpadam w smoka i zabijam
Defensywne rozpiski jakoś bardzo słabo mi się sprawdzają. PRzeciwnik biegnie do mnie na chama, spala scrolle w pierwszej turze, a potem ja się muszę męczyć, jak nie dostać masakry. Defensywnej rozpiski nie widzę bez 15 harpii i 15 DR.Druga to duża i dwie małe czarki + kocioł, dzięki czemu armia robi się sporo bardziej defensywna
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Strasznie warzywna rozpa.
Pewnie jesteś początkującym graczem
Pewnie jesteś początkującym graczem
"weź ten miecz i odnieś go swemu panu, niech go uważa za znak zwycięstwa i niech przyśle cesarzowi, swemu przyjacielowi, by się dowiedział, że może wyśmiać zabitego nieprzyjaciela albo opłakiwać krewnego"
Widukind z Korwei, Kronika Saska
Widukind z Korwei, Kronika Saska
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Tylko że niestety to też nie jest rozpiska na mastery, bo wychodzi one trick pony, szczególnie bez assassina, który mógłby "poprawić" - jak raz spieprzysz rzuty i wywalisz te 2-3 jedynki na zranienie, to po jabłkach, a w pięciu bitwach to się prawie na pewno zdarzy prędzej czy później.Jankiel pisze: To jest moja ulubiona wersja rozpiski (...) jedyną opcją dla niego jest executioners axe.
No ale właśnie chodzi o to, żeby była defensywna z pazurami. Centrum stanowi Black Guard, który dzięki kociołkowi wyciąga albo 15 ataków z ASF i KB, albo 22 zwykłe ASF, czyli od frontu moga go zaszarżować głównie LT (więc dostaje czarodziejkę z pendant of Khaeleth i spell familiarem do czelendżów, w razie krytycznej potrzeby). Dorzuca się ze dwię piątki koksów - gołe kosztują prawie tyle, co DR, ale - znów - z dodatkowymi atakami z kotła to jest 10S6 i 5S4 hate, a jak obleją stupida - mała strata. Więc nieśmiało bym coś takiego próbował:Defensywne rozpiski jakoś bardzo słabo mi się sprawdzają. PRzeciwnik biegnie do mnie na chama, spala scrolle w pierwszej turze, a potem ja się muszę męczyć, jak nie dostać masakry. Defensywnej rozpiski nie widzę bez 15 harpii i 15 DR.
1 High Sorceress @ 360 Pts
General; Magic Level 4
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Pearl of Infinite Bleakness [25]
Darkstar Cloak [25]
1 Sorceress @ 185 Pts
Magic Level 2; Lore of Dark Arts
Lifetaker [30]
Power Stone [20]
1 Sorceress @ 185 Pts
Magic Level 2
Tome of Furion [15]
Pendant of Khaeleth [35]
1 Death Hag @ 200 Pts
Frenzy; 2ndWeapon
1 Cauldron of Blood @ [110] Pts
10 Crossbowmen @ 100 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour
5 Dark Riders @ 92 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Dark Riders @ 92 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
12 Black Guard @ 264 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Hag Graef [35]
1 Master @ [39] Pts
Crimson Death [25]
5 Cold One Knights @ 143 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
5 Cold One Knights @ 143 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
1 War Hydra @ 175 Pts
2 Reaper Bolt Thrower @ 200 Pts
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 6
Models in Army: 69
Total Army Cost: 2249
Dokładnie coś w tym stylu wystawiałem, tylko że zamiast hydry był bolec nr 3. To dobra defensywna koncepcja i przeciwnika lecącego na pałę może nieźle skontrować. Wolę jednak coś zestawione w inny deseń, bez kotła.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Pendant raczej na high sorceress - dłużej wytrzyma, no i świetnie chroni przed miscastami. Panienka często będzie rzucała czary na 4 czy 5 kościach, a z pendantem hity z miscastów przestają być straszne. Bardzo fajna rzecz.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.