Nowe WE w 7 Edycji - czyli koncert życzeń i o minusach AB
Moderator: Gremlin
Czemu miałoby się trudno strzelać do chodzących drzew?
Kal_Torak - w zasadzie się zgadzam, ze wszystkimi punktami, które opisałeś. Dodałbym jeszcze, że nasi scouci są trochę za drodzy, a pomysł z punktami na WW championie uważam za znakomity, szczególnie jakby mógł nosić ulepszoną HoDę - 4D6 z autohitem
Kal_Torak - w zasadzie się zgadzam, ze wszystkimi punktami, które opisałeś. Dodałbym jeszcze, że nasi scouci są trochę za drodzy, a pomysł z punktami na WW championie uważam za znakomity, szczególnie jakby mógł nosić ulepszoną HoDę - 4D6 z autohitem
Sadze ez dobrym pomyslem byla by delikatna zmiana magii u WE... -Tansza popychaczka nawet kosztem tego 1 ataku.
-Jak to ktos juz wspomnial treesingin jako zerowy czar no i delikatna zmiana tego czaru, moze jakies hity poza lasem 3-6 cali.
-Jak to ktos juz wspomnial treesingin jako zerowy czar no i delikatna zmiana tego czaru, moze jakies hity poza lasem 3-6 cali.
Zdecydowana zmiana magii, teraz jest tak, że popychaczka jest bardzo dobra, ale do niej musisz mieć mocną magię inaczej nie wejdzie. Pieśń drzew jest spoko, ale na nieuważnego przeciwnika, pocisk w miarę, ale cała reszta to tylko dodatek do grania. Ten lore jest słaby IMHO.
Magia mogłaby być trochę lepsza, ale z drugiej strony nie pasuje to do klimatu dzikiej armii z lasu.
Kolejna sprawa to jakieś ASV'y, ale to też mija się z fluffem.
Moim zdaniem mogliby trochę ugrywalnić Treekiny i Warhlaki (cena/jakość).
I swoją drogą przydałby się jakiś bajer dla całej armii, tak jak np. u HE asf czy u DE hate do wszystkich. Mógłby to być nie wiem, urok, który daje np. -1 do trafienia w nas
Kolejna sprawa to jakieś ASV'y, ale to też mija się z fluffem.
Moim zdaniem mogliby trochę ugrywalnić Treekiny i Warhlaki (cena/jakość).
I swoją drogą przydałby się jakiś bajer dla całej armii, tak jak np. u HE asf czy u DE hate do wszystkich. Mógłby to być nie wiem, urok, który daje np. -1 do trafienia w nas
A leśni drudzi?Qbas pisze:Magia mogłaby być trochę lepsza, ale z drugiej strony nie pasuje to do klimatu dzikiej armii z lasu.
Bardziej myślałem o nowej jednostce. Pełniliby oni rolę podobną do Priest'ów w Imperium.Qbas pisze:P.S. Druidzi to fajny pomysł - np. dostęp do domeny niebios
Przyjmowanie form zwierzęcych (np. 3 rodzaje) dawałoby szanse w zwarciu i walce wręcz (lepsze od magów, ale gorsze od herosów wojowników) ale zarazem mogliby rzucać jakieś bonusy w postaci bound spelli np. hate, franzy. Generowaliby 1 kostkę DD
Magia leśniaków napewno przejdzie rewolucje. Obecna jest strasznie ograniczona zwłaszcza z dostępem do lorów.
Pierwsza narzucająca się zmiana w magii to:
- udostępnienie małym magom lor bestii i życia
HE mają drain magic. DE mają power of darkness. Oba czary są dodatkowym zaklęciem.
- Magowie WE powinny mieć treesining wbudowany jako dodatkowe zaklęcie, nawet jeśli używają magii bestii lub życia
Magia Athel Loren powinna być gruntownie przebudowana
- Bardzo ciekawym pomysłem jest działanie niektórych czarów w athel loren na dwa sposoby jak w treesining czy popychaczce. To jest właścienie cecha charakterystyczna magii leśnych elfów.
- Stąd rozwinąłbym ten pomysł GW i dla każdego czaru athel loren widziałbym dwa rodzaje zastosowań. Każdy czar miałby jedno zastosowania ogólne oraz drugie w specyficznych sytuacjach (np. rzucane dla walczących oddziałów jak +1 atak w popychaczce, czy jeśli przeciwnik znajdowałby się w lub blisko lasu lub w innych równie ciekawych i specyficznych sytuacjach. Dzięki temu zabiego magia leśnych elfów byłaby równie charakterystyczna jak wampirza, khemricka czy inne tym podobne. No i jest to tylko rozwinięcie pomysłu GW które częsciowo już znajduje się w użyciu w obecnym AB WE.
Po czwarte czar treesing miałby wbudowaną możliwość "recastingu". Po wampirach to nic specjalnego, a i WE obecnie mają przedmiot dający recastować treesining. Oczywiście tylko treesining możnaby recastować.
Branchwraith mogłaby posiadać 2 lvl. Jako forest spiryt miałaby bonus do czarowania z magii athel loren (np. +1 do rzucania czarów lub jakieś bonusy do zaklęć).
Swoją drogą do leśnych elfów pasuje najbardziej lore życia. Jest to obecnie chyba najsłabszy lore. Fajnie byłoby gdyby dałoby się go od strony WE trochę ugrywalnić. To już pomysł "klimatyczny". Magowie leśnych elfów byliby mistrzami magii życia, dzięki czemu posiadaliby +1 podczas rzucania zaklęć z tego i tylko tego lora. Dodatkowo lepiej by działaby niektóre zaklęcia jak np. master of the wood czy stone (np. +d6 hitów lub +1 do siły zaklęcia). Tym sposobem byłyby trzy grywalne lory dla magów leśnych elfów - beasta sam w sobie jest bardzo ciekawym i dobrym lorem.
To w zypełności by wystarczyło.
Z bound spelli w enchated widziałbym np. przedmiot z czarem numer jeden z lora bestii. Bardzo by pasował do leśnych elfów. Arkany które by dawały jakieś powerki lub/i dispelki jeśli mag byłby w lesie lub w jego pobliżu 6/12 cali od lasu - innymi słowy mag leśnych elfów czerpałby dodatkową energię z lasu (mógłby to być np. spite).
Pomysłów jest multum.
Pierwsza narzucająca się zmiana w magii to:
- udostępnienie małym magom lor bestii i życia
HE mają drain magic. DE mają power of darkness. Oba czary są dodatkowym zaklęciem.
- Magowie WE powinny mieć treesining wbudowany jako dodatkowe zaklęcie, nawet jeśli używają magii bestii lub życia
Magia Athel Loren powinna być gruntownie przebudowana
- Bardzo ciekawym pomysłem jest działanie niektórych czarów w athel loren na dwa sposoby jak w treesining czy popychaczce. To jest właścienie cecha charakterystyczna magii leśnych elfów.
- Stąd rozwinąłbym ten pomysł GW i dla każdego czaru athel loren widziałbym dwa rodzaje zastosowań. Każdy czar miałby jedno zastosowania ogólne oraz drugie w specyficznych sytuacjach (np. rzucane dla walczących oddziałów jak +1 atak w popychaczce, czy jeśli przeciwnik znajdowałby się w lub blisko lasu lub w innych równie ciekawych i specyficznych sytuacjach. Dzięki temu zabiego magia leśnych elfów byłaby równie charakterystyczna jak wampirza, khemricka czy inne tym podobne. No i jest to tylko rozwinięcie pomysłu GW które częsciowo już znajduje się w użyciu w obecnym AB WE.
Po czwarte czar treesing miałby wbudowaną możliwość "recastingu". Po wampirach to nic specjalnego, a i WE obecnie mają przedmiot dający recastować treesining. Oczywiście tylko treesining możnaby recastować.
Branchwraith mogłaby posiadać 2 lvl. Jako forest spiryt miałaby bonus do czarowania z magii athel loren (np. +1 do rzucania czarów lub jakieś bonusy do zaklęć).
Swoją drogą do leśnych elfów pasuje najbardziej lore życia. Jest to obecnie chyba najsłabszy lore. Fajnie byłoby gdyby dałoby się go od strony WE trochę ugrywalnić. To już pomysł "klimatyczny". Magowie leśnych elfów byliby mistrzami magii życia, dzięki czemu posiadaliby +1 podczas rzucania zaklęć z tego i tylko tego lora. Dodatkowo lepiej by działaby niektóre zaklęcia jak np. master of the wood czy stone (np. +d6 hitów lub +1 do siły zaklęcia). Tym sposobem byłyby trzy grywalne lory dla magów leśnych elfów - beasta sam w sobie jest bardzo ciekawym i dobrym lorem.
To w zypełności by wystarczyło.
Z bound spelli w enchated widziałbym np. przedmiot z czarem numer jeden z lora bestii. Bardzo by pasował do leśnych elfów. Arkany które by dawały jakieś powerki lub/i dispelki jeśli mag byłby w lesie lub w jego pobliżu 6/12 cali od lasu - innymi słowy mag leśnych elfów czerpałby dodatkową energię z lasu (mógłby to być np. spite).
Pomysłów jest multum.
- Michał Archanioł
- Mudżahedin
- Posty: 205
Dobrze, że to tylko koncert życzeń .......
Trudno przyznać ale każdy chce tylko armie odpakować ..... ale cóż taki trend 7 ed. (indąc za ciosem fajny pomysł Kal_Torak)
Tak poza tym chcecie ściągnąć z warhawków flaying cavalery, moje pytanie dlaczego?? Czyżby nie odpowiadało wam to że widzą 360, +1 do save'a ??
IMO same to plusy .....
Z góry dzięki za opinie i odpowiedzi
Pzdr
Trudno przyznać ale każdy chce tylko armie odpakować ..... ale cóż taki trend 7 ed. (indąc za ciosem fajny pomysł Kal_Torak)
Tak poza tym chcecie ściągnąć z warhawków flaying cavalery, moje pytanie dlaczego?? Czyżby nie odpowiadało wam to że widzą 360, +1 do save'a ??
IMO same to plusy .....
Z góry dzięki za opinie i odpowiedzi
Pzdr
Michale czy fell baty, carriony, screemery i całe mrowie innych jendostek latajacych nie będących flaying cavalery tracą widzenie na 360 stopni? Oczywiście że nie i warhawki z tą lub bez tej zasady nadal widziałyby na 360 stopni.
Flaing cavalery daje tylko +1 do sejwa i 2W. +1 do sejwa fajna opcja ale jak narazie fajna tylko dla pegazów, bo szczerze mówiąc uważasz, że sejw na 6+ różni się jakoś bardziej od jednostki bez sejwa - bo dla mnie to żadna różnica
2W akurat są fajne bo łatwiej otrzymać bonus za atak od boku/tyłu oraz zająć ćwiartkę.
Natomiast gracze dlatego chcą pozbawić warhawków zasady flaying cavalery, aby jednostką strzelającym doliczać modyfikator -1 do hita. Większość osób uważa, że warhawką bardziej przydają się opcje zwiększające ich przeżywalność zwłaszcza na ostrzał przeciwnika.
Niestety jednostki latające z jeźdzcem będą zawsze flaying cavalery i to się w stosunku do warhawków raczej już nie zmieni.
Sejw warhawką by się przydał gdyby mieli np. lekkie zbroje i tarcze - sejw na 4+ w WE to już coś (chociaż jestem przekonany, że maksymalny sejw jaki dostaną to 5+).
Wystarczy aby warhawki kosztowały 30 punktów i byłoby poprostu super. Oddział 4-5 warhawków to byłby koszt równy 120 albo 150 punktów. Za 30 punktów brałbym ich zawsze. Nawet w opcji minimalnej za 90 punktów to bardzo ciekawy wybór, a 5 warthawków za 150 czyni z nich już bardzo groźną i nawet dość przeżywalną jednostkę.
Najchętniej ich widziałbym za 30 punktów z zasadą strzelania na bliski z siła 4. Natomiast chempion warhawków miałby opcje wykupywania magiców do 25 punktów (wtedy dałbym mu jakąś ciekawą strzałę np. powodującą głupotę albo panikę). Z hit&run byłby to oddział o bardzo szerokim wachlarzu zastosowań
Flaing cavalery daje tylko +1 do sejwa i 2W. +1 do sejwa fajna opcja ale jak narazie fajna tylko dla pegazów, bo szczerze mówiąc uważasz, że sejw na 6+ różni się jakoś bardziej od jednostki bez sejwa - bo dla mnie to żadna różnica
2W akurat są fajne bo łatwiej otrzymać bonus za atak od boku/tyłu oraz zająć ćwiartkę.
Natomiast gracze dlatego chcą pozbawić warhawków zasady flaying cavalery, aby jednostką strzelającym doliczać modyfikator -1 do hita. Większość osób uważa, że warhawką bardziej przydają się opcje zwiększające ich przeżywalność zwłaszcza na ostrzał przeciwnika.
Niestety jednostki latające z jeźdzcem będą zawsze flaying cavalery i to się w stosunku do warhawków raczej już nie zmieni.
Sejw warhawką by się przydał gdyby mieli np. lekkie zbroje i tarcze - sejw na 4+ w WE to już coś (chociaż jestem przekonany, że maksymalny sejw jaki dostaną to 5+).
Wystarczy aby warhawki kosztowały 30 punktów i byłoby poprostu super. Oddział 4-5 warhawków to byłby koszt równy 120 albo 150 punktów. Za 30 punktów brałbym ich zawsze. Nawet w opcji minimalnej za 90 punktów to bardzo ciekawy wybór, a 5 warthawków za 150 czyni z nich już bardzo groźną i nawet dość przeżywalną jednostkę.
Najchętniej ich widziałbym za 30 punktów z zasadą strzelania na bliski z siła 4. Natomiast chempion warhawków miałby opcje wykupywania magiców do 25 punktów (wtedy dałbym mu jakąś ciekawą strzałę np. powodującą głupotę albo panikę). Z hit&run byłby to oddział o bardzo szerokim wachlarzu zastosowań
Według plotek nowy book do WE ma sie ukazać jako jeden z pierwszych do 8 ed., czyli w 2010 r.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Tak, też to słyszałem......niestety
czemu niestety ja się w 95% ciesze nie będe musiał zmieniać figsów do 2010 podkreślam zmieniać bo jeszcze niektóre rzeczy musze dokupić
i pomalować [to mi sprawia największą przyjemność]
PS mam pytanie czy ma ktoś do sprzedania 4 gg bo mam 16 z 1boxu a gram 20 i zawsze dostawiam ta kostke z proxem ale nie wiem czy tak można na większych turniejach i jeszcze interesują mnie 2 lub 4 driady bo mam 2 boxy teoretycznie 24 ale 2 zniszczyłem troszkę i zamierzam je dokupić ale bez sensem było by kupowanie kolejnej 12 pomocy
i pomalować [to mi sprawia największą przyjemność]
PS mam pytanie czy ma ktoś do sprzedania 4 gg bo mam 16 z 1boxu a gram 20 i zawsze dostawiam ta kostke z proxem ale nie wiem czy tak można na większych turniejach i jeszcze interesują mnie 2 lub 4 driady bo mam 2 boxy teoretycznie 24 ale 2 zniszczyłem troszkę i zamierzam je dokupić ale bez sensem było by kupowanie kolejnej 12 pomocy
Może i przesadzam ale chętnie bym widział zasadę taka ze leśne elfy (nie duchy lasu ) przerzucają nieudany rzut na trafienie z dystansu(mam nadzieje ze wiecie o co łazi) coś w stylu hatred ale z łuków i nie przez 1 turę tylko (bo wkonicu to nie walka i nie ciągnie się) .Byłoby to jak dla mnie klimatyczne wkonicu to najskuteczniejsi strzelcy a co może takich cechowac?Ofc niesamowita celnosc. No i luki z s4 na krótkim.Magia mogłaby być trochę lepsza, ale z drugiej strony nie pasuje to do klimatu dzikiej armii z lasu.
Kolejna sprawa to jakieś ASV'y, ale to też mija się z fluffem.
Moim zdaniem mogliby trochę ugrywalnić Treekiny i Warhlaki (cena/jakość).
I swoją drogą przydałby się jakiś bajer dla całej armii, tak jak np. u HE asf czy u DE hate do wszystkich. Mógłby to być nie wiem, urok, który daje np. -1 do trafienia w nas Very Happy
O druidach coś w stylu jak ty mówisz voodoo napisałem w tym temacie bodajże miesiąc przed tobą ale po komentarzach chyba ludziom się nie spodobałoBardziej myślałem o nowej jednostce. Pełniliby oni rolę podobną do Priest'ów w Imperium.
Przyjmowanie form zwierzęcych (np. 3 rodzaje) dawałoby szanse w zwarciu i walce wręcz (lepsze od magów, ale gorsze od herosów wojowników) ale zarazem mogliby rzucać jakieś bonusy w postaci bound spelli np. hate, franzy. Generowaliby 1 kostkę DD Wink