Na pewno Tylko trzeba punkty wykroić kosztem czegoś Zwykle jest Dagger, 2x DS i Pearl, więc nie wiem - 2 scrolle out ??Jankiel pisze:Pendant raczej na high sorceress - dłużej wytrzyma, no i świetnie chroni przed miscastami. Panienka często będzie rzucała czary na 4 czy 5 kościach, a z pendantem hity z miscastów przestają być straszne. Bardzo fajna rzecz.
DE Barbarossy
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
U mnie nie ma daggera, więc może być pearl, khaeleth, +1czar, scroll. Wtedy jedna mała czarka ma PStone i lifetaker, druga ma scroll i +1 PD.
Dagger, tak jak pisałem - za drogo te kostki wychodzą, 60 czy 70 punktów za +1 PD to kiepski interes.
Dagger, tak jak pisałem - za drogo te kostki wychodzą, 60 czy 70 punktów za +1 PD to kiepski interes.
Drogo, ale bardzo podnosi bezpieczeństwo rzucania czarów. Chilwind na jednej kotce, power of darkness na jednej kostce, black horror na trzech, spirit of the forge na czterech, jak zabraknie, a nie rzuciłeś jedynki to dopiero wtedy poświęcasz warriora.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Perła i Pendant to talizmany więc nie da rady niestetyBarbarossa pisze:U mnie nie ma daggera, więc może być pearl, khaeleth, +1czar, scroll. Wtedy jedna mała czarka ma PStone i lifetaker, druga ma scroll i +1 PD.
Dagger, tak jak pisałem - za drogo te kostki wychodzą, 60 czy 70 punktów za +1 PD to kiepski interes.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Swoja drogą dziwię się, że w rozpach DE wystawia sie 10 gołych kuszników zwykle. Mój kumpel nawykł do używania 14-15 kuszników z FCG i tarczami. Zwykle wystawia ich w formacji 2x7 lub czasem 3x5. Z tarczami i FCG robią za włóczników wyposazonych w kusze, do tego generują niezły ostrzał i mają silny S&S co w połaczeniu z sejwem na 4+, szeregami i FCG czyni ich znacznie odporniejszym oddziałem od włóczników lub gołej dziesiątki. W absolutnie wszystkich bitwach jest to regiment, który zawsze zostaje na stole, kumpel nigdy się na nim nie zawiódł (co by się nie działo na tych panów zawsze mógł liczyć), no i przeważnie robili najwięcej podczas bitwy
Osobiście tą 10 włoczników upgrejdował bym własnie w ten sposób w rozpie barbarossy, dzięki czemu posiadałby oprócz regimentu włóczników, drugi który by mógł w razie czego im asystować (nimi można już sobie pozwolić na znacznie więcej niż zwykle) .
Osobiście tą 10 włoczników upgrejdował bym własnie w ten sposób w rozpie barbarossy, dzięki czemu posiadałby oprócz regimentu włóczników, drugi który by mógł w razie czego im asystować (nimi można już sobie pozwolić na znacznie więcej niż zwykle) .
Sztylet jest dużo bardziej elastyczny niż +1 PD co turę. Owszem jak będziesz ciachał wariora do każdego czaru to wyjdzie drogo i oddział szybko wyparuje. Dlatego używa się go tylko czasami. Po za tym taka nie stała kość, potencjalnie do każdego czaru,działa psychologicznie wprowadzając trochę mętliku w głowie przeciwnika. Zaczyna się bardziej zastanawiać iloma kośćmi i co dispelować bo każdy kolejny czar może zostać wzmocniony, a jak tego nie wkalkuluje to można go nie miło zaskoczyć pod koniec fazy magii gdy już został bez DD i sądził że z ostatnią PD już nic nie zdziałamy.
Dużo by pisać, każdy ma oczywiście swoje koncepcję ale jak dla mnie sztylet jest świetny.
Dużo by pisać, każdy ma oczywiście swoje koncepcję ale jak dla mnie sztylet jest świetny.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Dobra, skutkiem waszych rad i moich przemyśleń złożyłem sobie coś takiego - najszybciej to wystawię, bo brakuje mi tylko hydry i black guardu, żeby mieć całą armię, a to się pyknie w miesiąc. I może jest trochę mniej sztampowe, bo nie na silnej magii i nie na monsterach...
1 Dreadlord @ 241 Pts
General; Sea Dragon Cloak
Executioner's Axe [80]
Blood Armour [15]
1 Sorceress @ 185 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Sorceress @ 185 Pts
Magic Level 2
Darkstar Cloak [25]
Dispel Scroll [25]
1 Assassin @ 160 Pts - do warriorów
Manbane [25]
Rune of Khaine [25]
Cloak of Twilight [20]
1 Master @ 163 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Battle Standard
Pendant of Khaeleth [35]
Soulrender [15]
19 Warriors @ 180 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]
1 Lordling @ [6] Pts
10 Crossbowmen @ 105 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour; Musician
5 Dark Riders @ 92 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Cold One Knights @ 143 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
5 Harpies @ 55 Pts
5 Shades @ 85 Pts
2ndWeapon; Repeating Crossbow
13 Black Guard @ 277 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Hag Graef [35]
1 Master @ [39] Pts
Ring of Hotek [25]
1 War Hydra @ 175 Pts
2 Reaper Bolt Thrower @ 200 Pts
Casting Pool: 7
Dispel Pool: 4
Models in Army: 78
Total Army Cost: 2246
Pomysł na magię jest prosty - w każdej turze rzucam 3 x steed of shadows na tego bohatera, który akurat ma szansę wylecieć, i jeden dodatkowy czar na 3 kościach - to na tyle upierdliwe, że się z czasem przegryzie przez obronę magiczną, choćby i przypadkiem, a inwestycja prawie żadna. Główny sport to trzymanie bohatera, na którego rzucam SoS, z dala od hoteka.
1 Dreadlord @ 241 Pts
General; Sea Dragon Cloak
Executioner's Axe [80]
Blood Armour [15]
1 Sorceress @ 185 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Sorceress @ 185 Pts
Magic Level 2
Darkstar Cloak [25]
Dispel Scroll [25]
1 Assassin @ 160 Pts - do warriorów
Manbane [25]
Rune of Khaine [25]
Cloak of Twilight [20]
1 Master @ 163 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Battle Standard
Pendant of Khaeleth [35]
Soulrender [15]
19 Warriors @ 180 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]
1 Lordling @ [6] Pts
10 Crossbowmen @ 105 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour; Musician
5 Dark Riders @ 92 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Cold One Knights @ 143 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
5 Harpies @ 55 Pts
5 Shades @ 85 Pts
2ndWeapon; Repeating Crossbow
13 Black Guard @ 277 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Hag Graef [35]
1 Master @ [39] Pts
Ring of Hotek [25]
1 War Hydra @ 175 Pts
2 Reaper Bolt Thrower @ 200 Pts
Casting Pool: 7
Dispel Pool: 4
Models in Army: 78
Total Army Cost: 2246
Pomysł na magię jest prosty - w każdej turze rzucam 3 x steed of shadows na tego bohatera, który akurat ma szansę wylecieć, i jeden dodatkowy czar na 3 kościach - to na tyle upierdliwe, że się z czasem przegryzie przez obronę magiczną, choćby i przypadkiem, a inwestycja prawie żadna. Główny sport to trzymanie bohatera, na którego rzucam SoS, z dala od hoteka.
Sam chciałem składac rozpiskę na własnie tym lordzie lataczu, na papierze to fajnie wygląda .
Tyle że większą szansę powodzenia miałoby to z 3 magami, niemniej ten bsb jest bardzo przydatny.
Troche mi te Coldy nie pasują tutaj, mozna za ich cenę kolejne harpie wrzucic i jeszcze jednego fasta ;]
Tyle że większą szansę powodzenia miałoby to z 3 magami, niemniej ten bsb jest bardzo przydatny.
Troche mi te Coldy nie pasują tutaj, mozna za ich cenę kolejne harpie wrzucic i jeszcze jednego fasta ;]
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Dzięki wielkie za sugestie.
Harpie i dodatkowy fast zamiast coldów mogą być w istocie bezcenne - zobaczę, jak mi się to będzie sprawdzać po prostu; na razie nie mam figsów harpii, więc ta rozbudowa poczeka, aż skończę hydrę i black guard.
W +1AS kosztem 1S i AP jakoś nie wierzę, BSB ma stać w BG, więc ASF może stanowić dodatkową osłonę; generalnie jak coś będzie miało S3-4, to powinien to zabić, a z kolei S5+ to już jest ward na szóstkach... Gdybym miał go budować defensywnego, to dark steed + enchanted shield, 1+AS i Khaeleth (żeby zadać takiemu dwie rany, statystycznie trzeba 24 ataków z S6) ale na razie będę testował opcję drapieżną.
No i wreszcie - 3cia magiczka kosztem BSB to znów opcja do rozważenia po playtestingu. Wtedy mógłbym wziąć nawet 3 magiczki 1 poz - z 1 PD daje to 3x SoS na dwóch i bound SoS, więc wszystkie ważne czary, a drugi poziom niewiele wnosi. Za oszczędzone punkty byłyby drugie harpie, które, mam wrażenie, mogą się bardzo przydać, i coś jeszcze. Ale BSB jak już się ma to Ld9 stubborn tak wiele daje, że szkoda go nie brać.
Moje doświadczenia z Eshinem sugerują dodatkowo, że 3x mały czar, który absolutnie musisz zatrzymać, jakimś cudem się przebija do tej 4 tury - po prostu prędzej czy później spieprzasz dispel, a scrolli na wszystko nie starczy - więc dwie magiczki mogą styknąć. Szczerze to bardziej się o możliwość wydispelowania wrogiej magii boję.
Harpie i dodatkowy fast zamiast coldów mogą być w istocie bezcenne - zobaczę, jak mi się to będzie sprawdzać po prostu; na razie nie mam figsów harpii, więc ta rozbudowa poczeka, aż skończę hydrę i black guard.
W +1AS kosztem 1S i AP jakoś nie wierzę, BSB ma stać w BG, więc ASF może stanowić dodatkową osłonę; generalnie jak coś będzie miało S3-4, to powinien to zabić, a z kolei S5+ to już jest ward na szóstkach... Gdybym miał go budować defensywnego, to dark steed + enchanted shield, 1+AS i Khaeleth (żeby zadać takiemu dwie rany, statystycznie trzeba 24 ataków z S6) ale na razie będę testował opcję drapieżną.
No i wreszcie - 3cia magiczka kosztem BSB to znów opcja do rozważenia po playtestingu. Wtedy mógłbym wziąć nawet 3 magiczki 1 poz - z 1 PD daje to 3x SoS na dwóch i bound SoS, więc wszystkie ważne czary, a drugi poziom niewiele wnosi. Za oszczędzone punkty byłyby drugie harpie, które, mam wrażenie, mogą się bardzo przydać, i coś jeszcze. Ale BSB jak już się ma to Ld9 stubborn tak wiele daje, że szkoda go nie brać.
Moje doświadczenia z Eshinem sugerują dodatkowo, że 3x mały czar, który absolutnie musisz zatrzymać, jakimś cudem się przebija do tej 4 tury - po prostu prędzej czy później spieprzasz dispel, a scrolli na wszystko nie starczy - więc dwie magiczki mogą styknąć. Szczerze to bardziej się o możliwość wydispelowania wrogiej magii boję.
To weź trzecią magiczkę daj jej tego warda, aby mogla brac challange ze smokiem
Assasin moze wyjsc ze swojego oddzialu? tzn czy na siebie SoS tez jest bardzo mocne? Jesli tak to trzy magiczki + bound zapewniają megawyczes
Ćwicz, ćwicz to na Euro za rok tym pojedziesz
Pozdro
Assasin moze wyjsc ze swojego oddzialu? tzn czy na siebie SoS tez jest bardzo mocne? Jesli tak to trzy magiczki + bound zapewniają megawyczes
Ćwicz, ćwicz to na Euro za rok tym pojedziesz
Pozdro
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Tia, assassin to normalny bohater - tyle tylko, że zaczyna grę ukryty w jednym z regimentów piechoty i nie zużywa slotów hero.
Nie wiem czy Ci ten Ring of Hotek pracy nie spieprzy Bo BG prawdopodobnie bedą w środku
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Zgadzam się, ale przynajmniej nauczę się widzieć 12" zawsze.Barbarossa pisze: Główny sport to trzymanie bohatera, na którego rzucam SoS, z dala od hoteka.
Pytanie leszcza - Dread na Mantysi ( żeby nie zajmowała slota i KB może się okazjonalnie przydać na wrogich herosów ) do tego 2x Czarka Small ( Diss +1Pd ; Diss Dagger ) i albo bsb w odział Black Guardów albo Assasin ( opcja nr 1 bardziej mi się podoba )
W skrócie czy Mantyś jest tak potwornie plewnym mountem że nie nadaje się wogóle w turniejowe środowisko - ( pewnie jak pomaluje będę wystawiał bo model o dziwo mi się podoba ).
Co do rozpisek to ta 1 śmiem twierdzić że BG ( ASF i RoH ) , Hydra + 2x Bolce 10x Harpie i 5x Dark Riders to będzie core do którego każdy coś tam dokleja ( ja np Shady z GW wystawiam )
W skrócie czy Mantyś jest tak potwornie plewnym mountem że nie nadaje się wogóle w turniejowe środowisko - ( pewnie jak pomaluje będę wystawiał bo model o dziwo mi się podoba ).
Co do rozpisek to ta 1 śmiem twierdzić że BG ( ASF i RoH ) , Hydra + 2x Bolce 10x Harpie i 5x Dark Riders to będzie core do którego każdy coś tam dokleja ( ja np Shady z GW wystawiam )
"1 Dreadlord @ 241 Pts
General; Sea Dragon Cloak
Executioner's Axe [80]
Blood Armour [15] "
Przy zasadach ASF canceluje ASF - szarża kolesia na starze kończy się dla tego dreada tragicznie...
Bałbym się też nowych booków i większej ilości ASF ( co book to jest taka opcja - nawet VC dostały na CC )
Rozumiem że pomysł jest taki - swingnąć - zadać X woundów i zebrać +1AS - problem pojawi się w momencie kiedy ktoś ma ASF albo z bloodem w Obsydian Armour ( Podobno bohaterowie w chaosie mają mieć specjalne zasady - only in chalange - ASF dla slannesha a ignorowanie Magicznych Itemów ( i broni i zbroi ) dla khorna ... - dane nie potwierdzone więc ich nie cytujcie ).
General; Sea Dragon Cloak
Executioner's Axe [80]
Blood Armour [15] "
Przy zasadach ASF canceluje ASF - szarża kolesia na starze kończy się dla tego dreada tragicznie...
Bałbym się też nowych booków i większej ilości ASF ( co book to jest taka opcja - nawet VC dostały na CC )
Rozumiem że pomysł jest taki - swingnąć - zadać X woundów i zebrać +1AS - problem pojawi się w momencie kiedy ktoś ma ASF albo z bloodem w Obsydian Armour ( Podobno bohaterowie w chaosie mają mieć specjalne zasady - only in chalange - ASF dla slannesha a ignorowanie Magicznych Itemów ( i broni i zbroi ) dla khorna ... - dane nie potwierdzone więc ich nie cytujcie ).