Opis przedmiotu
used at start of CC phase, bearer may re-roll to hit and to wound, Successful Enemy AS must be re-rolled. At end of phase breaer take 1 unsaveable wound. Only one Use
Pytania:
- czy smok też, może przezucac ?
- czy rana zadana liczy sie do CC ?
- czy moge wywordować ta ranę ?
Talisman of Loec
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Z tym czy nie mozesz wardowac, to niekoniecznie, mnie uczono, ze warda zawsze mozna uzywac, tak jak i regeneracji. VC moga probowac regenerowac woundy z sypania sie, mimo, ze sa unsavable. Z kolei demony nie moga ich wardowac, ale maja to wytluszczone w zasadach, ze tych ran nie mozna probowac wardowac.