orki i gobliny na 2250
odział 20xblacków na flanki2x 25x z rembakami i tarczmi orki na ich flanki 2x25xNG z 2 lub 1 fanolem zależy ile pkt mamy. Gigant . 6x wild BIguns on boar 3,4 szamani N.G .kolo do blacków. Nie wiem ile to kosztuje , ale jeśli coś mamy to doom, i spear ile wlezie. Pokombinuj żeby zawsze były minimum 2spear i 1doom i poluj gigantem na skmoka uprzedzająć salwą machin , a reszta na hura i oby trzymali się kursu
miał byc offence - a tu mamy klocki z silną magią. Przeciętna armia defensywna załatwi gigusia 2 tury podczas gdy reszta będzie w połowie drogi do linii wroga. Kiedy ja gram defensem to marzę o tym, żeby po drugiej stronie stał taki przeciwnik, o którym piszesz.
Kłopot jest wtedy, kiedy szybko dopada do linii obrony kilka jednostek z niezłym przywaleniem. I o taką rozpiskę zielonych mi chodzi.
Bez rydwanów i jaszczurki jakoś tego nie widzę. Z klocków to tylko savage przychodzą mi do głowy - nie zpanikują od ostrzału bądź magii.
Kłopot jest wtedy, kiedy szybko dopada do linii obrony kilka jednostek z niezłym przywaleniem. I o taką rozpiskę zielonych mi chodzi.
Bez rydwanów i jaszczurki jakoś tego nie widzę. Z klocków to tylko savage przychodzą mi do głowy - nie zpanikują od ostrzału bądź magii.
-
- Wałkarz
- Posty: 78
Ostatnio testuje (moim zdaniem) fajny roster orkowy zdecydowanie ofensywny. Zaskakujaco nie kozystam z zadnych mocy serwowanych przez roznorodnosc O&G skupiam sie na klockach orkow. Cala armia sklada sie z pieciu regimentow orkow - 3 boyzow i 2 blacksow. jako pomoc dowalam 2 gigantow - nie ma przez to duzej roznicy w szybkosci calej armii.Na 2000 daje BSB i jednego szamana 2lv z dispelka, na 2250 dodaje jeszcze jednego czarodzieja (to samo 2lv) warpaint, staff of baduuum i jeden oddzial orkow przemieniam na biganow (nie ten w ktorym ida szamani). BSB blackowy idzie w regimencie, oprocz tego sam oddzial ma war banner.W drugim regimencie idzie bohater.Armia ma sporo plusow i mocne pier..ecie oraz 7kostek dispella, minusy to save i strzelane armie, ale z tym mozna sobie poradzic Nie gralem co prawda jeszcze ta armia z VC, to chyba obecnie najtrudniejszy przeciwnik, ale moge sie pochwalic pewnym sukcesem z demonami wystawionymi tez w niezlej kombinacji.Teraz nic tylko grac grac i grac juz i tak porobilem pare zmian (i.e. najpierw byl jeden gigant, inne przedmioty dla bohaterow, totalne wariactwo - brak bsb dla armii piechoty do walki ale te eksperymenty juz sa za mna)
-
- Wałkarz
- Posty: 78
2000pkt
Black orc warboss
martog's best basha
Armour of gork
Collar of zorga
bigged's 'ed kickin boots - 248pkt
Black orc big boss
morks spirit totem - 164pkt
orc shaman
2lv
dispel scroll - 125pkt
3x 20 Orc boyz+cg+tarcza - 3x150pkt
2x1 9 Black orcs + cg+tarcza - 2x304pkt
2x gigant - 2x 205pkt
Na 2250 dodaje warbanner jednemu oddzialowi blacksow, zmieniam jeden oddzial orcow na biganow i dodaje szamana 2lv, pierwszemu szamanowi dodaje do dispelki warpaint, drugi szaman walczy z sword of mihgt i staff of baduum, ale czasem zmieniam i temu z warpaint daje sword of might, wazne jest to jakie maja czarnoksieskie przedmioty w ogole
Pozdrav
Black orc warboss
martog's best basha
Armour of gork
Collar of zorga
bigged's 'ed kickin boots - 248pkt
Black orc big boss
morks spirit totem - 164pkt
orc shaman
2lv
dispel scroll - 125pkt
3x 20 Orc boyz+cg+tarcza - 3x150pkt
2x1 9 Black orcs + cg+tarcza - 2x304pkt
2x gigant - 2x 205pkt
Na 2250 dodaje warbanner jednemu oddzialowi blacksow, zmieniam jeden oddzial orcow na biganow i dodaje szamana 2lv, pierwszemu szamanowi dodaje do dispelki warpaint, drugi szaman walczy z sword of mihgt i staff of baduum, ale czasem zmieniam i temu z warpaint daje sword of might, wazne jest to jakie maja czarnoksieskie przedmioty w ogole
Pozdrav
-
- Wałkarz
- Posty: 78
jak mu dwa giganty zafasuja thump with club (dla przypomnienia 2d6 s6 no save) to nawet ward na 5+ nie ocali go przed straceniem do swiata dupy...