orki i gobliny na 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1391
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

odział 20xblacków na flanki2x 25x z rembakami i tarczmi orki na ich flanki 2x25xNG z 2 lub 1 fanolem zależy ile pkt mamy. Gigant . 6x wild BIguns on boar 3,4 szamani N.G .kolo do blacków. Nie wiem ile to kosztuje , ale jeśli coś mamy to doom, i spear ile wlezie. Pokombinuj żeby zawsze były minimum 2spear i 1doom i poluj gigantem na skmoka uprzedzająć salwą machin , a reszta na hura i oby trzymali się kursu

Awatar użytkownika
Kubunio
Wałkarz
Posty: 86
Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno

Post autor: Kubunio »

miał byc offence - a tu mamy klocki z silną magią. Przeciętna armia defensywna załatwi gigusia 2 tury podczas gdy reszta będzie w połowie drogi do linii wroga. Kiedy ja gram defensem to marzę o tym, żeby po drugiej stronie stał taki przeciwnik, o którym piszesz.
Kłopot jest wtedy, kiedy szybko dopada do linii obrony kilka jednostek z niezłym przywaleniem. I o taką rozpiskę zielonych mi chodzi.
Bez rydwanów i jaszczurki jakoś tego nie widzę. Z klocków to tylko savage przychodzą mi do głowy - nie zpanikują od ostrzału bądź magii.

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1391
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

ja natomiast czekam na rydwany jako defens :) wystarczy szarża lekkiej konnej w flaneczkę i po rydwanku. A orki maja najlepsze klocki i to one powinny walczyć.

Awatar użytkownika
Kubunio
Wałkarz
Posty: 86
Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno

Post autor: Kubunio »

zgadzam się, ale co to za ofens, który człapie do przeciwnika 3 tury i to tylko przy założeniu, że nikt nie blokuje, animozje zdane itd.

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1391
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

A ty zakładasz ,że trafisz na empire albo krasy .A co rydwany niby szybciej??? Jako kolekcjoner DE bardziej obawiałbym się klocków dużych nie savagów , a już tym bardziej nie rydwanów.

Glemigobles
Wałkarz
Posty: 78

Post autor: Glemigobles »

Ostatnio testuje (moim zdaniem) fajny roster orkowy zdecydowanie ofensywny. Zaskakujaco nie kozystam z zadnych mocy serwowanych przez roznorodnosc O&G skupiam sie na klockach orkow. Cala armia sklada sie z pieciu regimentow orkow - 3 boyzow i 2 blacksow. jako pomoc dowalam 2 gigantow - nie ma przez to duzej roznicy w szybkosci calej armii.Na 2000 daje BSB i jednego szamana 2lv z dispelka, na 2250 dodaje jeszcze jednego czarodzieja (to samo 2lv) warpaint, staff of baduuum i jeden oddzial orkow przemieniam na biganow (nie ten w ktorym ida szamani). BSB blackowy idzie w regimencie, oprocz tego sam oddzial ma war banner.W drugim regimencie idzie bohater.Armia ma sporo plusow i mocne pier..ecie oraz 7kostek dispella, minusy to save i strzelane armie, ale z tym mozna sobie poradzic ;) Nie gralem co prawda jeszcze ta armia z VC, to chyba obecnie najtrudniejszy przeciwnik, ale moge sie pochwalic pewnym sukcesem z demonami wystawionymi tez w niezlej kombinacji.Teraz nic tylko grac grac i grac :D juz i tak porobilem pare zmian (i.e. najpierw byl jeden gigant, inne przedmioty dla bohaterow, totalne wariactwo - brak bsb dla armii piechoty do walki :| ale te eksperymenty juz sa za mna)

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1391
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

no to pokaż tą rozpiskę ok?

Glemigobles
Wałkarz
Posty: 78

Post autor: Glemigobles »

2000pkt
Black orc warboss
martog's best basha
Armour of gork
Collar of zorga
bigged's 'ed kickin boots - 248pkt

Black orc big boss
morks spirit totem - 164pkt

orc shaman
2lv
dispel scroll - 125pkt

3x 20 Orc boyz+cg+tarcza - 3x150pkt

2x1 9 Black orcs + cg+tarcza - 2x304pkt

2x gigant - 2x 205pkt

Na 2250 dodaje warbanner jednemu oddzialowi blacksow, zmieniam jeden oddzial orcow na biganow i dodaje szamana 2lv, pierwszemu szamanowi dodaje do dispelki warpaint, drugi szaman walczy z sword of mihgt i staff of baduum, ale czasem zmieniam i temu z warpaint daje sword of might, wazne jest to jakie maja czarnoksieskie przedmioty w ogole ;)
Pozdrav

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

niestety w erze LT pierwszy demon smok zrobi z tej armii jesien sredniowiecza
juz widze serie kanapek

Glemigobles
Wałkarz
Posty: 78

Post autor: Glemigobles »

zobaczymy ;)

Glemigobles
Wałkarz
Posty: 78

Post autor: Glemigobles »

jak mu dwa giganty zafasuja thump with club (dla przypomnienia 2d6 s6 no save) to nawet ward na 5+ nie ocali go przed straceniem do swiata dupy...

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

ale giganta mozna czyms zaslonic zeby nie doszedl
moze tez tylko walnac z banki...lub tez przejdzie test inicjatywy.

Glemigobles
Wałkarz
Posty: 78

Post autor: Glemigobles »

dlatego sa dwa a nie jeden :D

ODPOWIEDZ