Chłopskie Oddziały Imperium 1500

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Chłopskie Oddziały Imperium 1500

Post autor: Crane »

I oto pewnego pięknego dnia kapłan Rotgier porwał swym płomiennym przemówieniem masy chłopstwa aby ruszyli z nim na krucjatę przeciw wrogom Imperium...a tak naprawdę - przeciw jego osobistym wrogom. Z czasem przyłączył sie do niego spory oddział awanturników na koniach, a także młodych i jeszcze niedoświadczonych Rajtarów..banda zrabowała jedno działo ale że obsługiwać go za bardzo nie potrafią, to efekty strzelenia są bardzo mizerne....Poźniej dołączył do Rotgiera jego brat Alryk oraz młody szlachcic bardzo dumny z posiadania swego pegaza,a także jeszcze czegoś w zanadrzu....

1500 Pts - Empire Army

Warrior Priest of Sigmar - Rotgier
General; Barding; Shield; Warhorse,Great Weapon
Dawn Armour

Warrior Priest of Sigmar - Alryk
Great Weapon
Armour of Meteoric Iron

Captain
Lance; Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Aldred's Casket of Sorcery
Pegasus

10 Huntsmen

19 Flagellant Warbands

10 Free Company

10 Free Company

4 Pistoliers
Musician
Outrider
Repeater Pistol

Great Cannon

8 Knights of the Inner Circle
FCG, Great Weapon
Standard of Arcane Warding


18 Flagellant Warbands


Casting Pool: 2

Dispel Pool: 4

Models in Army: 89


Total Army Cost: 1497

Wolfgar
Chuck Norris
Posty: 399

Post autor: Wolfgar »

Hmmm mnie się tam podoba, klimatyczne to coś :D. tylko 10 rozbójników to ciut mało, mogą po nich przejść ostro, ale flagsi sporo wytrzymają.

Awatar użytkownika
Foalooke
Chuck Norris
Posty: 438
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Foalooke »

klimat tu jest :)... ale sukcesów tej rozpisce nie wróżę (chyba że przeciwnik też gra na klimat)
http://imperium-i-insze-wojska.blogspot.com/

Modelarstwo + opowiadania o imperium 8)

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

IMO klimat jest... ale ni jak go w rozpie nie widać ja bym dał zamiast kawy jedną 5 i pistolierów wywalić i wziąć więcej łuków
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Glemigobles
Wałkarz
Posty: 78

Post autor: Glemigobles »

klimat moze i jest, ale ja takze nie wroze tej rozpisce sukcesow...lepsza bylaby na jakas kampanie ze specjalnymi zasadami, cos w rodzaju daemonic incursions opisanych w wd[/quote]

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

"Coś" ugrać się da...jest jedno działo , jest milicja do odginania szarż i są dwa klocki flagellantow w których powinien ugrzęznąć przeciwnik i być przetrzymanym zanim dopadnie go moja kawaleria....słaba ochrona przeciwmagiczna, przynajmniej w części, jest ratowana przez Alfred Cascet...a Pistolierzy są również do zastawiania pułapek ....Szału tym się nie zrobi, ale ....

ODPOWIEDZ