Warhammer Online [temat-protoplasta]
Moderator: Bania
eee, bo ja jestem niepewny co do tego czy mi pójdzie
na serio, to zwyczajnie aż mnie nosi, nie mogę usiedziec na miejscu, clienta na dysku mam i qrna nie mogę popykac paranoja
a że czekam jak Manfred na WO te prawie 6 lat, to cała sytuacja jest dla mnie jeszcze bardziej "pilna" ... i chociaż brzmi to debilnie, bo skoro czekałem 5,5 roku to mógłbym poczekac jeszcze, ale cóż life is life, grac w coś trzeba pozdrawiam
na serio, to zwyczajnie aż mnie nosi, nie mogę usiedziec na miejscu, clienta na dysku mam i qrna nie mogę popykac paranoja
a że czekam jak Manfred na WO te prawie 6 lat, to cała sytuacja jest dla mnie jeszcze bardziej "pilna" ... i chociaż brzmi to debilnie, bo skoro czekałem 5,5 roku to mógłbym poczekac jeszcze, ale cóż life is life, grac w coś trzeba pozdrawiam
Ja już zbieram na nowego kompa ;P
Za dużo fajnych gier ostatnio wyszło (wiedźmin, AC itd.) lub wyjdzie (War, Empire Total War) ;P
Nie podoba mi się tylko to jak zrobili klasy. Ja bym to zrobił tak:
Dark Elfy: Witchki i Sorcereska ok. WE to ikona Dark Elfów, a magie muszą też mieć. Zrezygnowałbym za to z DoKów. . jakoś nie podchodzi mi ta klasa. Ogólnie Delfy są strasznie sfeminizowane aktualnie. Co do Black Guardów to też imo nie nadają się - dobrze, ze ich zlikwidowali. Imo koniecznie powinni zapodać Korsarzy - najazd na Ulthuan bez Korsarzy ?? Bezsensu ! A w dalszej kolejności ew. dodatek ? Black Guardów albo Egzekutorów albo (chyba najlepszy pomysł) Shadów. I by stykło.
Imperium: to, że zlikwidowali rymcerzy to imo błąd. W siłach imperium brakuje takiej klasy piechoty liniowej. . . tanków. Mam nadzieję, że wrócą w dodatku.
Haje: tu jest super.
Krasnoludy: dobrze, że zlikwidowali hammerersów. Imo klasa nic nie wnosząca do gry. Iron breaker jest ok - choć powinni stworzyć jak dla mnie po prostu klasę warrior, clansman czy coś w tym rodzaju, którą można by się było z czasem specjalizować w kierunku żołnierza elitarnego: ironbreakera czy hammerersa. . . inżynier jest ok runesmith także. Brakuje zdecydowanie troll slayera. Niektórzy mówią, że nie pasują do gry mmorp bo ich celem jest śmierć. . . no, ale też nie byle jaka śmierć A na pewno będą mieli wiele okazji ku niej ;P A przecież w mmorpgach istnieje coś takiego jak zmartwychwstanie Mogłaby to być klasa, która nie dostaje kar za śmierć, a za śmierć w efektownych okolicznościach - jakieś bonusy
Zieloni: ork, szaman i squigheder brzmi ok, brakuje mi jeszcze jakiegoś warbossa nocnych goblinów, który działając na podobnej do whiteliona i squighedera zasadzie zaganiałby do boju swoich podwładnych.
Chaos: jest idealny. Ale imo zamiast chosena mógłby być zwykły chaos warrior, który mógłby dopiero z czasem uzyskać tytuł chosena za doświadczenie, sławę czy co tam innego
No, ale wszystko w rękach ew. dodatków które z pewnością wyjdą w liczbie większej niż jeden. . . ciekawe czy prócz nowych klas będą zawierać nowe nacje i fronty walki.
Za dużo fajnych gier ostatnio wyszło (wiedźmin, AC itd.) lub wyjdzie (War, Empire Total War) ;P
Nie podoba mi się tylko to jak zrobili klasy. Ja bym to zrobił tak:
Dark Elfy: Witchki i Sorcereska ok. WE to ikona Dark Elfów, a magie muszą też mieć. Zrezygnowałbym za to z DoKów. . jakoś nie podchodzi mi ta klasa. Ogólnie Delfy są strasznie sfeminizowane aktualnie. Co do Black Guardów to też imo nie nadają się - dobrze, ze ich zlikwidowali. Imo koniecznie powinni zapodać Korsarzy - najazd na Ulthuan bez Korsarzy ?? Bezsensu ! A w dalszej kolejności ew. dodatek ? Black Guardów albo Egzekutorów albo (chyba najlepszy pomysł) Shadów. I by stykło.
Imperium: to, że zlikwidowali rymcerzy to imo błąd. W siłach imperium brakuje takiej klasy piechoty liniowej. . . tanków. Mam nadzieję, że wrócą w dodatku.
Haje: tu jest super.
Krasnoludy: dobrze, że zlikwidowali hammerersów. Imo klasa nic nie wnosząca do gry. Iron breaker jest ok - choć powinni stworzyć jak dla mnie po prostu klasę warrior, clansman czy coś w tym rodzaju, którą można by się było z czasem specjalizować w kierunku żołnierza elitarnego: ironbreakera czy hammerersa. . . inżynier jest ok runesmith także. Brakuje zdecydowanie troll slayera. Niektórzy mówią, że nie pasują do gry mmorp bo ich celem jest śmierć. . . no, ale też nie byle jaka śmierć A na pewno będą mieli wiele okazji ku niej ;P A przecież w mmorpgach istnieje coś takiego jak zmartwychwstanie Mogłaby to być klasa, która nie dostaje kar za śmierć, a za śmierć w efektownych okolicznościach - jakieś bonusy
Zieloni: ork, szaman i squigheder brzmi ok, brakuje mi jeszcze jakiegoś warbossa nocnych goblinów, który działając na podobnej do whiteliona i squighedera zasadzie zaganiałby do boju swoich podwładnych.
Chaos: jest idealny. Ale imo zamiast chosena mógłby być zwykły chaos warrior, który mógłby dopiero z czasem uzyskać tytuł chosena za doświadczenie, sławę czy co tam innego
No, ale wszystko w rękach ew. dodatków które z pewnością wyjdą w liczbie większej niż jeden. . . ciekawe czy prócz nowych klas będą zawierać nowe nacje i fronty walki.
"weź ten miecz i odnieś go swemu panu, niech go uważa za znak zwycięstwa i niech przyśle cesarzowi, swemu przyjacielowi, by się dowiedział, że może wyśmiać zabitego nieprzyjaciela albo opłakiwać krewnego"
Widukind z Korwei, Kronika Saska
Widukind z Korwei, Kronika Saska
mogę Ci powiedzieć że na 90% będą zawierać, do tego najprawdopodobniej będzie to Skaveni vs Lizaki.... chociaż Paul Barnett coś tam w jednym wywiadzie przebąkiwal o mokrych trupach w klimatach europejskich i suchych trupach w klimatach egipskich, więc może VC albo TK (albo oba )
do tego może WE vs Bestie i będzie dobrze
a co do klas.... tutaj to tak jest zrobione, że nie gra się zwykłymi core'ami z WFB, wszystkie klasy to speciale albo herosi (albo wymyśleni nowi - DoK, Zealot).
Wycięte klasy wrócą w patchach, albo jako BG, KotBS, Choppa, Hammerer z nową mechaniką albo jako coś nowego.
Co do feminizacji DE to w sumie coś w tym jest.... w ogóle widziałem może ze dwóch Sorcererów, tak to same kobiety.... fluffowo przynajmniej pasuje ale tak naprawdę to brakuje jakiegoś tanka, niby DoKiem można tankować z powodzeniem ale trochę nie do tego ta klasa służy....
do tego może WE vs Bestie i będzie dobrze
a co do klas.... tutaj to tak jest zrobione, że nie gra się zwykłymi core'ami z WFB, wszystkie klasy to speciale albo herosi (albo wymyśleni nowi - DoK, Zealot).
Wycięte klasy wrócą w patchach, albo jako BG, KotBS, Choppa, Hammerer z nową mechaniką albo jako coś nowego.
Co do feminizacji DE to w sumie coś w tym jest.... w ogóle widziałem może ze dwóch Sorcererów, tak to same kobiety.... fluffowo przynajmniej pasuje ale tak naprawdę to brakuje jakiegoś tanka, niby DoKiem można tankować z powodzeniem ale trochę nie do tego ta klasa służy....
Artein, pytanie do Ciebie, od razu sorry za męczenie buły i poniekąd spamowanie ... do kiedy dokładnie trwa ta beta? wiadomo, o której godzinie GMT +01? byłbym wdzięczny za otrzymanie odpa ... jeśli dokładnie wiesz, albo jeśli ktoś inny wie, pliz piszcie ... bo jest szansa, ze znając dokładną godzinę zamkniecią będę w stanie sobie przed nią z 2h popykac
Tak sobie teraz pomyslalem... Order ma jakiegos rogue'a? Czy shadow warrior albo witchhunter maja opcje stealth?
Mnie klasy odpowiadaja. Szczegolnie podoba mi sie to, ze sie nie powtarzaja po obu stronach konfliktu tylko kazda postac jest inna. Pewnie strasznie trudne bylo zbalansowanie wszystkich bohaterow. Spodziewam sie w sumie, ze Taka np witch elfka wbija sie jak w maslo w wizarda czy runesmitha.
Ale w koncu gra opiera sie na dzialaniu w grupie i tu ten balans pewnie jest zachowany.
To co mnie do gry najmocniej przyciaga to nastawienie na walke PvP (RvR) w wersji epickiej i co najwazniejsze w open world. Tego brakowalo mi w WoWie. Oczywiscie battlegroundy i areny byly fajne. Jednak swiadomosc, ze biegajac po swiecie mozna napotkac walczace grupy (duuuze grupy) jest niczym magnes
Czuje sie troche jak pies, ktoremu rzucali pod nogi sucha karme, a teraz ma wreszcie szanse zjesc porzadny kawal miecha
Co do open bety to przegladajac siec mozna bylo zdobyc darmowe klucze. Np warhammermovie.com mial do rozdania 500 i wiele innych serwisow takze.
Mnie klasy odpowiadaja. Szczegolnie podoba mi sie to, ze sie nie powtarzaja po obu stronach konfliktu tylko kazda postac jest inna. Pewnie strasznie trudne bylo zbalansowanie wszystkich bohaterow. Spodziewam sie w sumie, ze Taka np witch elfka wbija sie jak w maslo w wizarda czy runesmitha.
Ale w koncu gra opiera sie na dzialaniu w grupie i tu ten balans pewnie jest zachowany.
To co mnie do gry najmocniej przyciaga to nastawienie na walke PvP (RvR) w wersji epickiej i co najwazniejsze w open world. Tego brakowalo mi w WoWie. Oczywiscie battlegroundy i areny byly fajne. Jednak swiadomosc, ze biegajac po swiecie mozna napotkac walczace grupy (duuuze grupy) jest niczym magnes
Czuje sie troche jak pies, ktoremu rzucali pod nogi sucha karme, a teraz ma wreszcie szanse zjesc porzadny kawal miecha
Co do open bety to przegladajac siec mozna bylo zdobyc darmowe klucze. Np warhammermovie.com mial do rozdania 500 i wiele innych serwisow takze.
Jak to nie ma corów ?
a maruderzy ?
Co do Korsarzy to imo nie ma znaczenia, że to core. . . jest to nade wszystko bardzo charakterystyczna jednostka DE, piechota morska która do takiej gry chyba najlepiej pasuje ze wszystkich jednostek DE ;P No i potencjalny tank.
Reszta to kosmetyka:
Co do clansmena to właściwie nie ma różnicy czy to będzie iron breaker czy clansmen czy warrior. Chodziło mi raczej o to, że takiego warriora można by było rozwijać dalej niejako wybierając ścieżkę rozwoju iron breakera, hammerera tudzież rangera. . . ale iron breaker też dobry. Hammerer imo bez sensu - niepotrzebne powielanie tego samego w obrębie jednej klasy - trochę mniej pancerza, trochę większy topór ? to samo można zrobić z iron breakerem odrzucając tarczę. . . lepiej dać troll slayera
I szkoda, że nie ma Naggaroth
Mam nadzieję, że w jakimś dodatku pojawi się ta piękna kraina iglastych lasów i śniegu
I mam nadzieję, że jak dojdzie ew. wojna jaszczurów ze szczurami to Delfy będą mogły pływać do Lustrii
a maruderzy ?
Co do Korsarzy to imo nie ma znaczenia, że to core. . . jest to nade wszystko bardzo charakterystyczna jednostka DE, piechota morska która do takiej gry chyba najlepiej pasuje ze wszystkich jednostek DE ;P No i potencjalny tank.
Reszta to kosmetyka:
Co do clansmena to właściwie nie ma różnicy czy to będzie iron breaker czy clansmen czy warrior. Chodziło mi raczej o to, że takiego warriora można by było rozwijać dalej niejako wybierając ścieżkę rozwoju iron breakera, hammerera tudzież rangera. . . ale iron breaker też dobry. Hammerer imo bez sensu - niepotrzebne powielanie tego samego w obrębie jednej klasy - trochę mniej pancerza, trochę większy topór ? to samo można zrobić z iron breakerem odrzucając tarczę. . . lepiej dać troll slayera
I szkoda, że nie ma Naggaroth
Mam nadzieję, że w jakimś dodatku pojawi się ta piękna kraina iglastych lasów i śniegu
I mam nadzieję, że jak dojdzie ew. wojna jaszczurów ze szczurami to Delfy będą mogły pływać do Lustrii
"weź ten miecz i odnieś go swemu panu, niech go uważa za znak zwycięstwa i niech przyśle cesarzowi, swemu przyjacielowi, by się dowiedział, że może wyśmiać zabitego nieprzyjaciela albo opłakiwać krewnego"
Widukind z Korwei, Kronika Saska
Widukind z Korwei, Kronika Saska
Napiszcie nazwę serwera na którym będziecie grać, ja dołącze prawdopodbnie na początku sierpnia więc dobrze będzie wiedzieć gdzie są "nasi"
Ciekaw jestem czy w high end gierka będzie równie grywalna jak WoW, w końcu:
Life is short - play more
Ciekaw jestem czy w high end gierka będzie równie grywalna jak WoW, w końcu:
Life is short - play more
@ duck83
nie ma żadnej daty, a nawet jakby była to bym się jej nie trzymał, po cyrkach GOA z rozpoczynaniem open bety spodziewam się wszystkiego....
@ Raptaparat
otóż właśnie są powtarzające się klasy.... Disciple of Khaine gra się niemal identycznie jak Warrior Priestem, z kolei Bright Wizard to Sorceress, Witch Elf to jak Witch Hunter, Swordmaster jak Choppa, Archmage jak Shaman, Engineer jak Magus, Rune Priest jak Zealot....
Marauder i Shadow Warrior właściwie też podobni, tylko jeden melee a drugi ranged, podobnie White Lion i Squig Herder....
każda postać (oprócz Ironbreakera i Chosena po wycięciu BG i KotBS) ma swoje odbicie po drugiej stronie konfliktu.... co zresztą jest fajną sprawą, podoba Ci się styl gry Bright Wizardem ale wszyscy Twoi znajomi grają w Destruction, graj Sorceresską.
a co do rogue'a to nie ma jakotakiego.... Witch Elfka i Witch Hunter mają niewielkie skradanie i budowanie tych punktów jak w WoWie i potem uderzenie kończące....
a do Lustrii pewnie będzie można śmignąć, u flight mastera można latać do stolic, warcampów w pierwszych zone'ach każdej rasy i do warcampów które się odwiedziło.
nie ma żadnej daty, a nawet jakby była to bym się jej nie trzymał, po cyrkach GOA z rozpoczynaniem open bety spodziewam się wszystkiego....
@ Raptaparat
otóż właśnie są powtarzające się klasy.... Disciple of Khaine gra się niemal identycznie jak Warrior Priestem, z kolei Bright Wizard to Sorceress, Witch Elf to jak Witch Hunter, Swordmaster jak Choppa, Archmage jak Shaman, Engineer jak Magus, Rune Priest jak Zealot....
Marauder i Shadow Warrior właściwie też podobni, tylko jeden melee a drugi ranged, podobnie White Lion i Squig Herder....
każda postać (oprócz Ironbreakera i Chosena po wycięciu BG i KotBS) ma swoje odbicie po drugiej stronie konfliktu.... co zresztą jest fajną sprawą, podoba Ci się styl gry Bright Wizardem ale wszyscy Twoi znajomi grają w Destruction, graj Sorceresską.
a co do rogue'a to nie ma jakotakiego.... Witch Elfka i Witch Hunter mają niewielkie skradanie i budowanie tych punktów jak w WoWie i potem uderzenie kończące....
a do Lustrii pewnie będzie można śmignąć, u flight mastera można latać do stolic, warcampów w pierwszych zone'ach każdej rasy i do warcampów które się odwiedziło.
Klasy sa podobne, bo co to by sie dzialo gdyby byly zupelnie rozne... Po premierze ze strony Order i Destruction plynelyby okrzyki nienawisci w strone Mythic'a, ze postaci po przeciwnej stronie sa mocniejsze (pewnie i tak nooby bede krzyczec, ale huk z tym).
Mimo, ze klasy sa podobne to jednak nie maja identycznych umiejetnosci. Za to pewnie robia podobny dmg/heal/aggro.
Co do stealtha to wlasnie zauwazylem na gameplayach, ze jakis dziwny jest. Da sie jednak podejsc przeciwnika = fajnie Rogue to byla moja ulubiona klasa w WoWie.
Mimo, ze klasy sa podobne to jednak nie maja identycznych umiejetnosci. Za to pewnie robia podobny dmg/heal/aggro.
Co do stealtha to wlasnie zauwazylem na gameplayach, ze jakis dziwny jest. Da sie jednak podejsc przeciwnika = fajnie Rogue to byla moja ulubiona klasa w WoWie.
Ten gobliński szaman niezły jest:D:DTelchar pisze:Nie wiem czy ktoś zamieszczał:
http://pl.youtube.com/watch?v=zKOhzfkCdbY
Wersja w lepszej jakości na oficjalnej stronce.
niezłe. Trzyma klimat !Manfred pisze:http://pl.youtube.com/watch?v=EkQvPQJ1_Dk
pewnie o tego chodzi
to chyba 2
bo 1 WO to w jakiejś gazecie screeny już widziałem ok 2001-2002 roku to było i to była strategia
Szczerze mówiąc 10x bardziej wolałbym coś w takich klimatach jak tutaj Czuć w 100% klimat warhamca, a nie jakieś latające helikoptery, sztuczne ognie na niebie i skaczące pomidory jak teraz:D
"weź ten miecz i odnieś go swemu panu, niech go uważa za znak zwycięstwa i niech przyśle cesarzowi, swemu przyjacielowi, by się dowiedział, że może wyśmiać zabitego nieprzyjaciela albo opłakiwać krewnego"
Widukind z Korwei, Kronika Saska
Widukind z Korwei, Kronika Saska
- Christos
- Kretozord
- Posty: 1590
- Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)
Jakie są zapatrywania jeśli chodzi o wybór serwera? Na forum Przełączy Czarnego Ognia widzę że większość myśli o Axe Bite Pass.
Fajnie by było ustalić "globalnie" gdzie najwięcej Polaków się wybierze.
Fajnie by było ustalić "globalnie" gdzie najwięcej Polaków się wybierze.