GUO 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Snajper
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 102
Lokalizacja: Ad Astra

GUO 2250

Post autor: Snajper »

Taka o rozpiska demonow... co o tym myslicie?

Unnamed2250 Pts - Daemons of Chaos Army

1 Great Unclean One 670 Pts
Magic Level 4; Flail
Trappings of Nurgle
Staff of Nurgle

1 Herald of Nurgle 190 Pts
Battle Standard
Staff of Nurgle

1 Herald of Tzeentch 140 Pts
Magic Level 2
Spell Breaker

1 Herald of Tzeentch 140 Pts
Magic Level 2
Spell Breaker

6 Chaos Furies 72 Pts

5 Chaos Furies 60 Pts

5 Chaos Furies 60 Pts

10 Pink Horrors of Tzeentch 120 Pts

10 Pink Horrors of Tzeentch 120 Pts

15 Plaguebearers of Nurgle 198 Pts
Standard; Musician

3 Beasts of Nurgle 300 Pts

5 Flamers of Tzeench 175 Pts

Casting Pool: 10

Dispel Pool: 6

Models in Army: 63


Total Army Cost: 2245

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

jak chcesz grac na GUO to imo jedyne, zajebiaszcze zreszta kombo to jest k6 woundow i always strike last dla przeciwnika... do tego koniecznie potrzebny herald slaanesha na steedzie z syrenka i ze 3 oddzialy furii... wciaganie syrenka herosow oddzialow i czego tylko chcesz przy pomocy tych 5 modeli jest po prostu miazdzace :twisted:
kazda inna rozpa na GUO to demoniczny klimat :wink: choc ta twoja jest niezwykle wytrzymala i mi sie podoba :D

Awatar użytkownika
kis1
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Bastion HypolytówCity

Post autor: kis1 »

Popieram, że jeśli chodzi o GUO to inaczej go się nie powinno składać :P (no może, ewentualnie z Regeneracją i robieniem nurglinów, ale to już wymaga sztandaru ze stubornem). Nie jestem przekonany do bestii, dużo pkt, powolne i w sumie za wiele zrobić też nie potrafi (poza przyjęciem szarży oczywiście ;) )

Awatar użytkownika
Snajper
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 102
Lokalizacja: Ad Astra

Post autor: Snajper »

Rozpa miala byc wytrzymala z naciskiem na dosyc silna magia ale generalnie sam mam watpliwosci czy cos tam jest w stanie skutecznie sie bic... napewno duzo rzeczy z tym zamuli :wink:

opcja z heraldem slanesha niezla i do przemyslenia ale trzeba by zmienic koncepcje armi...

Guo zlozony w ten sposob zeby szybko nie zszedl a bound mial wspomoc napor magiczny...

ODPOWIEDZ