Taka o rozpiska demonow... co o tym myslicie?
Unnamed2250 Pts - Daemons of Chaos Army
1 Great Unclean One 670 Pts
Magic Level 4; Flail
Trappings of Nurgle
Staff of Nurgle
1 Herald of Nurgle 190 Pts
Battle Standard
Staff of Nurgle
1 Herald of Tzeentch 140 Pts
Magic Level 2
Spell Breaker
1 Herald of Tzeentch 140 Pts
Magic Level 2
Spell Breaker
6 Chaos Furies 72 Pts
5 Chaos Furies 60 Pts
5 Chaos Furies 60 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch 120 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch 120 Pts
15 Plaguebearers of Nurgle 198 Pts
Standard; Musician
3 Beasts of Nurgle 300 Pts
5 Flamers of Tzeench 175 Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 63
Total Army Cost: 2245
GUO 2250
jak chcesz grac na GUO to imo jedyne, zajebiaszcze zreszta kombo to jest k6 woundow i always strike last dla przeciwnika... do tego koniecznie potrzebny herald slaanesha na steedzie z syrenka i ze 3 oddzialy furii... wciaganie syrenka herosow oddzialow i czego tylko chcesz przy pomocy tych 5 modeli jest po prostu miazdzace
kazda inna rozpa na GUO to demoniczny klimat
choc ta twoja jest niezwykle wytrzymala i mi sie podoba ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
kazda inna rozpa na GUO to demoniczny klimat
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Popieram, że jeśli chodzi o GUO to inaczej go się nie powinno składać
(no może, ewentualnie z Regeneracją i robieniem nurglinów, ale to już wymaga sztandaru ze stubornem). Nie jestem przekonany do bestii, dużo pkt, powolne i w sumie za wiele zrobić też nie potrafi (poza przyjęciem szarży oczywiście
)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Rozpa miala byc wytrzymala z naciskiem na dosyc silna magia ale generalnie sam mam watpliwosci czy cos tam jest w stanie skutecznie sie bic... napewno duzo rzeczy z tym zamuli
opcja z heraldem slanesha niezla i do przemyslenia ale trzeba by zmienic koncepcje armi...
Guo zlozony w ten sposob zeby szybko nie zszedl a bound mial wspomoc napor magiczny...
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
opcja z heraldem slanesha niezla i do przemyslenia ale trzeba by zmienic koncepcje armi...
Guo zlozony w ten sposob zeby szybko nie zszedl a bound mial wspomoc napor magiczny...