Pytania początkujących i niepewnych

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

Zablokowany
Raistlin
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 41
Lokalizacja: Płock

Post autor: Raistlin »

Witam,

Mam pytanko początkującego. Czy nasze kusze dostają zgodnie z podręcznikową zasadą mulit - 1 do BS?

Awatar użytkownika
Mike
Mudżahedin
Posty: 343
Lokalizacja: Bastion

Post autor: Mike »

Tak

Konop
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 130

Post autor: Konop »

Przeglądałem właśnie podręcznik i nie mogę nigdzie tej zasady znaleźć. Ani w modyfikatorach do strzelania na stronie 28, ani w indeksie... Może ktoś podać stronę, na której to jest napisane? Z góry dzięki.

Awatar użytkownika
Voodoo
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Rozdział "Weapons" str. 55- "Multiple Shots".
Obrazek

Konop
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 130

Post autor: Konop »

Dzięki. Swoją drogą chyba jakiś idiota pisał ten rulebook, że nie podał tego modyfikatora ani w rozdziale 'strzelanie' ani w skrócie zasad...

Raistlin
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 41
Lokalizacja: Płock

Post autor: Raistlin »

Dzięki za pomoc.

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Znów potrzebuje wyjaśnienia paru kwestii:
1. Rzucam Blade wind na oddział z 3 modelami i herosem. Wypada nam załóżmy te 18 ataków i co w takiej sytuacji: muszę dusić całe te 17 ataków w 3 chłopków skoro tylko 1 może być w bohatera, czy po ich zabiciu reszta przechodzi na herosa? A w ogóle czy LS ustaliła ostatecznie czy w bohater na potworze nadal może iść max 1 atak?

2.Jeśli assasin z dark venom zabije bohatera z 3W przez KB to ile dostaje do CR?

3.Czy smok jest traktowany jako zwykły mount i nie dotyczą go blessingi z kotła?

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Hypnotic:
1: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=11289&start=20 - nr 8
2: 3W = +3 CR + 3CR (od DV) = 6
2: Tak, jego działanie kotła nie oebejmuje.



lohost:
KB Nie działa.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

To był cios poniżej pasa, w temacie który podajesz jeden post przeczy drugiemu, a po nich idzie kolejny przesycony ironią mieszając wszystko totalnie,tak że ja bym się nie powoływał na tamte wiadomości. Zerknij choćby na ostatni post Jankiela, albo koncepcje obejmowania na 4+ przez Black horror...sądziłem że LS ma ułatwiać życie...

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

czy jesli damy KB na rydwan to dziala on takze na jego impakty
Działa. Nie działa tylko na CO.
To był cios poniżej pasa
Głosowanie było, uściślenia już są.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Jurdasz
Warzywo
Posty: 10
Lokalizacja: Koshaolin/Bydgoszcz/Land of Chill ;P

Post autor: Jurdasz »

Ja mam natomiast inne pytanie. Dla mnie dośc istotne... "Czy można w nowej armii DE z 7ed. urzywać przedmiotów z Storm of Chaos? ( bo zakłądam ze na przykład "Blade of Spite" jest z rospiski SoC, chyba że nie jest to nie mi ktoś powie o.O)

Zaczałem się nad tym zastanawiać od kiedy położyłem ręcę na Lone Wolfowym, bardzo profesionalnym army biulderze w którym są absolutnie wszystkie najnowsze updatey i też Blade of Spite i Gauntlet of Power, który pamiętam z SoC... Więc, Czy ktoś ma pojęcie?

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Przedmioty z SoC przestały obowiązywać wraz z wejściem AB do 7ed.

Awatar użytkownika
Stix
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 172

Post autor: Stix »

A szkoda bo rękawiczka była moim ulubionym przedmioem.
Jeszcze combo z MSoL albo CoBI to było coś.

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Nie ma co narzekać, kilka rzeczy było fajnych, ale ogólnie teraz mamy dużo lepsze przedmioty.

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

No tak, poer first + invert....hehe

Zle nie jest, sa fajne komba.

Awatar użytkownika
Jurdasz
Warzywo
Posty: 10
Lokalizacja: Koshaolin/Bydgoszcz/Land of Chill ;P

Post autor: Jurdasz »

Ale jesteście pewni? Bo ten army builder jest naprawde dokładny i ma wszystkie nowe informacje, najaktualniejsze. Dlatego zwątpiłem :/

Awatar użytkownika
Jurdasz
Warzywo
Posty: 10
Lokalizacja: Koshaolin/Bydgoszcz/Land of Chill ;P

Post autor: Jurdasz »

Nie wiem czy można tak bezsprzecznie podważać prawdziwość tego army buildera ;]

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Jestesmy pewni.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Army Bulider to nie Army Book wiec mają prawo tam byc bledy.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Raistlin
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 41
Lokalizacja: Płock

Post autor: Raistlin »

Witam,

Właśnie mam pytanie odnoścnie Army Builder.
Chcialem sorceressce level 2 dać Darkstar Cloak ( + 1 Power dice) i Tome of Furion. ( additional spell)
Army Builder wywala to na czerwono.
Szukalem w knidze darków...nie znalazłem wzmianki, że te dwa nie mogą być urzyte razem.
Czy ktoś moze mi powiedziec czy to wina AB czy rzeczywiście te dwa itemy nie mogą być razem.

Dzięki i Pozdrawiam

Zablokowany