Taki pomysł mnie ostatnio naszedł:
1 Orc Great Shaman @ 515 Pts
General;
Magic Level 4; Big Waagh; Choppa
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Nibbla's Itty Ring [20]
Wyvern @ [200] Pts
1 Black Orc Big Boss @ 191 Pts
Heavy Armour; Shield
Martog's Best Basha [15]
Collar of Zorga [5]
Boar Chariot @ [80] Pts
1 Black Orc Big Boss @ 194 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Boar Chariot
1 Goblin Shaman @ 152 Pts
Magic Level 2;
Dispel Scroll [25]
Triksy Trinket [25]
Wolf
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear;
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear;
15 Orc Arrer Boyz @ 90 Pts
15 Orc Arrer Boyz @ 90 Pts
22 Savage Boyz @ 228 Pts
fcg, spear
21 Savage Boyz @ 219 Pts
fcg, spear
1 Wolf Chariot @ 60 Pts
1 Wolf Chariot @ 60 Pts
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
1 Doom Diver @ 80 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 119
Total Army Cost: 2249
Generalnie pomysł jest taki żeby w 2 rundzie mieć jak najwiecej jednostek mogących szarżować + na tyle dużo ostrzału, żeby zmiekczyć to co trzeba w odpowiednim momencie. przy wykorzystaniu waaagh czarnuchy na rydwanach jadą z automatu, goblińskie rydwany to zapierdalaki no i jest oczywiście jeszcze wrona.klocki idą na 3+ i 4+ i mają zadanie doczłapać się w nastepnej rundzie i łamać CRem, albo savage sprzedają milion ataków . oprócz tego jest trochę magii. Patent z czarnuchami na rydwanach głupi nie jest, bo wszystkiego sie z dział nie ustrzeli, a pozatym jak spadną to można ich wrzucic do oddziałów i dalej są groźni.
Wątpliwości to:
-kto ma być generałem? (kolo na rydwanie ma tendencję do wyjeżdżania daleko, wronę trzeba kryć ale ma 20" zasięgu i na normalnych stołach można się nią sensownie ustawic i dawać liderkę, no i korzystamy nią z popchnięcia)
-czy nie uciąć po szeregu łucznikom i niie wrzucić trzciego fasta
-zastanawiają mnie squig hoppersi tylko nie wiem za co miałbym ich wrzucić:/ bo rydwany IMHO sa potrzebne (czemu GW zabrało nam 2 na slot? )
O'n'G
to jak masz szybko szarżować, i zapewne zamiar rzucać waaagh to po co ci tyle maszyn???
ja rozumie 2 bolty co by smoczek/demon/whatever łba nie wystawiał...
sam kiedyś zagrałem taką rozpą:
mag na wronie
2x bo na dzikach (1 generał, 2 bsb)
1x caddy na rydwanie
2x rydwan gobliński
squig hoppers
doom diver
3x trole
jakieś 3x fasty
savage na piechote big uns spear'y
i chyba jakieś orki i ng tam były
i o dziwo 9 miejsce pocisnąłem na 2 dniowym lokalu w Poznaniu(36 lub 35 osób było)
za to na następnym z identyczną rozpą 4 od końca byłem także nie ma reguły...
ja rozumie 2 bolty co by smoczek/demon/whatever łba nie wystawiał...
sam kiedyś zagrałem taką rozpą:
mag na wronie
2x bo na dzikach (1 generał, 2 bsb)
1x caddy na rydwanie
2x rydwan gobliński
squig hoppers
doom diver
3x trole
jakieś 3x fasty
savage na piechote big uns spear'y
i chyba jakieś orki i ng tam były
i o dziwo 9 miejsce pocisnąłem na 2 dniowym lokalu w Poznaniu(36 lub 35 osób było)
za to na następnym z identyczną rozpą 4 od końca byłem także nie ma reguły...
-
- Wałkarz
- Posty: 78
pomysl nie najgorszy, ale - po co Ci psiarze z dzidami? nie zdjemiesz nimi rank bo sa przecie fast cav, jesli koniecznie (a tego nie polecam) chcesz - o zgrozo - zrobic z nich wojownikow to daj im tarcze zeby przestali byc FC to bedzie mialo wiecej sensu. W takim ustawieniu nie wiem po prostu po co Ci psiarze, do czego maja sluzyc...i to jeszcze w takich paseczkach po 5..wywalil bym tez arrerow, raz bo trudno dostac figsy, dwa bo sa drogie, a trzy bo sa do dupy. Wywal to, dostaw wiecej psow z lukami, a z savage'ow zrob big'uns'ow i daj im dwa czopki..to wszystko?...a nie! nie dawawj szamanowi tego pierdzionka bo jak wywalisz 1 to szaman dostanie wieksze baty od warbossa przecie, glupio dostac wounda w taki sposob generalnie rozpiska ciekawa
fasty ściągają ranki, są do robienia bait'ów i wogle wogle. arrer boyzi są po to żeby radzić sobie z fastami przeciwnika. największym wrogiem O'n'G są szybkie jednostki wroga. qlpin dlatego u orków trzeba do minimum ograniczyć losowość, dlatego w końcu nie wstawiłem nie wiadomo ile idących squigów i głupich trolli. wszystkie machiny kosztują mnie 320 pkt, one sie mają spłacić w pierwszych rundach i zmusić przeciwnika do podejscia, potem mogą sobie sunąć z waaagh, jak załoganci zdążą do końca bitwy wrócić to dobrze, jak nie - życie.
arrer boyzi są spoko, nie wiem tylko własnie czy zdjąć im po szeregu i nie dodac fasta
arrer boyzi są spoko, nie wiem tylko własnie czy zdjąć im po szeregu i nie dodac fasta