1 Orc Great Shaman @ 515 Pts
General;
Magic Level 4; Big Waagh; Choppa
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Nibbla's Itty Ring [20]
Wyvern @ [200] Pts
1 Black Orc Big Boss @ 191 Pts
Heavy Armour; Shield
Martog's Best Basha [15]
Collar of Zorga [5]
Boar Chariot @ [80] Pts
1 Black Orc Big Boss @ 194 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Boar Chariot
1 Goblin Shaman @ 152 Pts
Magic Level 2;
Dispel Scroll [25]
Triksy Trinket [25]
Wolf
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear;
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear;
15 Orc Arrer Boyz @ 90 Pts
15 Orc Arrer Boyz @ 90 Pts
22 Savage Boyz @ 228 Pts
fcg, spear
21 Savage Boyz @ 219 Pts
fcg, spear
1 Wolf Chariot @ 60 Pts
1 Wolf Chariot @ 60 Pts
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
1 Doom Diver @ 80 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 119
Total Army Cost: 2249
Generalnie pomysł jest taki żeby w 2 rundzie mieć jak najwiecej jednostek mogących szarżować + na tyle dużo ostrzału, żeby zmiekczyć to co trzeba w odpowiednim momencie. przy wykorzystaniu waaagh czarnuchy na rydwanach jadą z automatu, goblińskie rydwany to zapierdalaki no i jest oczywiście jeszcze wrona.klocki idą na 3+ i 4+ i mają zadanie doczłapać się w nastepnej rundzie i łamać CRem, albo savage sprzedają milion ataków . oprócz tego jest trochę magii. Patent z czarnuchami na rydwanach głupi nie jest, bo wszystkiego sie z dział nie ustrzeli, a pozatym jak spadną to można ich wrzucic do oddziałów i dalej są groźni.
Wątpliwości to:
-kto ma być generałem? (kolo na rydwanie ma tendencję do wyjeżdżania daleko, wronę trzeba kryć ale ma 20" zasięgu i na normalnych stołach można się nią sensownie ustawic i dawać liderkę, no i korzystamy nią z popchnięcia)
-czy nie uciąć po szeregu łucznikom i niie wrzucić trzciego fasta
-zastanawiają mnie squig hoppersi tylko nie wiem za co miałbym ich wrzucić:/ bo rydwany IMHO sa potrzebne (czemu GW zabrało nam 2 na slot?
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)