Mowa Przedbitewna

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

chaos

1- Ups.. generał swą mową rozgniewał bogów, wystaw zamiast niego spawna
2- przemowa została przerwana przez ambitnego porucznika.
walka o władze w armi, przed bitwą rozegraj challenge między dwoma boahterami o najwyższym LD przegrany ginie wygrany może rzucic na tabelkę mutacji
3- poleje się krew połamią się kości i spalą miasta blablabla...
standard nic się nie dzieje
4- 'dobrze gada' +1 na rzut rozpoczecie/strona
5- Generał ma na sobie przyjazne spojrzenie bogów. Podczas przemówienia nastąpił szczęsliwy omen ( np zacmienie księżyca) +1ld na generale
6- Płomienna mowa przywołała burze chaosu, wszystkie figurki na stole zamieniają się w spawny , spawny zamienają się w dragon ogry

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

TK

1 - My will be done ... a może jednak nie
Geniek nie ma MWBD

2 - My will be done ... przynajmniej troszeczkę
Geniek zawsze otrzymuje 1 jako wynik poziomu inkantacja

3 - My will be done ... jak się postaram
Normalnie

4 - My will be done ... a nie mówiłem
Jednorazowo geniek może rzucić dodatkową inkantację

5 - My will be done ... przynajmniej ten jeden raz
Raz na bitwę jedno MWBD jest nie dispellowane

6 - My will be done ... i ch*j!!!
Rzucając MWBD geniek używa 2 kostek i wybiera wyższy rzut.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
Cresus
Mudżahedin
Posty: 300

Post autor: Cresus »

Lizaki :P

1 - Generał swoją mową wpłynął na wiatry magii( zakładam slaana :P ) wszyscy magowie mają - 1 magic level, jeśłi nie ma ich w armii to po - jednej magicznej kości

2 - Generał przez przypadek przypomniał, że bogowie odeszli, jaszczurki z bólu i tęsknoty nie mają cold blooded

3 - Prości wojacy nie rozumieją skrzeków generała, przez pierwsze 2 tury generał nie daje liderki

4 - Zwykła mowa, skinki trochę bardziej syczą

5 - Od skrzeków generała armia szaleje, wybrany oddział ma frenzy, ALE nie musi szarżować

6 - Dzięki mowie bogowie przypominają sobie o swoich jaszczurkach. Automatyczny rzut komety kassandory, nie do zdispellowania :P (nie mogłem się powstrzymać)
Obrazek
SZARŻAAA!!!
new steggie has super huge multi fire high strength big blowguns

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

co do HE 1 podpunkt- nie wiedzalem, staralem sie to jakos wytlumaczyc ;)

SKAVEN!
1- general został osądzony- wystrzel ze wszystkich rzeczy, jakie posiadasz (ktorymi strzelasz w shooting phase) w generala. Liczy się za pojedyńczy model

2- +2 do ld za szeregi maksymalnie- wróg ma zbyt wielką przewagę liczebną!

3- szczury dostaly za duzo warpstone'ow- nie mają +1 do uciekania

4- nic

5-szczury czują, że jest ich więcej- otrzymują maksymalnie +4 do ld za szeregi

6- rogaty szczur jest z nami! magowie mają przerzut na pierwszą 1 z uzytego warpstone'a, wszystkie machiny mogą przerzucić pierwszego misfire'a, a ratling moze przerzucic kostkę, ktora misfire spowodowała. Ponadto rzuć 3k6. jeżeli wyrzuciłeś 13, to szczury są w 6 calach od generala odporne na psychologie (przyzwal iluzje Verminlorda, przejmująć jego umiejętność)

Awatar użytkownika
errant
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122

Post autor: errant »

Bretka: :)

1 - poslaniec przyniosl zle wiesci z Bretonskich ziem. Rycerze ktorzy walcza w bitwie stracili swoje ziemie. Nie ruszaja sie przez 1 ture.

2 - rycerze ktorzy sa podatni na psychologie upijaja sie winem. Przez 1 ture maja glupote.

3 - nic sie nie dzieje.

4 - general obiecal wiekszy kawalek pola. Chlopstwo dostaje +1 do ld

5 - general lyknal sobie z świetego Graala. Dostaje magiczna ochrone na 4+ do konca bitwy.

6 - Armii ukazuje sie postac Pani z jeziora. Rycerze dostaj +d6 do swojej 1 szarzy.
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2008, o 20:52 przez errant, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Arte
Wodzirej
Posty: 723
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arte »

errant pisze:Bretka: :)

4 - general wplynal przemowa na rycerzy. Rycerze maja stuborna w 1 turze.
4: po co?

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

Morrok weź ty poczytaj najpierw fluffu a potem pisz :P :wink:

Awatar użytkownika
warkseer
Wodzirej
Posty: 741
Lokalizacja: żyrardowskie kanały

Post autor: warkseer »

Inny Skaven:
1. Zdrada w Skavenblight - posłaniec, tuż przed bitwą przyniósł wieść (po czym zgodnie z tradycją został rozszarpany i zjedzony - i było wiele radości 8) ), że generał jest uzurpatorem, po czym generał także został rozszarpany i zjedzony :D
2. Zatruty spaczeń - wszelcy magowie w armii nie mogą korzystać z dodatkowych kości powera zdobywanym dzięki zjadanemu spaczeniowi. Każda próba użycia kończy się raną dla "smakosza".
3. Przemowa generała może byłaby kwiecista i inspirująca, gdyby nie był on jąkałą (to chyba jest także spisek, kilka razy za dużo powtórzył "ik-ik"). Nawet rozerwanie kilku niewolników na oczach armii niewiele zmieniło. LD gienia spada o 1.
4. Podczas przemowy wszyscy słuchali w strachu i euforii zbliżającego się żeru. Niestety (zapewne także zdrada wśród nic nie wartych sług) podczas przemowy generał nadepnął sobie na szatę i stracił równowagę. Czar prysnął. Nic się nie dzieje
5. Inspirująca mowa o rzezi, łupach i jedzeniu, nie jest w stanie tyle zdziałać, co dobry przykład kary za tchórzostwo. Generał dokonuje ponad godzinnej kaźni na oczach armii nad jednym z niewolników. Strach i podziw dla "zręczności" przywódcy owocuje wzrostem wartości LD o 1 w każdej jednostce.
6. Dzięki sprytowi generała udało się zorganizować więcej czystego spaczenia do maszyn. Wszystkie bronie oparte na spaczeniu zadają obrażenia o sile o 1 większej niż to wynika z oficjalnych charakterystyk.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

:D no to jest skaveńskie

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

Jasiuuu- ja gram skavenami i przeczytalem calego booka 5 i 6 edycyjnego do nich ;p znam fluff, tylko nie mam dobrych pomyslow tera ;)

Awatar użytkownika
Mauler
Wodzirej
Posty: 734

Post autor: Mauler »

Jasiuuu pisze:chaos


6- Płomienna mowa przywołała burze chaosu, wszystkie figurki na stole zamieniają się w spawny , spawny zamienają się w dragon ogry
6 nierealna - nikt nie ma tylu figurek spawnów. Ale - może być tak, że na stole pojawia się k6 spawnów + ilość W generała armii. Np. lord, ma 3 W to k6+3 spawny posiadające Mark generała.
A spawny zamieniające się w dragon ogry- TAK!!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Arte
Wodzirej
Posty: 723
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arte »

Mauler pisze:
Jasiuuu pisze:chaos


6- Płomienna mowa przywołała burze chaosu, wszystkie figurki na stole zamieniają się w spawny , spawny zamienają się w dragon ogry
6 nierealna - nikt nie ma tylu figurek spawnów. Ale - może być tak, że na stole pojawia się k6 spawnów + ilość W generała armii. Np. lord, ma 3 W to k6+3 spawny posiadające Mark generała.
A spawny zamieniające się w dragon ogry- TAK!!!
jak wszystko to spawny to mozna grac na proxy :)

Awatar użytkownika
mdłości
Chuck Norris
Posty: 595

Post autor: mdłości »

Leśne Elfy

1. Forest Soiryt? Dobry spiryt! <eep>
Generał napruł się sokiem z korzenia samego Durthu, po czym wygłosił przemówienie, w którym nazwał wszystkie driady córkami marynarzy z Uthulan i uschniętych kłód.
Wszystkie oddziały z zasada forest spiryt cierpią na głupotę do końca bitwy. (Poza tym są bardzo smutne.)
2. Patrz jak tańczą!
Generał zamiast przemawiać zapatrzył się na tancerzy. Jedna jednostka wardancerów ma darmowy ruch przed bitwą, wszystkie pozostałe jednostki podziwiają pląsy tancerzy. W pierwszej turze żaden oddział WE nie może się poruszyć.
3. A gdzie mój płaszczyk z gałązek?
Generał zamiast przemawiać próbował nadrobić błędy zaopatrzenia i szydełkował na oczach armii. Elfy nie dostały żadnych zbroi. Wszystkie niemagiczne zbroje elfów przestają działać.
4. Uuk?
Generał wspiął się na drzewo i przeleciał na lianie na drzewca, po czym uderzył się w pierś i zaryczał jak goryl. Znaczy wszystko w normie. Żadnych modyfikacji.
5. Turkusowe pończoszki
Generał wygłosił przeciętną mowę ale jego nowe spodnie zmotywowały do walki elfy. Wszystkie piesze modele nie posiadające zasady forest spiryt otrzymują plus 1 do MV i Inicjatywy.
6. Nie pytajcie co Orion może zrobić dla was... pytajcie co wy możecie zrobić dla Oriona!
Generał wygłasza przemówienie, które zrobiłoby ekologa nawet z senatora Stokłosy, każdy model WE otrzymuję hatred do wszystkich przeciwników, każdy model o US1 jeśli walczy na terenie lasu otrzymuje dodatkowy magiczny atak ze swoja niemodyfikowaną siłą.

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2180
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Dwarfs

1. Generał zalał pałę. Wchodzi do gry na zasadach górników ale w swojej strefie rozstawienia. Dodatkowo nie przekazuje swojej LD innym i ma zawsze -1 do trafienia. Do pokazania się na stole generała, całą armia ma -1 LD.
Kokesz miał fajny pomysł, ja go lekko zmodyfikowałem.
2. Generał tak nudził, że armia postanowiła się uraczyć dodatkową porcją piwa. Przez pierwszą rundę krasie nie podejmują żadnych działań.
3. Wspomnienie o wyczynach przodków wzbudziło taką euforię, że oddziały które nie zdadzą testu niemodyfikowanej liderki przed zaczęciem wykonują ruch na 2d6 cali (także żyrko i obsługanci wraz z maszynami). Taki ruch jednostki będzie uznawany za ruch na potrzeby strzelania w turze.
4. Mowa generała dobrze wszystkim znana. Brak efektu.
5. Po płomiennej przemowie w armię wstąpił nowy duch walki. Tak długo jak żyje generał, całą armia jest stubborn.
6. Generał przeszedł samego siebie.Przed rozpoczęciem bitwy na cześć generała zostaje oddana salwa honorowa. Wszystkie jednostki strzelające, a także działa mogą oddać strzał w kierunku wroga. Po salwie należy przeprowadzić wszystkie ewentualne testy paniki.

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1880
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

Zajebiste pomysly.
Jak bedzie kolejny Tropik to napewno wykorzystamy, idealnie taki scenariusz by pasowal na ten turniej.

Czyli spodziewajcie sie za kilka lat standardowego Tropiku z tym scneariuszem w trzeciej bitwie :):).

Awatar użytkownika
Arte
Wodzirej
Posty: 723
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arte »

Marek Golan pisze:Zajebiste pomysly.
Jak bedzie kolejny Tropik to napewno wykorzystamy, idealnie taki scenariusz by pasowal na ten turniej.

Czyli spodziewajcie sie za kilka lat standardowego Tropiku z tym scneariuszem w trzeciej bitwie :):).
tylko moze jakos bardziej wyrównane te tabelki... bo ja jakos nie widze zeby

utrata generała = a nie kozystanie z ld generała

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Grichalk pisze: Kokesz miał fajny pomysł, ja go lekko zmodyfikowałem.
I tak uważam, że mój pomysł był lepszy ;)
tylko moze jakos bardziej wyrównane te tabelki... bo ja jakos nie widze zeby

utrata generała = a nie kozystanie z ld generała
Zależy gdzie. Ja wymyśliłem tabelkę dla DoW. Wiem, mało popularna armia... Jednak w tej armii utrata generała nie jest aż tak bolesna bo jest on przeważnie plewny i niewiele robi. Dlatego skupiłem się na paymasterze i liderce, która jest IMO mankamentem tej armii (prócz wielu innych rzeczy :D).

Ivo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 168
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ivo »

Fajnie to wyszło. Zaraz to posklejam w jeden post.

Ivo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 168
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ivo »

Imperium:

1-Generał ucieka z pola bitwy. Wszystkie jednostki mające LD 5 i mniejsze są teraz podatne na głupote.

2-Zdenerwowany generał wychodzi przed armie wydaje rozkazy bez mowy. Wszystkie jednostki mające LD 6 i mniejsze mają zmniejszone LD o 1.

3-Generał wypowiada bezbarwną mowe. Nic się nie zmienia

4-Generał prowadzi modlitwe do Sigmara/Urlyka o przeżycie i zwycięstwo. Armia zaczyna bitwe. Jeśli przeciwna strona ma podobny rezultat normalny rzut kostką

5-Generał opowiada żołnierzom historie pewnej zwycięskiej bitwy stoczonej dawno temu. Wszystkie jednostki mają przez pierwsze dwie tury stubborn

6-Generał recytuje przewspaniałą mowe przedbitewną. Wszystkie jednostki mają immune of psychology póki żyje generał.


Ogry:

1- generał bełkocze coś o śmierci - przez 3 tury żaden oddział nie korzysta z jego ld.
2- generał zapomina, co miał powiedzieć - gnoblary przez 2 rundy głupieją na 1,2,3.
3- generał wychodzi i wkur...... zabija 1 bulla - usunąć model
4- nic się nie dzieje
5- wskazanie na wroga jako posiłku - generał wraz z oddziałem któremu towarzyszy wykonuje darmowy ruch przed rozpoczęciem walki.
6- zabójcza mowa, przez całą walkę ogry automatycznie zdają testy ld w wyniku strat od strzelania


High Elfy

1- generał uciekl z bitwy, gdy jeden z Phoenix Guardów przepowiedział mu jego przyszłość (lub jak gra z DE to DE otrzymują dodatkowego mastera bez niczego, do ktorego HE mają eternal hatred Wink) (general po prostu nie bierze udzialu w bitwie)

2- skłocony generał ze swoimi podkomendnymi obraża sę na tych drugich. Do 4 tury genio nie rozdaje LD, potem na 4+, w 5 na 3+ itd...

3- generał olał ciepłym moczem i podkomendnych i wroga. Ma -1 do trafienia, póki nie zostanie zraniony, a oddział, w którym się znajduje na 1 stoi- i tak dopóki nie stracą chociaż jednego wojaka (nie docenili przeciwnika)

4- a co... nic

5- jesteście wielcy! (ohh...) wszystkie jednostki mogą dodac +d3 do 1 szarży

6- generał odprawił mowę, która przyprawiła o orgazm jego wojowników. Za atak od tyłu przeciwnik nie otrzymuje +2 do combata

Dark Elfy:

1. Generał po drętwej i mało inspirującej mowie zostaje zadzgany przez assasina bądz poświęcony dla khaina dla przykłądu. Przeciwnik otrzymuje za niego vp a generałem staje się kolejny bohater z największym ldershipem. Gdy nie ma innych bohaterów armia walczy bez dowódcy z -1 do ld.

2.Generał nie przekonał nikogo do zapału a co więcej utracił w pewnej mierze szacunek podkomendnych za podlizywanie się żołnierzom górnolotną mową i dlatego żadna jednostka nie może uzywac jego ld generalskiego).

3.Nic się nie dzieje

4. Generał zainspirował mową i zapowiedzią przyjemności z zabijania podrasy z którą walczy lub wrogami ludu i wszystkie jednostki

5. Generał rozbudził prawdziwą krwiożerczość i żądze łupów w swoich podkomendnych toteż hate działa przez dwie fazy walki a nie jedną.

6. Generał w ramach poprawy morale urządził przed bitwą pokazową kaźń z niewolników ku rozrywce mrocznych elfów i każda jednostka tak podbudowana jednostka mrocznych elfów otrzymuje +1 do ld na czas bitwy.

Dogs of War:

1. Paymaster myśląc, że generał nie wierzy w zwycięstwo, zabiera szkatułę z żołdem i znika niezauważony z pola bitwy. Najemnicy dowiadując się, że skarbnik uciekł wszczynają bunt. Każda jednostka musi zdać test paniki przed rozpoczęciem bitwy, jednostki nie mogą skorzystać z LD generała. Dodatkowo oddziały nie mogą korzystać z LD generała w pierwszej i drugiej turze. W 3ciej generał nie daje LD jeśli gracz nie wyrzuci na K6 4+, w 4tej 3+, 5tej 2+. W szóstej turze dowódca armii opanowuje sytuację i może już bez problemów dawać LD (jeśli dożył)

2. Mowa nie wzbudza zainteresowania wśród żołnierzy. Najmici nie darzą generała zaufaniem. Jednostki muszą przerzucić każdy udany test LD w trzech pierwszych turach.

3. W czasie mowy generała żołnierze dłubią w nosie, gadają o swoich ostatnich sercowych podbojach itp. Nic się nie dzieje.

4. Na koniec wystąpienia dowódca obiecuje wypłacić zaległy żołd. Jednostki mogą przerzucić jedną kostkę w każdym nie zdanym teście LD w trzech pierwszych turach.

5. Mowa generała wypełnia najemników wiarą w zwycięstwo i pogardą do przeciwników. Jednostki mają specjalną zasadę "Hate" dopóki generał, żyje.

6. Obietnica nieograniczonych bogactw i bezgranicznej sławy powoduje, że żołnierze nie mogą się doczekać batalii. Każda jednostka i bohater w armii ma +1 do trafienia i zranienia w pierwszej turze walki. Paymaster prócz przerzutu niezdanego braeka w 12 calach daje także +1 do CR w promieniu 12'.

Chaos:

1- Ups.. generał swą mową rozgniewał bogów, wystaw zamiast niego spawna
2- przemowa została przerwana przez ambitnego porucznika.
walka o władze w armi, przed bitwą rozegraj challenge między dwoma boahterami o najwyższym LD przegrany ginie wygrany może rzucic na tabelkę mutacji
3- poleje się krew połamią się kości i spalą miasta blablabla...
standard nic się nie dzieje
4- 'dobrze gada' +1 na rzut rozpoczecie/strona
5- Generał ma na sobie przyjazne spojrzenie bogów. Podczas przemówienia nastąpił szczęsliwy omen ( np zacmienie księżyca) +1ld na generale
6- Płomienna mowa przywołała burze chaosu, Chaos dostaje dodatkowo 2k6 + W generała spawnów ze znakiem generała. (sorry Jaasiuuu ale troche zmieniałem.)

Tomb King:

1 - My will be done ... a może jednak nie
Geniek nie ma MWBD

2 - My will be done ... przynajmniej troszeczkę
Geniek zawsze otrzymuje 1 jako wynik poziomu inkantacja

3 - My will be done ... jak się postaram
Normalnie

4 - My will be done ... a nie mówiłem
Jednorazowo geniek może rzucić dodatkową inkantację

5 - My will be done ... przynajmniej ten jeden raz
Raz na bitwę jedno MWBD jest nie dispellowane

6 - My will be done ... i ch*j!!!
Rzucając MWBD geniek używa 2 kostek i wybiera wyższy rzut.

Lizaki Razz

1 - Generał swoją mową wpłynął na wiatry magii( zakładam slaana Razz ) wszyscy magowie mają - 1 magic level, jeśłi nie ma ich w armii to po - jednej magicznej kości

2 - Generał przez przypadek przypomniał, że bogowie odeszli, jaszczurki z bólu i tęsknoty nie mają cold blooded

3 - Prości wojacy nie rozumieją skrzeków generała, przez pierwsze 2 tury generał nie daje liderki

4 - Zwykła mowa, skinki trochę bardziej syczą

5 - Od skrzeków generała armia szaleje, wybrany oddział ma frenzy, ALE nie musi szarżować

6 - Dzięki mowie bogowie przypominają sobie o swoich jaszczurkach. Automatyczny rzut komety kassandory, nie do zdispellowania Razz (nie mogłem się powstrzymać)

Bretonnia:

1 - poslaniec przyniosl zle wiesci z Bretonskich ziem. Rycerze ktorzy walcza w bitwie stracili swoje ziemie. Nie ruszaja sie przez 1 ture.

2 - rycerze ktorzy sa podatni na psychologie upijaja sie winem. Przez 1 ture maja glupote.

3 - nic sie nie dzieje.

4 - general obiecal wiekszy kawalek pola. Chlopstwo dostaje +1 do ld

5 - general lyknal sobie z świetego Graala. Dostaje magiczna ochrone na 4+ do konca bitwy.

6 - Armii ukazuje sie postac Pani z jeziora. Rycerze dostaj +d6 do swojej 1 szarzy.

Skaveny:

1. Zdrada w Skavenblight - posłaniec, tuż przed bitwą przyniósł wieść (po czym zgodnie z tradycją został rozszarpany i zjedzony - i było wiele radości Cool ), że generał jest uzurpatorem, po czym generał także został rozszarpany i zjedzony Very Happy
2. Zatruty spaczeń - wszelcy magowie w armii nie mogą korzystać z dodatkowych kości powera zdobywanym dzięki zjadanemu spaczeniowi. Każda próba użycia kończy się raną dla "smakosza".
3. Przemowa generała może byłaby kwiecista i inspirująca, gdyby nie był on jąkałą (to chyba jest także spisek, kilka razy za dużo powtórzył "ik-ik"). Nawet rozerwanie kilku niewolników na oczach armii niewiele zmieniło. LD gienia spada o 1.
4. Podczas przemowy wszyscy słuchali w strachu i euforii zbliżającego się żeru. Niestety (zapewne także zdrada wśród nic nie wartych sług) podczas przemowy generał nadepnął sobie na szatę i stracił równowagę. Czar prysnął. Nic się nie dzieje
5. Inspirująca mowa o rzezi, łupach i jedzeniu, nie jest w stanie tyle zdziałać, co dobry przykład kary za tchórzostwo. Generał dokonuje ponad godzinnej kaźni na oczach armii nad jednym z niewolników. Strach i podziw dla "zręczności" przywódcy owocuje wzrostem wartości LD o 1 w każdej jednostce.
6. Dzięki sprytowi generała udało się zorganizować więcej czystego spaczenia do maszyn. Wszystkie bronie oparte na spaczeniu zadają obrażenia o sile o 1 większej niż to wynika z oficjalnych charakterystyk.

Wood Elfy:

1. Forest Soiryt? Dobry spiryt! <eep>
Generał napruł się sokiem z korzenia samego Durthu, po czym wygłosił przemówienie, w którym nazwał wszystkie driady córkami marynarzy z Uthulan i uschniętych kłód.
Wszystkie oddziały z zasada forest spiryt cierpią na głupotę do końca bitwy. (Poza tym są bardzo smutne.)
2. Patrz jak tańczą!
Generał zamiast przemawiać zapatrzył się na tancerzy. Jedna jednostka wardancerów ma darmowy ruch przed bitwą, wszystkie pozostałe jednostki podziwiają pląsy tancerzy. W pierwszej turze żaden oddział WE nie może się poruszyć.
3. A gdzie mój płaszczyk z gałązek?
Generał zamiast przemawiać próbował nadrobić błędy zaopatrzenia i szydełkował na oczach armii. Elfy nie dostały żadnych zbroi. Wszystkie niemagiczne zbroje elfów przestają działać.
4. Uuk?
Generał wspiął się na drzewo i przeleciał na lianie na drzewca, po czym uderzył się w pierś i zaryczał jak goryl. Znaczy wszystko w normie. Żadnych modyfikacji.
5. Turkusowe pończoszki
Generał wygłosił przeciętną mowę ale jego nowe spodnie zmotywowały do walki elfy. Wszystkie piesze modele nie posiadające zasady forest spiryt otrzymują plus 1 do MV i Inicjatywy.
6. Nie pytajcie co Orion może zrobić dla was... pytajcie co wy możecie zrobić dla Oriona!
Generał wygłasza przemówienie, które zrobiłoby ekologa nawet z senatora Stokłosy, każdy model WE otrzymuję hatred do wszystkich przeciwników, każdy model o US1 jeśli walczy na terenie lasu otrzymuje dodatkowy magiczny atak ze swoja niemodyfikowaną siłą.

Krasnoludy:

1. Generał zalał pałę. Wchodzi do gry na zasadach górników ale w swojej strefie rozstawienia. Dodatkowo nie przekazuje swojej LD innym i ma zawsze -1 do trafienia. Do pokazania się na stole generała, całą armia ma -1 LD.
Kokesz miał fajny pomysł, ja go lekko zmodyfikowałem.
2. Generał tak nudził, że armia postanowiła się uraczyć dodatkową porcją piwa. Przez pierwszą rundę krasie nie podejmują żadnych działań.
3. Wspomnienie o wyczynach przodków wzbudziło taką euforię, że oddziały które nie zdadzą testu niemodyfikowanej liderki przed zaczęciem wykonują ruch na 2d6 cali (także żyrko i obsługanci wraz z maszynami). Taki ruch jednostki będzie uznawany za ruch na potrzeby strzelania w turze.
4. Mowa generała dobrze wszystkim znana. Brak efektu.
5. Po płomiennej przemowie w armię wstąpił nowy duch walki. Tak długo jak żyje generał, całą armia jest stubborn.
6. Generał przeszedł samego siebie.Przed rozpoczęciem bitwy na cześć generała zostaje oddana salwa honorowa. Wszystkie jednostki strzelające, a także działa mogą oddać strzał w kierunku wroga. Po salwie należy przeprowadzić wszystkie ewentualne testy paniki.

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2180
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Dwarfy punkt pierwszy po przemyśleniu powinien być:

1.Generał zalał pałę. Wchodzi do gry na zasadach górników we własnej strefie rozstawienia, ale spóźnienie na bitwę jest wystarczającą hańbą, by musiał zgolić głowę. Zamiast generała wystawiamy Dragon Slayera lub Demon Slayera jeżeli generałem był Lord. Generał może zatrzymać jedynie runiczną broń, o ile ją posiadał. Różnice punktowa otrzymuje przeciwnik, ponadto dostaje on także bonus za zabicie generała, gdyż od tej pory, armia krasnoludów go nie ma. Do czasu pojawienia się modelu na stole cała armia ma -1 LD.

ODPOWIEDZ