Dobra armia. Na tyle dobra, ze pomyslalem nad jej ulepszeniem i dopasowaniem do formatu 2250.Lukaszxx pisze:ok, końcowa wersja mojej rozpiski wyglądała tak:
Spellweaver @ 295
General; Magic Level 3; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]
Spellsinger @ 140
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Noble @ 132
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
Branchwraith @ 165
Magic Level 1
Cluster of Radiance [25]
Annoyance of Netlings [25]
10 Glade Guard (muz) 126
10 Glade Guard (muz) 126
10 Glade Guard (muz) 126
8 Dryads 96
8 Dryads 96
8 Dryads 96
9 Wardancers 182
Bladesinger
5 Wardancers 90
6 Wild Riders 174
Standard
Treeman 285
5 Waywatchers 120
Casting Pool: 7
Dispel Pool: 7
Total: 2249
Co tu mamy?
Wand of Wych Elm jest fajny tak dlugo, jak dlugo ma sie kosci do dispella, ktore mozna w razie potrzeby przerzucac. 5 kosci to bylo dla mnie za mało. Dodałem wiec branchwraith, ktora dodała tu 2 kosci dsipela (wiec w tym momencie mam 7 DD przerzucanych i 3 DS - wiec swietna obrone przeciwmagiczna. Szczegolnie na VC) i wziala na siebie annoyance, zeby moc w razie potrzeby przechwycic jakigos co wredniejszego typa. Jest o tyle lepsza od wardancera, ze ma az 3 jednostki, do ktorych moze sie dolaczyc. No i zazwyczaj poza trafianiem na 6+ ma jeszcze warda na 5+.
Postanowilem nie dawac obu magiczkom dodatkowych poziomow. Mysle, ze nie jest to potrzebne. Nie opieram tej armii na magii, choc magia czasem moze pomoc. Mam jedno posuniecie lasu z drychy(1+1wspolna), 1 posuniecie z malej magiczki (1+1 ze wspolnej), bounda z Treemana i jeden czar na 3 kosciach z duzej magiczki. 4 czary, ktore wchodza co turę. Cos sie w koncu przebiję. Konstrukacja herosow ma jednak przede wszystkim dawac komfort ochrony przed wrogą magią.
Łucznicy i driady nie wymagaja chyba wyjasnien.
Tancerze - do jednych idą magiczki, drudzy ida do walki (pewnie z BSB)
Wildzi - mialem do wyboru - albo 5 z warbannerem, albo 6 ze zwyklym sztandarem. Wybralem opcje numer 2.
Rare - jednym drzewem nie warto gardzic. Waye po taniosci.
Armia w miare wszechstronna. Dobre strzelanie, dobra magia, dobra walka wrecz.
Moze sobie pogram czyms takim, bo mi sie podoba.